Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 354, 355, 356 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:36, 22 Gru 2015    Temat postu:

a śruba składu mieszanki w 300 exc reguluje ilość powietrza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:41, 22 Gru 2015    Temat postu:

ja nic nie demontuję, luzuję obejmy, odkręcam pokrywę przepustnicy wyciągam ją, przekręcam gaźnik do poziomu i mogę robić wszystko,
wymiana dysz i zmiana iglicy trwa ok. 10min


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Śro 16:15, 23 Gru 2015    Temat postu:

Cześć.
Mam takie pytanie, a raczej wątpliwość. Posiadam PDS z 2010r. Natomiast nie wiem czy pochodzi on z SX czy z EXC. Poza datą wybitą na PDS jest jeszcze taki numer: 12.13.7J.03 Da radę jakoś to odszyfrować? Dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 17:00, 23 Gru 2015    Temat postu:

w tych rocznikach z tego co kojarzę to exc nie miały regulacji wolnego odbicia czyli tej regulacji na górze na klucz ( 17stke chyba albo 14stke ) SX miał od zawsze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Śro 17:23, 23 Gru 2015    Temat postu:

Ten PDS wygląda tak:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Śro 18:19, 23 Gru 2015    Temat postu:

Mialy exc regulacje w wersji 6Days

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:31, 23 Gru 2015    Temat postu:

Na klucz to jest regulacja szybkiej kompresji. W roczniku 2008 już była.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Śro 18:48, 23 Gru 2015    Temat postu:

A czy z tego foto co wstawiłem, może ktoś swierdzić czy to exc czy sex?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:23, 23 Gru 2015    Temat postu:

nie mozna bo wizualnie niczym one sie nie rózniły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 22:16, 23 Gru 2015    Temat postu:

mentor napisał:
Cześć.
Mam takie pytanie, a raczej wątpliwość. Posiadam PDS z 2010r. Natomiast nie wiem czy pochodzi on z SX czy z EXC. Poza datą wybitą na PDS jest jeszcze taki numer: 12.13.7J.03 Da radę jakoś to odszyfrować? Dzięki za pomoc.


w każdym user's manual jest kod amortyzatora, tak na szybko przeglądnąłem 2010r i większość modeli ma 12.18.xx.xx , musiałbyś poszukać po kolei ,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:02, 24 Gru 2015    Temat postu:

Dokrecanie głowicy, w serwisowce pisza zeby głowice dokrecac najpierw 10Nm potem 30Nm a nastepnie katomierzem dynanometrycznym 50 stopni. niestety nie posiadam tego katomierza i moje pytanie jest czy ktos dokrecał głowice bez tego klucza?

Jeżeli tak to do ilu Nm mocniej dokrecic zeby uszczelki nie wydmuchało?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Czw 10:55, 24 Gru 2015    Temat postu:

Głowice dokrecasz tylko kluczem dynamometrycznym. Szczegulnie jak nie masz doswiadczenia nie dokrecaj na wyczucie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 11:51, 24 Gru 2015    Temat postu:

Goof3r napisał:
Dokrecanie głowicy, w serwisowce pisza zeby głowice dokrecac najpierw 10Nm potem 30Nm a nastepnie katomierzem dynanometrycznym 50 stopni. niestety nie posiadam tego katomierza i moje pytanie jest czy ktos dokrecał głowice bez tego klucza?

Jeżeli tak to do ilu Nm mocniej dokrecic zeby uszczelki nie wydmuchało?


Prosty kątomierz powinien być na każdym małym kluczu dynamometrycznym. Jeżeli masz klucz dyno w skali 10-200nm to zapomni o dokręcaniu głowicy, bo każdy klucz ma odchyłkę przynajmniej 4%, więc głowicę dokręcisz za pierwszym razem z siłą 2 albo 18 nm, a za drugim 22 albo 38, to po pierwsze.

Jeżeli jednak masz odpowiedni klucz, a nie ma on kątomierza, to możesz albo dokupić takie ustrojstwo zakładane jako przedłużka na kwadrat (od 30zł kupisz) Albo po prostu zaznaczyć sobie dokąd dociągnąć, aby dokręcić o 50 stopni, kombinuj śmiało jakimś szablonem, albo zaznaczyć względem głowicy, albo śruby, geometria na poziomie 5 klasy szkoły podstawowej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:55, 24 Gru 2015    Temat postu:

żółf napisał:
Goof3r napisał:
Dokrecanie głowicy, w serwisowce pisza zeby głowice dokrecac najpierw 10Nm potem 30Nm a nastepnie katomierzem dynanometrycznym 50 stopni. niestety nie posiadam tego katomierza i moje pytanie jest czy ktos dokrecał głowice bez tego klucza?

Jeżeli tak to do ilu Nm mocniej dokrecic zeby uszczelki nie wydmuchało?


Prosty kątomierz powinien być na każdym małym kluczu dynamometrycznym. Jeżeli masz klucz dyno w skali 10-200nm to zapomni o dokręcaniu głowicy, bo każdy klucz ma odchyłkę przynajmniej 4%, więc głowicę dokręcisz za pierwszym razem z siłą 2 albo 18 nm, a za drugim 22 albo 38, to po pierwsze.

Jeżeli jednak masz odpowiedni klucz, a nie ma on kątomierza, to możesz albo dokupić takie ustrojstwo zakładane jako przedłużka na kwadrat (od 30zł kupisz) Albo po prostu zaznaczyć sobie dokąd dociągnąć, aby dokręcić o 50 stopni, kombinuj śmiało jakimś szablonem, albo zaznaczyć względem głowicy, albo śruby, geometria na poziomie 5 klasy szkoły podstawowej.



Posiadam dwa klucze dynamometryczne jeden od 5 do 65 a drugi 40-150. Nic czyli tak czy siak muszę zaopatrzyć się w ten katomierz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 16:52, 24 Gru 2015    Temat postu:

Jeśli śruba posiada łeb sześciokątny(czyli normalny tradycyjny)to pomiedzy krawędziami masz 60 stopni.Jak zrobisz te 5 czy 10 stopni więcej na pewno nic się nie stanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 354, 355, 356 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 355 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin