Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 290, 291, 292 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 17:46, 16 Maj 2015    Temat postu:

Przy dźwigniach nie patrz na wygląd- piasek, błoto i po miesiącu wygląda gorzej niż "srebrny" oryginał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 18:07, 16 Maj 2015    Temat postu:

Może w sumie i faktycznie. W takim razie macie coś godnego polecenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 18:33, 16 Maj 2015    Temat postu:

Fourier napisał:
...oryginał...
Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 19:06, 16 Maj 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
KristofSX napisał:
Fat napisał:
Klamka robi się miękka i wpada, sprzęgło łapie dopiero przy prawie maksymalnym wciśnięciu. Po chwili odpoczynku wszystko wraca do normy. Nie dzieje się to regularnie, tylko po raczej iintensywnej jeździe.

ja ostatnio tak miałem po założeniu nowego tłoczka, przy wolnej manwrowej jeździe klamka twarda, jak dałem trochę ognia na przelotówce - flak i łapało przy samym końcu - wystarczyło się zatrzyma na 30sekund i klamka wracała do normy.
rozebrałem wszystko jeszcze raz, przeczyściłem, zalałem nowy płyn, trochę zmieniłem położenie przewodu (pusciłem go bardziej prosto, miałem zagięcie w okolicach gaźnika) - jak na razie działa ,


edit:
dalej mam to samo, jutro rozbieram wysprzęglik, może coś tam nie jest okay że nie cofa tłoczka jak powinno


edit 2: wywaliłem uszczelnienie łozyska pod wysprzęglikiem - sprzęgło hula świetnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:34, 16 Maj 2015    Temat postu:

ma ktoś zestwa naprwczy pompy hamulca tył od 530??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 19:40, 16 Maj 2015    Temat postu:

punk891 napisał:
To jaką dźwignię byście polecili? Mile widziany trochę ciekawszy wygląd niż ta ori.

@up
Co grzebałeś z zapłonem? Ustaw, tak jak mówi o tym serwisówka. Spróbuj wstrzyknąć mieszankę pod świecę i zobacz, czy się odezwie.

Najlepsza dźwignia to oryginał. Z tańszych to patrz aby nie rfx, bo to juz wiadomo że slabe. Ja mam jakąś srebrną, nie pamiętaj jakiej firmy i juz 3 sezon bez problemu latam.

Zapłon ustawiłem jak w serwisówce, poprawiłem delikatnie. I właśnie zastanawiam się czy tu rolę grają setne części milimetra? Czy raczej bez wysiłku te znaki pokrywają się i wszystko gra?
Ze strzykawką juz próbowałem, ale chyba sprubuje jeszcze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madchicken




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 19:57, 16 Maj 2015    Temat postu:

Witam, rozwaliłem dzisiaj osłonę alternatora. Powiedzcie czy da radę to jakoś skleić lub pospawać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 19:59, 16 Maj 2015    Temat postu:

Na temat tego uszczelnienia(na łożysku od strony wysprzęglika) było już na forum i to kilka razy... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 20:36, 16 Maj 2015    Temat postu:

szaman108 napisał:
Na temat tego uszczelnienia(na łożysku od strony wysprzęglika) było już na forum i to kilka razy... Wink

tak, ale to przeważnie dotyczyło starszych modeli, fabrycznie jest tam uszczelnienie ( przynajmniej w moim) ale wygląda na to w miarę upływu czasu zaczyna przepuszczać olej który wypycha wysprzęglik,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 20:53, 16 Maj 2015    Temat postu:

madchicken napisał:
Witam, rozwaliłem dzisiaj osłonę alternatora. Powiedzcie czy da radę to jakoś skleić lub pospawać?


Zależy jak mocno i gdzie rozwaliłeś.
Spawać można zawsze.
Nie jest to łatwe spawanie bo to stop z magnesem.
Także trzeba by przekalkulować czy bardziej się nie opłaci kupić używanej osłony niż naprawiać starą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:55, 16 Maj 2015    Temat postu:

1 kup nowe

2 pospawają ci magnezjum migomagiem i zaklej dodatkowo poxipolem czy pozilina z obu stron i szlifuj papierem


troche polatasz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czlowiekwidmo dnia Sob 20:56, 16 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13913
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:05, 16 Maj 2015    Temat postu:

kiepsko to sie spawa bo jest przesączone olejem, i sie paskudzi, a nawet pospawane często sie poci. wiec trzeba czyms doklejać. ale te dekle majątku nie kosztują.


co do dzwigni ja mam chyba RFS 2 lata i dopiero teraz trzeba by zmienic główke- bo juz mi gryzie buta. a wyjeździłem ponad 200 godzin. wiec polecam jak taka cena. oryginał chyba z 250 zł wiec strata kasy. mi RFX też nie wytarł sie jakos drastycznie. troche anoda zblakła ale myje moto mocną chemią. niewiele sie też wytarła. wiec polecam. nastepna to tez byłby rfx


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Sob 23:32, 16 Maj 2015    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
ma ktoś zestwa naprwczy pompy hamulca tył od 530??


135zł, oryginał Brembo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 13:53, 18 Maj 2015    Temat postu:

Panowie motor nie odpalił, chce go rozbierać jeszcze raz. Uszczelka pod głowicę nowa czy mogę dać starą? Motor nawet nie zajarzył. Dodam ze 2t

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13913
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 15:38, 18 Maj 2015    Temat postu:

lepiej nowa, to nic że nie odpalił ale juz była raz scisnięta. nie znaczy to że jak poskładasz od razu zacznie ciec - moze byc tak że złozysz na startej i bedzie latała jak trzeba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 290, 291, 292 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 291 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin