Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 300, 301, 302 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pią 23:12, 12 Cze 2015    Temat postu:

Przyjęte jest,że zamki pierścieni ustawia się względem drugiego co 120 stopni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 9:02, 13 Cze 2015    Temat postu:

a da rade wymienic lancuszek rozrzadu zeby nie ruszac glowicy , cylindra, mysle ze jak bym szczepil nowy lancuszek ze starym to jakas bym go przeciagnal ? pytanie teoretyczne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 9:21, 13 Cze 2015    Temat postu:

Piteros1 napisał:
a da rade wymienic lancuszek rozrzadu zeby nie ruszac glowicy , cylindra, mysle ze jak bym szczepil nowy lancuszek ze starym to jakas bym go przeciagnal ? pytanie teoretyczne


jasne, zrzucasz pokrywę zaworów, rozpinasz , przeciągasz nowy, ustawiasz, zapinasz i gotowe, 2godzinki roboty od zgaszenia do odpalenia moto Razz
tylko uważaj żeby Ci łańcuszek nie spadł na dół bo później ciężko go wyciągnąć , kiedys pół dnia się z nim męczyłem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 11:05, 13 Cze 2015    Temat postu:

Bo chodzi mi o to ze chce zlozyc na starym a za jakis czas nowy moze wrzuce zobacze ike na tym zabkow wyjdze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 11:07, 13 Cze 2015    Temat postu:

można tak zrobić, później nie jest to wielka robota żeby zmienić na nowy, jak Ci wyjdzie 2 ząbki lub więcej to spoko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 14:56, 13 Cze 2015    Temat postu:


Jak ustawiam gmp to magneto mam w takim polozeniu tak powinni byc?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 16:28, 13 Cze 2015    Temat postu:

Inaczej nie da rady bo krecilem magnetem i zawsze jsk sie blokuhe srubka to magneto jest w tym polozemiu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 16:34, 13 Cze 2015    Temat postu:

tak, jak zgadza się śruba na wale to jest GMP (no i krzywki w dół, tłok w górze a znaki na kole z głowicą)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 22:00, 13 Cze 2015    Temat postu:

Witam,

Poszukuje informacji o sprawdzaniu i regulacji luzów zaworowych dla modelu exc 450 rocznik 2015. W instrukcji która posiadam niestety nie ma tych informacji.

Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:04, 13 Cze 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
na tej stronie masz manuala do 450-500 z rocznika 2012r. W 2015 procedura sprawdzania i ustawiania zaworów jest ta sama, jedynie masz inna srednice płytek zaworowych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 15:28, 14 Cze 2015    Temat postu:

Panowie tak na szybko ile nm na dokrecenie sruby od magneta ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:35, 14 Cze 2015    Temat postu:

Śruba to nie wiem, ale nakrętka to 60nm.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 15:45, 14 Cze 2015    Temat postu:

Dzięki a teraz tak mam ustawiony rozrzad i w momencie gdy wkladam napinaczprzestawia mi troche kropki na rozrzadzie ze ta po lewej jest troszke wyzej co w takim przypadku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13701
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:43, 14 Cze 2015    Temat postu:

oddaj do mechanika bo widze że masz sporo problemów Very Happy


ustawiaj rozrząd tak że jak lekko wcisniesz palcem slizg ( przez napinacz) kropki są równo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 18:37, 14 Cze 2015    Temat postu:

A i jeśli robisz to pierwszy raz a tak chyba jest to żeby Ci nie przyszło do głowy startować z rozrusznika czy skacząc na kopkę!Zawsze po takim złożeniu obróć wałem za pomocą klucza(delikatnie) z wykręconą świecą i sprawdz czy coś nie blokuje! Wink Bo jak zle ustawiłeś rozrząd to możesz sobie biedy narobić Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 300, 301, 302 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 301 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin