Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 272, 273, 274 ... 706, 707, 708  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oli




Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 19:20, 02 Kwi 2015    Temat postu:

panowie latał/testował ktoś oponę na tył firmy cst??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:33, 02 Kwi 2015    Temat postu:

u mnie w okolicznym klubie na tym latają ( sponsoruje CST ) powiem tak, jak ktos zarzuci nowądo motocrossu sie nadaje, ale jak sie zaokrągli kicha, do enduro nie ma rozmiarów i nawet nie ma co sie tym interesować póki co. ( przednie kiepskie lepiej dołozyc pare zł i kupic cos sprawdzonego )

generalnei to chinska guma i do mnie nie przemawia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikas




Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 23:00, 02 Kwi 2015    Temat postu:

Jakiego smaru użyć do smarowania brzegów filtra powietrza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 2:14, 03 Kwi 2015    Temat postu:

mikas napisał:
Jakiego smaru użyć do smarowania brzegów filtra powietrza?

smar wodootporny najlepiej sie do tego nadaje


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pią 2:14, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikas




Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 15:45, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Panowie czy to normalne, że nowy EXC 450 jak jest zimny to ma problem z odpaleniem? Trzeba kręcić rozrusznikiem parę-parenaście razy aż odpali i do tego dodawać gazu. Bez gazu tylko chwilę zagada ale gaśnie od razu. Moto ma przebieg raptem 6mth przy 1,8mth zmieniłem olej + filtr(Motorex 10w60) Filtr powietrza czysty, nasączony. Ten typ tak ma czy mam szukać gdzieś przyczyny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:01, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Powinien palić od razu.
To znaczy najpierw "pobudzasz" wtrysk krótkim naciśnięciem przycisku rozrusznika i dopiero potem odpalasz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Sob 16:01, 04 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikas




Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 16:14, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Odpalał bez problemu do czasu czyszczenia filtra powietrza. Doświadczenie w jego czyszczeniu mam z poprzedniego moto (CR250), a więc: wyjety, umyty wstępnie w benzynie ekstrakcyjnej potem w cieplej wodzie z ludwikiem, wysuszony,nasączony i założony do moto, brzegi filtra posmarowane smarem Cx80. Coś mogłem zrobić nie tak przy tym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:22, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Prawdopodobnie za bogato nasączyłeś Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:28, 04 Kwi 2015    Temat postu:

To jest normalne po zbyt obfitym nasączeniu filtra. Odpal go i pojeździj chwile a problem zniknie.
"ssanie" włączasz przy odpalaniu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikas




Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 17:01, 04 Kwi 2015    Temat postu:

To jest model na wtrysku więc chyba nie ma ssania. Ale faktycznie z tym nasączaniem filtra mogłem trochę przesadzić, tzn nic nie ciekło i nie kapało z niego ale raczej dość dokładnie i gęsto robiłem tzw "biedronkę" na nim. Pojeżdżę trochę i przy następnym czyszczeniu filtra dam trochę mniej towaru na filtr...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:05, 04 Kwi 2015    Temat postu:

mikas napisał:
To jest model na wtrysku więc chyba nie ma ssania. Ale faktycznie z tym nasączaniem filtra mogłem trochę przesadzić, tzn nic nie ciekło i nie kapało z niego ale raczej dość dokładnie i gęsto robiłem tzw "biedronkę" na nim. Pojeżdżę trochę i przy następnym czyszczeniu filtra dam trochę mniej towaru na filtr...
Oczywiście że nie ma ssania takiego jak w gaźniku, dlatego napisałem to w cudzysłowie. Ale jest coś co bardzo ułatwia rozruch zimnego silnika. Poczytaj serwisuwke.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikas




Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 17:24, 04 Kwi 2015    Temat postu:

major000 napisał:
mikas napisał:
To jest model na wtrysku więc chyba nie ma ssania. Ale faktycznie z tym nasączaniem filtra mogłem trochę przesadzić, tzn nic nie ciekło i nie kapało z niego ale raczej dość dokładnie i gęsto robiłem tzw "biedronkę" na nim. Pojeżdżę trochę i przy następnym czyszczeniu filtra dam trochę mniej towaru na filtr...
Oczywiście że nie ma ssania takiego jak w gaźniku, dlatego napisałem to w cudzysłowie. Ale jest coś co bardzo ułatwia rozruch zimnego silnika. Poczytaj serwisuwke.


Z serwisówką jestem na bieżąco, jeśli chodzi Ci o śrubę regulacyjną biegu jałowego to nie wyciągałem jej, mój błąd. Jutro mam zamiar trochę pośmigać więc sprawdzę wszystkie opcje. Dzięki wszystkim za rady.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikas




Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 18:21, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Nie wytrzymałem i od razu poszedłem sprawdzić odpalanie z wyciągniętą śróbką regulacyjną biegu jałowego... Zapalił na dotyk:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 21:44, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Czy Ktm exc 450, model na wtrysku, po odblownaiu powinien isc na koło na każdym biegu w terenie z gazu?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtkuuu




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 21:48, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Huske te450 na przełożeniach 13/50 targałem z gazu na koło na piątce bez strzelania ze sprzęgła, na szóstce pewnie tez by sie udało. Jęsli masz z tym problem w exc450 to albo złom albo kierownik du*a Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 272, 273, 274 ... 706, 707, 708  Następny
Strona 273 z 708

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin