Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 324, 325, 326 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 22:21, 23 Sie 2015    Temat postu:

nie, spokojnie nic bardzo groźnego się nie dzieje, jedynie możesz się nabawić luzu na amorze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PreSS




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 22:35, 23 Sie 2015    Temat postu:

okey, to super, niebawem pewnie się tym zajmę Wink dzięki za szybką pomoc !

Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13919
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 23:28, 23 Sie 2015    Temat postu:

zdjąc amortyzator to 5 minut roboty, 2 sruby....

warto sie tym zająć bo tak jak kristof mówi, póki co tylko skrzypi i nie musi miec luzu, jak zacznie mocno trzeć moze sie luz pojawic, łozysko ponad stówke oryginał nie wiem ile pełen zestaw, szkoda kasy na to, jak mozna w 10 minut wszystko przesmarować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:10, 25 Sie 2015    Temat postu:

Wie ktos może jakie oznaczenie ma łożysko ktore znajduje sie przy łaczeniu amortyzatora z wahaczem? na obrazku poniżej pokazane jest w sekcji nr 18. ale nigdzie nie umiem znaleść oznaczenia (ktm sxf 450 2010r)



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Goof3r dnia Wto 17:10, 25 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Wto 17:23, 25 Sie 2015    Temat postu:

jak odkręcić kosz sprzęgłowy bez tego specjalnego klucza,myślałem żeby wbić bieg włożyć rurkę między zębatki a wahacz,żeby w ten sposób zablokować kosz,i potem już klucz 27 i jakąś przedłużkę i ciągnąć,najlepiej było by chyba pneumatem,ale takie go nie mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 17:56, 25 Sie 2015    Temat postu:

mumek426 napisał:
jak odkręcić kosz sprzęgłowy bez tego specjalnego klucza,myślałem żeby wbić bieg włożyć rurkę między zębatki a wahacz,żeby w ten sposób zablokować kosz,i potem już klucz 27 i jakąś przedłużkę i ciągnąć,najlepiej było by chyba pneumatem,ale takie go nie mam.


Jak masz spawarke dorób taki klucz z płaskowników. Rurki nie wkładaj, za twarda i może uszkodzić zęby. Już lepiej coś miękkiego typu kawałek blachy, wałka aluminiowego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Wto 17:59, 25 Sie 2015    Temat postu:

a ta śruba jest na lewy gwit

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Wto 17:59, 25 Sie 2015    Temat postu:

motocykl to 250 exc f 08r

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:02, 25 Sie 2015    Temat postu:

mumek426 napisał:
a ta śruba jest na lewy gwit
Normalny gwint.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Wto 20:23, 25 Sie 2015    Temat postu:

już sobie poradziłem,trochę podgrzałem i poszła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Musicman




Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraśnik-lubelskie

PostWysłany: Czw 21:28, 27 Sie 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli obydwa w dobrym stanie to którego brać? Duża jest różnica mocy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 22:04, 27 Sie 2015    Temat postu:

pytając o takie rzeczy na forum ktm-a odpowiedz moze byc tylko jedna...Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 14:18, 29 Sie 2015    Temat postu:

mumek426 napisał:
jak odkręcić kosz sprzęgłowy bez tego specjalnego klucza,myślałem żeby wbić bieg włożyć rurkę między zębatki a wahacz,żeby w ten sposób zablokować kosz,i potem już klucz 27 i jakąś przedłużkę i ciągnąć,najlepiej było by chyba pneumatem,ale takie go nie mam.


Odpowiedź poniewczasie, ale może się potomnym przyda:)

Nakrętkę centralną kosza sprzęgłowego jak nie miałem jeszcze klucza udarowego odkręcałem w zakładzie wulkanizacji - silnik pod pachę, ew motocykl dopchać jak nie masz wyjętego silnika - koszt jedno piwo:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Nie 9:23, 30 Sie 2015    Temat postu:

ja najlepiej ustawić zawory w exc 250 08r. chodzi na jaką wartość szczelinomierza, bo teraz ssące mam 0.09 i o.10 a wydech na o.20 i o.18

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:54, 30 Sie 2015    Temat postu:

czy bak z exc 2007-2010 podejdzie do SXF z tych samych roczników?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 324, 325, 326 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 325 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin