Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 327, 328, 329 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:50, 09 Wrz 2015    Temat postu:

jak już to pasta dirko lub reinzosil a nei silikon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 18:09, 09 Wrz 2015    Temat postu:

Pytanko: która lampa jest lepsza? Miał ktoś z którąś styczność?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 15:25, 10 Wrz 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
jak już to pasta dirko lub reinzosil a nei silikon


Cieniutka warstwa na uszczelce daje radę - sprawdzone na kilku silnikach przez kilka lat. Jak coś w czasie sezonu jest nie tak to zdaje test. Przy remoncie i tak trzeba wymienić na nową.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 17:31, 10 Wrz 2015    Temat postu:

Kolejne szybkie pytanko w związku z poprzednim.
Czy ktm exc 125 uciągnie 55W żarówkę H3? Nie spali mi cewek?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:36, 11 Wrz 2015    Temat postu:

EXC 400 RFS 2005 - jaki jest rozmiar uszczelniacza kopajki - znalazłem na forum:
Uszczelniacz kopniaka 19x37x7
Ale na fiszkach z ktmsklep nie widzę - może ktos potwierdzić?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to jakiś zwykły uszczelniacz do kupienia w sklepie czy jakiś specjalny ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Pią 10:14, 11 Wrz 2015    Temat postu:

A to nie przypadkiem o nr 5 Ci chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:20, 11 Wrz 2015    Temat postu:

Gadboy napisał:
A to nie przypadkiem o nr 5 Ci chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]

No właśnie chyba nie bo jak są uszczelniacze to zawsze jest podany jego rozmiar ( tez się nad tym zastanawiałem)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:24, 11 Wrz 2015    Temat postu:

numer 4, 19x30x7

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:35, 11 Wrz 2015    Temat postu:

mam taki przypadek

sxf 250 2014

wyrobily się zabieraki na zębatkach 5 biegu po prostu je sćięło
jaki powód tego?
przypadkiem te skrzynie nie były wadliwe? czy po prostu gównolit?

2 sprawa 40h temu wymieniona korba i tłok teraz bo rozbiórce przy okazji wyjęcia skrzyni okazuje się że tłok lata jak żyd po pustym sklepie

luz zamiast 3 setek ponad 2 tyle

czy te silniki ś atak robione że to wytrzymuje tylko po 20h orania
jak to jest?
mnie szlag trafia a co dopiero właściciela


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:11, 11 Wrz 2015    Temat postu:

wójo napisał:
numer 4, 19x30x7

Dzieki - co ślepemu po oczach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Pią 20:27, 11 Wrz 2015    Temat postu:

Przy docieraniu na nowym tłoku lać więcej oleju?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pią 20:31, 11 Wrz 2015    Temat postu:

Nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 10:05, 12 Wrz 2015    Temat postu:

Kamool napisał:
Nie

A ja bym powiedział, że tak.
Elementy mają sie dotrzeć, wytrzeć powoli, z jak najmniejszym tarciem, a nie zatrzeć.
Ponadto przed dotarciem części nie przylegają do siebie jak po dotarciu, co oznacza że ten sam ciężar spoczywa na mniejszej powierzchni powodując większe tarcie, chociaż tu mogę przesadzać Very Happy
Wydaję mi się, że zawsze warto dolać te 10-20ml więcej na każde 5l. Ja zawsze tak robiłem i nic złego się nie działo.
No ale słucham wytłumaczenia dlaczego nie lać więcej, być może nie mam racji. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Sob 11:04, 12 Wrz 2015    Temat postu:

Ja wychodzę z założenia, że w serwisówce jest sztywno napisane 1:40,1:50,1:60 i tego się trzymam. Nie doczytałem w serwisówce nic na temat dolewania więcej oleju podczas docierania. Nigdy nie lałem więcej oleju i zawsze jeździłem Very Happy
Do tego wydaje mi się, że dodając więcej oleju zmienia się trochę skład mieszanki przez co silnik nie pracuje w warunkach do jakich został stworzony.
Dolewając 10ml więcej na każde 5l paliwa schodzisz z mieszanką z 1:60 na ok 1:53, co jest chyba dość sporą różnicą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamool dnia Sob 11:04, 12 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:37, 12 Wrz 2015    Temat postu:

barek253 napisał:


sxf 250 2014

wyrobily się zabieraki na zębatkach 5 biegu po prostu je sćięło
jaki powód tego?
przypadkiem te skrzynie nie były wadliwe? czy po prostu gównolit?

2 sprawa 40h temu wymieniona korba i tłok teraz bo rozbiórce przy okazji wyjęcia skrzyni okazuje się że tłok lata jak żyd po pustym sklepie


podobno skrzynie w sx-f 250 14 były wadliwe, w tych nowszych też "różnie" bywa.

Z ciekawości jaki tłok był wsadzony ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 327, 328, 329 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 328 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin