 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 17:46, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Przy dźwigniach nie patrz na wygląd- piasek, błoto i po miesiącu wygląda gorzej niż "srebrny" oryginał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 18:07, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Może w sumie i faktycznie. W takim razie macie coś godnego polecenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 18:33, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | ...oryginał... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 19:06, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | KristofSX napisał: | Fat napisał: | Klamka robi się miękka i wpada, sprzęgło łapie dopiero przy prawie maksymalnym wciśnięciu. Po chwili odpoczynku wszystko wraca do normy. Nie dzieje się to regularnie, tylko po raczej iintensywnej jeździe. |
ja ostatnio tak miałem po założeniu nowego tłoczka, przy wolnej manwrowej jeździe klamka twarda, jak dałem trochę ognia na przelotówce - flak i łapało przy samym końcu - wystarczyło się zatrzyma na 30sekund i klamka wracała do normy.
rozebrałem wszystko jeszcze raz, przeczyściłem, zalałem nowy płyn, trochę zmieniłem położenie przewodu (pusciłem go bardziej prosto, miałem zagięcie w okolicach gaźnika) - jak na razie działa , |
edit:
dalej mam to samo, jutro rozbieram wysprzęglik, może coś tam nie jest okay że nie cofa tłoczka jak powinno |
edit 2: wywaliłem uszczelnienie łozyska pod wysprzęglikiem - sprzęgło hula świetnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:34, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
ma ktoś zestwa naprwczy pompy hamulca tył od 530??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 19:40, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | To jaką dźwignię byście polecili? Mile widziany trochę ciekawszy wygląd niż ta ori.
@up
Co grzebałeś z zapłonem? Ustaw, tak jak mówi o tym serwisówka. Spróbuj wstrzyknąć mieszankę pod świecę i zobacz, czy się odezwie. |
Najlepsza dźwignia to oryginał. Z tańszych to patrz aby nie rfx, bo to juz wiadomo że slabe. Ja mam jakąś srebrną, nie pamiętaj jakiej firmy i juz 3 sezon bez problemu latam.
Zapłon ustawiłem jak w serwisówce, poprawiłem delikatnie. I właśnie zastanawiam się czy tu rolę grają setne części milimetra? Czy raczej bez wysiłku te znaki pokrywają się i wszystko gra?
Ze strzykawką juz próbowałem, ale chyba sprubuje jeszcze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madchicken
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 19:57, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Witam, rozwaliłem dzisiaj osłonę alternatora. Powiedzcie czy da radę to jakoś skleić lub pospawać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 19:59, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Na temat tego uszczelnienia(na łożysku od strony wysprzęglika) było już na forum i to kilka razy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 20:36, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
szaman108 napisał: | Na temat tego uszczelnienia(na łożysku od strony wysprzęglika) było już na forum i to kilka razy...  |
tak, ale to przeważnie dotyczyło starszych modeli, fabrycznie jest tam uszczelnienie ( przynajmniej w moim) ale wygląda na to w miarę upływu czasu zaczyna przepuszczać olej który wypycha wysprzęglik,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 20:53, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
madchicken napisał: | Witam, rozwaliłem dzisiaj osłonę alternatora. Powiedzcie czy da radę to jakoś skleić lub pospawać? |
Zależy jak mocno i gdzie rozwaliłeś.
Spawać można zawsze.
Nie jest to łatwe spawanie bo to stop z magnesem.
Także trzeba by przekalkulować czy bardziej się nie opłaci kupić używanej osłony niż naprawiać starą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:55, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
1 kup nowe
2 pospawają ci magnezjum migomagiem i zaklej dodatkowo poxipolem czy pozilina z obu stron i szlifuj papierem
troche polatasz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czlowiekwidmo dnia Sob 20:56, 16 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13913
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:05, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
kiepsko to sie spawa bo jest przesączone olejem, i sie paskudzi, a nawet pospawane często sie poci. wiec trzeba czyms doklejać. ale te dekle majątku nie kosztują.
co do dzwigni ja mam chyba RFS 2 lata i dopiero teraz trzeba by zmienic główke- bo juz mi gryzie buta. a wyjeździłem ponad 200 godzin. wiec polecam jak taka cena. oryginał chyba z 250 zł wiec strata kasy. mi RFX też nie wytarł sie jakos drastycznie. troche anoda zblakła ale myje moto mocną chemią. niewiele sie też wytarła. wiec polecam. nastepna to tez byłby rfx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 23:32, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
czlowiekwidmo napisał: | ma ktoś zestwa naprwczy pompy hamulca tył od 530?? |
135zł, oryginał Brembo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 13:53, 18 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie motor nie odpalił, chce go rozbierać jeszcze raz. Uszczelka pod głowicę nowa czy mogę dać starą? Motor nawet nie zajarzył. Dodam ze 2t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13913
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 15:38, 18 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
lepiej nowa, to nic że nie odpalił ale juz była raz scisnięta. nie znaczy to że jak poskładasz od razu zacznie ciec - moze byc tak że złozysz na startej i bedzie latała jak trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|