Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:49, 24 Cze 2013    Temat postu:

Żeliwo w PL najczęściej kładzie Woryna, a on się podpisuje na cylindrze więc zacznij od tego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trek




Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:24, 26 Cze 2013    Temat postu:

Siemanko.
Z jaką siła (Nm) trzeba dociągać głowicę a z jaką cylinder ? KTM EXC 125 2001r


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:50, 26 Cze 2013    Temat postu:

Trek napisał:
Siemanko.
Z jaką siła (Nm) trzeba dociągać głowicę a z jaką cylinder ? KTM EXC 125 2001r

Pisze w serwisówce.
Głowica: 18 Nm
Cylinder: 30 Nm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 15:15, 29 Cze 2013    Temat postu:

Panowie mam taki probolem ze po zagrzaniu motocykla, jak juz piec jest goracy znika mi sprzeglo. Na zimnym silniku jest ok, a jak polatam, piec goracy klamka miekknie. Jak popompuje ja w czasie jazdy sprzeglo na chwilke jest by po chwili znow zniknelo. Gdy zgasze silnik sprzeglo wraca po popompowaniu klamka. Lalem 2rodzaje mineralnego plynu do ukladow hydraulicznych i dalej to samo. Sprzeglo nie poci sie, plyn nie ubywa. Za wysprzeglikiem jak jest te lozysko to jest cale czyste bez uszczelniacza. Co moze byc nie tak?
Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Sob 15:48, 29 Cze 2013    Temat postu:

Czy pod pokrywą magneta może znajdować się olej? Odebrałem moto od mechanika i zauwazylem ze kapie, zdjąłem pokrywe i wypłynęło na oko jakies 100 ml oleju. Mechanik jest raczej dobry a na dodatek moto stało u niego dosyć długo, dlatego dziwie się, że tego nie zauważył, więc pytam - moze tak ma byc?
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat:
Nie napisałeś jaki motocykl, ale znalazłem w innych postach, że ktm 640. Jeśli mam rację to nie masz się czym martwić bo magneto pływa sobie w oleju Smile

Faktycznie tak moze byc tez w exc? Czy powinienem jak najszybciej wymienić simmering pod magnetem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:59, 29 Cze 2013    Temat postu:

w 450 jest normalnie olej w magnecie

GOŚĆ moze masz za dużo oleju w silniku i lub przytkaną odme i za duże ciśnienie sie robi wypychając wysprzęglik? I napisz jaki moto..


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 16:32, 29 Cze 2013    Temat postu:

zdejmij wysprzęglik i zobacz czy nie ma wsadzonego łozyska z uszczelnieniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 21:02, 29 Cze 2013    Temat postu:

Motocykl to exc 400z 2002r
Uszczelniacza na lozysku za wysprzeglikiem juz pisalem ze nie mam.
Odma raczej nie jest zapchana i jest podlczaona pod gaznik. Co do oleju to mam lekko ponad 3/4 oczka ale nie zakrywa calego.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 5:51, 30 Cze 2013    Temat postu:

3/4 na zimno to jak dla mnie za duzo. Leje 1.2 z filtrami albo 1 bez filtrow.
Probowales spuscic caly plyn i wydmuchac powietrzem wszystko z wysprzeglika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 7:42, 30 Cze 2013    Temat postu:

Tak, zminienialem 2razy na 2roznee plyny, wiec caly uklad tak jak powinno sie robic odpowietrzalem (wydmuchiwalem) powietrze od dolu strzykawka.
W zime wymienialem oring na wysprzegliku, ale sam go dobieralem i mysle czy nie jest tak ze przy niskiej tem ;jak olej jest hesty) jest wszystko ok, a przy bardzo wysokiej jak olej juz jest zadki ze mala nania wtedy oring moze delikatnie przepuszcza i trace cisnienie w ukladzie? Ale plynu nie ubywa Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:12, 30 Cze 2013    Temat postu:

moze faktycznie wpuscza olej z silnika Smile
do glowy mi przychodzi jeszcze jedna opcja - masz klamke luzno tak zeby nie wpychala tloczka pompy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kudłady




Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Nie 20:23, 30 Cze 2013    Temat postu:

jak sprawdzacie Panowie zużycie swoich łańcuchów napedowych ?? tak jak w serwisówce mierzycie na 18 bolcach max 272 mm??i czy 114 ogniw nowego wystarczy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kudłady dnia Nie 20:44, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:00, 30 Cze 2013    Temat postu:

serwisówka zawsze prawde mówi ;D mozna też poznac po zębatkach. jak zeby sa po prostu zuzyte, to łancuch jest jeszcze ok. ale jak zęby sie zakrzywiają to łancuch juz jest przeciągnięty. 114 powinno wystarczyc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 21:17, 30 Cze 2013    Temat postu:

madart napisał:
moze faktycznie wpuscza olej z silnika Smile
do glowy mi przychodzi jeszcze jedna opcja - masz klamke luzno tak zeby nie wpychala tloczka pompy?


Nie rozumiem troche ;d. Klamke mam tak wyregulowana ze jak nacisne wciskam tloczek a jak puszcze puszczam bez zadnych zbytecznych luzow ;d, czyli nacisniecie klamki powoduje odrazu ruch tloczka co jest w klamce ;d.

Na marginesie jak co jaki oring mowie o rozmiarze wrzucic pod wysprzeglik?
Aa i dzisiaj bylo troche chlodniej, latalem z 20minut i sprzegla nie zgubilem, a w sloncu zazwyczaj tak po 30minutach wlasnie sprzegla nie mam.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalpl




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:51, 30 Cze 2013    Temat postu:

a który lańcuch lepszy did vx2 czy did vm?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 33 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin