Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 279, 280, 281 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:49, 18 Kwi 2015    Temat postu:

Fourier napisał:
Środek do mycia felg z Lidla (5,55 zł) schodzi cały syf, do tego aluminium nabiera fajnego koloru (świeci się, więc środek pewnie usuwa warstwę tlenków), później WD40 i szmatka - wszystko wygląda jak nowe.


Ja nie polecam tanich płynów do mycia felg. Kwas reaguje z aluminium i metalem i chrom robi się mleczny i ciemny. Nie powiedział bym że aluminium się świeci, robią białe i ciemnie plamy. Nowy silnik po umyciu tym syfem zrobi się ciemny, chrom na szprychach czy śrubach zrobi się ciemny. Jeśli chrom zejdzie ze śrub to zaraz pojawi się rdza.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Sob 16:51, 18 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz106




Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:56, 18 Kwi 2015    Temat postu: Dawka paliwa

Po zmianie wydechu na serie chcę zmniejszyć dawkę paliwa, czy reguluje to śrubka na dole gaźnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 19:07, 18 Kwi 2015    Temat postu:

pawel napisał:
Fourier napisał:
Środek do mycia felg z Lidla (5,55 zł) schodzi cały syf, do tego aluminium nabiera fajnego koloru (świeci się, więc środek pewnie usuwa warstwę tlenków), później WD40 i szmatka - wszystko wygląda jak nowe.


Ja nie polecam tanich płynów do mycia felg. Kwas reaguje z aluminium i metalem i chrom robi się mleczny i ciemny. Nie powiedział bym że aluminium się świeci, robią białe i ciemnie plamy. Nowy silnik po umyciu tym syfem zrobi się ciemny, chrom na szprychach czy śrubach zrobi się ciemny. Jeśli chrom zejdzie ze śrub to zaraz pojawi się rdza.


Tylko że ja go stosuje od dosyć długiego czasu (poszło mi już z 5-6 butelek) i nic się nie dzieje. W przyszłym tygodniu będę mył moto to podeślę zdjęcia.

PS na KTMie nie ma chyba ani grana chromu (chyba że o czymś nie wiem)- wszystkie śruby itp są cynkowane ogniowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:47, 18 Kwi 2015    Temat postu:

ani grama - to z czego masz golenie Very Happy ( amortyzatorów przednich i tylnego Very Happy )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:22, 18 Kwi 2015    Temat postu:

Fourier napisał:


Tylko że ja go stosuje od dosyć długiego czasu (poszło mi już z 5-6 butelek) i nic się nie dzieje. W przyszłym tygodniu będę mył moto to podeślę zdjęcia.

PS na KTMie nie ma chyba ani grana chromu (chyba że o czymś nie wiem)- wszystkie śruby itp są cynkowane ogniowo.

Kilka lat temu przetestowałem sporo tych tanich syfów na hondzie i więcej tego nie użyje. Nic bez dotykania nie domyje silnika i chromu jak silny kwas. Takie środki używają handlarze do mycia np: silników. Wink Silny kwas reaguje z metalem, niszczy powłokę niklu na szprychach, cynku na śrubach itp. Cały silnik i koła mają białe i czarne naloty, odnowieniem bym tego nie nazwał. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Sob 21:23, 18 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 22:50, 18 Kwi 2015    Temat postu:

OHenio zapomnialem o tym Wink Chociaż wydaje mi się że są niklowane (moge się mylić). Poza tym ten środek stosuje tylko do silnika i kół żeby cały syf łatwiej schodzil. Pozniej i tak gąbka i woda z ludwikiem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Sob 22:51, 18 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 8:06, 19 Kwi 2015    Temat postu:

ja zawsze myłem myjkami/wodą z szamponami samochodowymi i moto było dla mnie "czyste" ale kiedys kumpel podrzucił mi płyn DIMER rozrobiłem dosyc małe stężenie spryskiwaczem rozprowadziłem i na czystym motocyklu brud po prostu sciekał strugami... ręczne mycie to ręczne, ale chemia to chemia, nie wszedzie ręką sięgniesz. ja tylko dimerkiem wale, plus recznie troche dopucuje i jest czysto. i nie mam zadnych zacieków ani przebarwien, nic mi nadmiernie nie rdzewieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stunter91




Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 9:24, 19 Kwi 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
...kiedys kumpel podrzucił mi płyn DIMER...


Masz na myśli tą pianę aktywną Dimer czy coś innego?
[link widoczny dla zalogowanych]
Stosujesz tylko na części metalowe czy plastiki też tym "psikałeś"? Są jakieś części na które należy uważać stosując taką żrącą pianę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 9:35, 19 Kwi 2015    Temat postu:

tak dokłądnie to stosuje, stęzenie robie rózne, jak mot oczyste tylko zakurzone to słabsze, jak zawaliło mi cos smarem np z łancucha robie mocniejsze. ( chociaz przy slizgu przednim pod dzwignia zmiany biegów nigdy tego nie rozpuszcza do konca Very Happy )

wale na wszystko jak leci, chwilke czekam ewentualnie w tym czasie jakąs szczotka z długim włosem przelece plastiki i np szprychy. potem dobrze spłukuje, bo tutaj najwazniejsze zeby spłukać porządnie. i jak wspomniałem nie mam zadnych zacieków, silnik nabiera jednolitego koloru bo jednak costam sie pewnie utlenia. jedynie co to jak sobie polerowałem np kopke czy półki to były widoczne zacieki, ale teraz mam kute półki i na nich sladu nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:09, 19 Kwi 2015    Temat postu:

Stunter91 napisał:
Są jakieś części na które należy uważać stosując taką żrącą pianę?


Z dimerem trzeba uważać bo to zasadowy produkt, jest tak samo agresywny jak środki kwasowe. Trzeba używać małych stężeń i uważać żeby nie zasechł bo "reaguje" z metalem i plastikami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 10:36, 19 Kwi 2015    Temat postu:

Henio jakie proporcje z Dimerem stosujesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Nie 17:00, 19 Kwi 2015    Temat postu:

Jaki producent ma w ofercie miękkie klocki hamulcowe na przód do exc 525?
Gdzie dostanę blaszkę z tylnego zacisku w którą wchodzą klocki? na stronie ktm tego nie znalazłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:13, 19 Kwi 2015    Temat postu:

macie olej z silnika za filtrem powietrza w RFS? zawsze jak zmieniam filtra to mam tam małą kałuzę oleju, czasami zdarza sie ze moto polezy do gory kołami i wtedy zadymi przez chwilę, ale ja tam mam olej cały czas

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:57, 19 Kwi 2015    Temat postu:

janexc200 napisał:
macie olej z silnika za filtrem powietrza w RFS? zawsze jak zmieniam filtra to mam tam małą kałuzę oleju, czasami zdarza sie ze moto polezy do gory kołami i wtedy zadymi przez chwilę, ale ja tam mam olej cały czas

przy wywrotce to norma ze przez odme wywali i troche zadymi ale zeby cały czas to cos nie halo masz, moze za duzo oleju lejesz do silnika i ci wywala?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:53, 19 Kwi 2015    Temat postu:

leję tak zeby wieksza czesc oczka była w oleju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 279, 280, 281 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 280 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin