Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 268, 269, 270 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:13, 24 Mar 2015    Temat postu:

tych łozysk sie nie wybija tylko wyciska (tak jest najwygodniej)https://www.youtube.com/watch?v=Afo0zx-TOh8
tutaj masz link, jasniej sie nie da wytłumaczyc, takie uzadzenie mozesz sobie zrobic za 4zł, długa sruba, duze podkładki, nasadka do kluczy i gotowe. Smar wodootporny jest jak najbardziej ok a tym bardziej detykowany do łozysk...


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:12, 24 Mar 2015    Temat postu:

pawciak12 napisał:
tych łozysk sie nie wybija tylko wyciska (tak jest najwygodniej)https://www.youtube.com/watch?v=Afo0zx-TOh8
tutaj masz link, jasniej sie nie da wytłumaczyc, takie uzadzenie mozesz sobie zrobic za 4zł, długa sruba, duze podkładki, nasadka do kluczy i gotowe. Smar wodootporny jest jak najbardziej ok a tym bardziej detykowany do łozysk...


Dzięki chlopie wlasnie takiego filmu potrzebowałem... W takim razie jutro biore to na prasę. Czy ma znaczenie w którą strone je wyciskam ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:22, 24 Mar 2015    Temat postu:

wyciskaj do zewnatrz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:24, 24 Mar 2015    Temat postu:

Wciskać je od strony w której one będą mocowane ? Czy jest tam jakiś dystans tych łożysk? bo widze gosciu wie z jaką siłą wkręcać, ale np jak będę pierwsze wkładał to może mi go za daleko wsunąć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:47, 24 Mar 2015    Temat postu:

wciskaj z obu stron tak jak na filmie, a same łozyska maja byc tak wciniete zeby ta podkładka która znajduje sie miedzy łozyskiem a uszczelniaczem opierała sie o krawedz wahacza. Koles akurat dopycha podobna podkładka i ona sie poprostu zatrzymuje na krawedzi wachacza...tak jest najdokładniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:51, 24 Mar 2015    Temat postu:

uratowałeś sprawę, jeszcze raz dzięki. Swoją drogą na ile stykne taka wymiana?

Co do dokładnosci to miałem na mysli same lożyska bo uszczelniacze to logiczne, wziąśc podkładkę która się zatrzyma na krawędzi wahacza i dostawi idealnie prosto z linią krawędzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Wto 18:54, 24 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:19, 24 Mar 2015    Temat postu:

Czy te dysze będą pasować do gaźnika z exc 200 rok 2010 [link widoczny dla zalogowanych] ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 8:20, 25 Mar 2015    Temat postu:

Ile powinna wytrzymać tarcza hamulcowa ktm 450 exc przy jezdzie bardziej przelotowej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:28, 25 Mar 2015    Temat postu:

przemes napisał:
Ile powinna wytrzymać tarcza hamulcowa ktm 450 exc przy jezdzie bardziej przelotowej?
Bardzo duzo zalezy od stylu jazdy i to jakich klocków hamulcowych uzywasz, wiadomo ze jak nie topisz motocykla w błocie i ogólnie nie latasz jak wariat w terenie to taka tarcza dłuzej pozyje, ale nikt ci nie powie ile wytrzyma... czy to bedzie 20k czy 30k nie wiadomo

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Śro 8:35, 25 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 9:08, 25 Mar 2015    Temat postu:

czyli 450 exc z przebiegiem ok 7000 km powinien mieć jeszcze oryginalne?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:16, 25 Mar 2015    Temat postu:

raczej oryginał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:28, 25 Mar 2015    Temat postu:

KTM 125 EXC z 2009r. Przygód z regulacją gaźnika ciąg dalszy, a mianowicie bawiłem się już różnymi ustawieniami iglicy oraz śruby od mieszanki oraz śruby wolnych obrotów i sprawa wygląda tak, że moto ładnie odpala, trzyma obroty, schodzi też dobrze, jest tylko jedna sprawa gdy nagle odkręcam gaz na maxa z obrotów na biegu jałowym(lub obrotów bliskich biegowi jałowemu) to wtedy gaśnie (jest takie buuu i gaśnie), trzeba go po prostu wkręcić troszkę i wtedy już nie ma tego problemu, nie wiem czy to przypadłość 2T że one zawsze tak mulą od samego dołu czy po prostu muszę zmienić dysze?

P.S. Jutro może nagram jakiś filmik żeby to zobrazować lepiej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TheGreat dnia Śro 23:28, 25 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Czw 11:17, 26 Mar 2015    Temat postu:

potym jak mi sie odkrecila sruba od zebatki przy silniku i wyrzucilo ta tulejke z zebatka, cieknie tamtedy olej, czy wystarczy wymiana uszczelniacza itego oringu ?? bo wydaje mi sie ze mogl sie zgubic ten oring

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 11:21, 26 Mar 2015    Temat postu:

pytanie bardziej do jasnowidza.

jak zmienisz uszczelniacz, tulejke i oring to 99,9% że nic nie pocieknie. przeciez masz motocykl to sprawdź cyz masz tam oring czy nie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:24, 26 Mar 2015    Temat postu:

Piteros1 napisał:
potym jak mi sie odkrecila sruba od zebatki przy silniku i wyrzucilo ta tulejke z zebatka, cieknie tamtedy olej, czy wystarczy wymiana uszczelniacza itego oringu ?? bo wydaje mi sie ze mogl sie zgubic ten oring

nowy uszczlniacz najlepiej oryginał, albo popytaj w sklepach moze maja taki metalowy no i oczywiscie oring. Co do tej tuleki to sprawdz czy nie jest uszkodzona, porysowana w miejscu stuku z uszczelniaczem i oringiem. I na pszyszłosc takie zeczy jak zebatka to na klej sie zakreca...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Czw 11:28, 26 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 268, 269, 270 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 269 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin