Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 287, 288, 289 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Sob 10:48, 09 Maj 2015    Temat postu:

Moze lepiej powrocic do fabrycznych podlaczen bo to nie sa za duze aku i nie daje rady az na tyle sie naladowac jak smigasz i masz swiatla a jak bys mial jak oryginal to prad ciagle leci do zarowek odrazu z pradnicy to aku masz tylko do odpalania . Swiatel i tak nie uzywasz jak jedziesz a przy oryginale swiatla sie zapala odrazu jak odpalisz moto i zgasna jak zgasisz wiec nie masz problemu gdy zapomnisz je wylaczyc Laughing w serwisowce masz polaczenia wiazki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:59, 09 Maj 2015    Temat postu:

No w starym wlasnie tak miałem, więc ktoś coś namieszał w instalacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 17:00, 10 Maj 2015    Temat postu:

Panowie, dwa pytania:

1) Czy po konkretnej, dłuższej jeździe, zwłaszcza w wyższej temperaturze, macie efekt "puchnięcia" klamki sprzęgła (zjawisko zbliżone do zagotowanych hamulców - klamka wpada bardzo głęboko)? Działo mi się tak w RFS na płynie LHM i wczoraj miałem ten objaw też w Husabergu (nie wiem jaki płyn). Po krótkiej przerwie/ostygnięciu wraca do normy, potem znów puchnie. Może na Magura Blood tak się nie dzieje?

2) Klocki Gold Fren - dają radę? Pamiętam, że na drogę to był syf straszny, ale może do offroadu robią dobre klocki?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fat dnia Nie 17:00, 10 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:42, 10 Maj 2015    Temat postu:

1) ja tak miałem jak mi puszczała pompa sprzęgła. efekt było że nagle sprzegło miekło. jak chwile postało i popompowałem na postoju to wracało do normy. w sumie ja to sprawdzałem tak potem - miałem wysprzęglik z pierscieniem segera, w 2T tego nie ma.... ale mozna to jakos i tak zablokować, generalnei wypychałem wysprzeglik do segera i naciskałem z lekkim naciskiem na klamke, i po minucie klamka całkiem wpadała do manetki. u kumpla porównywałem to po kilku minutach nie drgnęła na milimetr. i miałem taki objaw że jak robiłem podjazd i ciągne na pół sprzęgle to moment sprzęgło traciłem.

2) miałem i dają rade, jak masz jakis super dostep to bierz. ale ja polecam delty, kosztujągrosze ( mozna za niecałe 50 zł dorwać ) i sie dobrze tez spisują. aby koniecznie były spieki ( sintered )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 19:20, 10 Maj 2015    Temat postu:

U mnie to się dzieje stopniowo i pompowanie na postoju nic nie daje. Wiążę to z temperaturą i płynem, ale nie wiem czy słusznie. Identyczne objawy były w EXC z przelotem pewnie koło 800 godzin, a wczoraj to samo wystąpiło w FE i 170 godzin. Zaleję może Magure i zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:34, 10 Maj 2015    Temat postu:

tam sie nic przegrzewać nie moze ;D

to jakie masz objawy bo nie do konca czaje ? sprzegło wpada ? czy jak ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 21:07, 10 Maj 2015    Temat postu:

Klamka robi się miękka i wpada, sprzęgło łapie dopiero przy prawie maksymalnym wciśnięciu. Po chwili odpoczynku wszystko wraca do normy. Nie dzieje się to regularnie, tylko po raczej iintensywnej jeździe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 21:12, 10 Maj 2015    Temat postu:

Nie rozlatuje sie wewnetrzna uszczelka (sa dwie) na tloczku w klamce?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 21:46, 10 Maj 2015    Temat postu:

MlodyRM napisał:
Dzięki za info, chociaż trochę nie jasno się wyraziłem. U siebie światła mogę włączyć przy zgaszonym silniku i zastanawiałem się czy tak ma być czy mam skopaną instalację.
A problemem głównym jest to, że po paru dniach postoju w garażu mam rozładowany akumulator.


Musisz zacząć od tego czy nie masz poboru prądu jak masz wszystko wyłączone, po tym dopiero będziesz wiedział gdzie szukać problemu, bo możesz mieć jakieś zwarcie w instalacji, kiepskie ładowanie albo słaby akumulator. Do tego niezbędny będzie multimetr, a najlepiej cęgowy.

A przy okazji że jestem przy temacie Smile
Miałem akumulator, który jako tako chodził nie sprawiał mi problemów, fakt że po miesiącu stania był rozładowany, ale kupiłem sobie nowy, a stary musiałem oddać. I zaczęły się problemy, kręcił rozrusznikiem 3 sekundy i padał, po 2 dniach stania już nie chciał kręcić. Oddałem go na gwarancję i mi jej nie uwzględnili, dostałem protokół kontroli serwisowej, pic na wodę, sprawdzali jakieś pierdoły które nie miały żadnego znaczenia dla pojemności akumulatora.
Szczerze odradzam akumulatory firmy ZAP, być może ja trafiłem na taki egzemplarz, ale serwis gwarancyjny to porażka. A przy okazji nie polecam kupować akumulatorów przy ulicy Warszawskiej w Lubaniu (sklep tylko z akumulatorami), gdyż ze strony sprzedawcy była gadka, że ja sam sobie taki akumulator wybrałem itd...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Nie 21:51, 10 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 22:42, 10 Maj 2015    Temat postu:

Widzisz jeśli biega o gwarancję to w naszym kraju musi zmienić się mentalność na początek Sad Większość ludzi żyje jeszcze w czasach ,,nieboszczki komuny" gdzie nie było można nic dostać,a jeśli coś dorwałeś to należało się cieszyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 7:22, 11 Maj 2015    Temat postu:

FAT - no to mówie moze ci puszczać płyn. wyjmij wysprzęglik, bez wciskania klamki daj jakies jakas nasadke w srodek, i złap to w imadło ( bez wciskania tłoczka, tylko aby sie zapierał i nie wychodził nadmiernie ) i podpompuj pompą, jak sie zrobi bardzo twarda, to wcisnij ale nie na hama mocno, i czekaj zobacz jak sie klamka zacznie zapadać to masz przyczyne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 11:32, 11 Maj 2015    Temat postu:

Fat napisał:
Klamka robi się miękka i wpada, sprzęgło łapie dopiero przy prawie maksymalnym wciśnięciu. Po chwili odpoczynku wszystko wraca do normy. Nie dzieje się to regularnie, tylko po raczej iintensywnej jeździe.

ja ostatnio tak miałem po założeniu nowego tłoczka, przy wolnej manwrowej jeździe klamka twarda, jak dałem trochę ognia na przelotówce - flak i łapało przy samym końcu - wystarczyło się zatrzyma na 30sekund i klamka wracała do normy.
rozebrałem wszystko jeszcze raz, przeczyściłem, zalałem nowy płyn, trochę zmieniłem położenie przewodu (pusciłem go bardziej prosto, miałem zagięcie w okolicach gaźnika) - jak na razie działa ,


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pon 11:33, 11 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Wto 16:57, 12 Maj 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Warto skorzystać z usług tej firmy ?
Chcę oddać do regeneracji cylinder / kupić regenerowany od nich...

Wg wikipedii to pierwsza firma która rozwijała tą technologię nikasilu...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rejdzik dnia Wto 17:01, 12 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 20:36, 12 Maj 2015    Temat postu:

O ile mogą stanieć teraz nowe ktm w salonie jak wejdą modele 2016? Wtedy obecne powinny byc tańsze bo salony ich będą chciały się wyzbyć na rzecz nowych.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:26, 12 Maj 2015    Temat postu:

Anonymous napisał:
O ile mogą stanieć teraz nowe ktm w salonie jak wejdą modele 2016? Wtedy obecne powinny byc tańsze bo salony ich będą chciały się wyzbyć na rzecz nowych.

Większość sprzętów już sprzedana, to co zostało stanieje niewiele. A nowe modele 2016 można już zamawiać w salonach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 287, 288, 289 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 288 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin