Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 356, 357, 358 ... 706, 707, 708  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 23:08, 29 Gru 2015    Temat postu:

163 - starszy model, stosowany w KTM do modelu 2008 roku włącznie, tłoczek jest blokowany plastikową podkładką i segerem.
167 - nowy model, od modelu 2009, tłoczek blokowany podkładką plastikową z wypustkami.
Oprócz tego chyba jest różnica w mocowaniu i kształcie klamki.

Magura jest zawsze na OLEJ MINERALNY (niezależnie czy jest to pompa sprzęgła czy hamulcowa).

Jeszcze jakieś pytanie? Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 23:10, 29 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz607




Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ~Radzyń Podlaski

PostWysłany: Wto 23:19, 29 Gru 2015    Temat postu:

Dzięki Fourier, 2 pierwsze linijki wystarczyły Smile
Ale jak tak chcesz pomóc, to jak rozkręciłem wysprzęglik i to wieczko od pompy to olej miał w sobie jakby metaliczny pył, a wymieniałem olej kilka miesięcy temu. To raczej nie jest normalne- co to może się wycierać? zanieczyszczenie w takim samym stopniu przy wysprzęgliku i przy pompie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5667
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 9:15, 30 Gru 2015    Temat postu:

Fourier napisał:


Magura jest zawsze na OLEJ MINERALNY (niezależnie czy jest to pompa sprzęgła czy hamulcowa).

Jeszcze jakieś pytanie? Wink


nowe magury chodzą na magura blood albo DOT4, wlejesz mineralny (np motorex ) to spuchnie (niedawno sprawdzałem , zresztą tak pisze w ich manualu i na obudowie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Śro 9:42, 30 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 11:49, 30 Gru 2015    Temat postu:

Magura blood i magura royal blood (jeden jest czerwony, drugi niebieski) to jest właśnie olej mineralny. Kiedyś (wymiana oleju w hamulcach rowerowych) nawet szukałem jego karty charakterystycznej Wink Możliwe że zmienili coś w jego składzie że nie reaguje z uszczelniaczami odpornymi na glikole.

Odnośnie opiłków/syfu:
- tłoczek wyciera powierzchnię cylindra, niestety magura daje jakieś amelinum czy inne badziewie, które się łuszczy,wyciera itp.;
- część syfu pochodzi z zewnątrz - jest przeciskana przez tłoczek do oleju (między innymi przez to wyciera się cylinderek). Ten uszczelniacz przy popychaczu tłoczka nie jest idealny, lubi się podwijać (brembo przy hamulcach ma lepszy patent ale przy demontażu lubi się rozlecieć a można kupić jedynie w zestawie naprawczym).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Śro 11:51, 30 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:23, 30 Gru 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
Fourier napisał:


Magura jest zawsze na OLEJ MINERALNY (niezależnie czy jest to pompa sprzęgła czy hamulcowa).

Jeszcze jakieś pytanie? Wink


nowe magury chodzą na magura blood albo DOT4, wlejesz mineralny (np motorex ) to spuchnie (niedawno sprawdzałem , zresztą tak pisze w ich manualu i na obudowie)


magura blood jest olejem mineralnym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 1:58, 31 Gru 2015    Temat postu:

Osłonę silnika tak mam zrobioną:







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Czw 10:02, 31 Gru 2015    Temat postu:

Jaka gruba blacha, 4mm? jak radzisz sobie z błotem które się zbiera między osłoną a silnikiem, błoto nie wlatuje ci przy wydechu, górą osłony? Ja swoją już skleiłem, dzisiaj fotkę wrzucę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Czw 10:04, 31 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Czw 10:20, 31 Gru 2015    Temat postu:

Panowie banalne pytanie...jak zdjąć tylko błotnik (zadupek) w EXC z 2004 roku. Odkręciłem śruby po bokach, od spodu od subframe i została śruba, w którą wkręca się śrubę trzymającą kanapę - z tą nie mogę sobie poradzić a nie chcę nic urwać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:46, 31 Gru 2015    Temat postu:

ta masz odkrecic normalnie
w plastiku na dole sie blokuje a u gory odkrecasz powinna isc


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 14:10, 31 Gru 2015    Temat postu:

Tego błota nie zbiera się tam nie wiadomo ile,po powrocie do domu myjka w ruch niewielkie ciśnienie i elegancko się wypłukuje.Ostatnio zdjąłem ją do wyciągnięcia silnika po około 25m/h to syfu było tyle co by do paczki po papierosach schował,głównie jakieś patyki z krzaków i listki.Jak ją kupiłem to była cała bez otworów tylko boki były nawiercone i to kilka otworów.Więc ją ponawiercałem i te otwory robią robotę trochę wody i wypłukuje błoto.Blacha 4mm,przed przeróbką aby zrobić serwis trzeba było ją odkręcać(brak dostępu do sitek i korka magnetycznego spustu oleju)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Czw 15:14, 31 Gru 2015    Temat postu:

Barek253 - poszło. U mnie nie było widać, że na górze to nakrętka. Dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 15:24, 31 Gru 2015    Temat postu:

Witam moze ktos polecic warsztat gdzie zrobia wymiane gniazd zaworowych bo mam zalozone nowe zawory w rfs i przejechane 30 mth i zblizaja sie do dolnej granicy 0.20 na ssacych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzegExc




Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kozienice

PostWysłany: Czw 17:47, 31 Gru 2015    Temat postu:

Siema mam problem licznik nie pokazuję mi prędkości i nie nabija mth.W czym może być problem magnes w tarczy jest.Czy to ten czujnik który znajduję sie w zacisku może być uszkodzony ??? Szczęśliwego Nowego Roku Cool Cool

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GrzegExc dnia Czw 17:48, 31 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 19:13, 31 Gru 2015    Temat postu:

Nixdo napisał:
Witam moze ktos polecic warsztat gdzie zrobia wymiane gniazd zaworowych bo mam zalozone nowe zawory w rfs i przejechane 30 mth i zblizaja sie do dolnej granicy 0.20 na ssacych


świątek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:21, 01 Sty 2016    Temat postu:

jest ryzyzko ze przy takiej temp ok minus 5 pusci zawias przod lub tyl?
zawiecha prawie nowka salonowka Razz
trenowac czy cos bedzie nie tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 356, 357, 358 ... 706, 707, 708  Następny
Strona 357 z 708

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin