Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 258, 259, 260 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 22:45, 03 Mar 2015    Temat postu:

Stian dorzucę Ci do paczki klej do gwintów, będziesz zadowolony Wink ja do zębatki daję nakrętki z plastikiem w środku, po pierwszym montażu jedź na krótką przejażdżkę, tak z 20 minut, skontroluj czy się luzują, jeśli tak dokręć jeszcze raz i nie ma chuja że się zluzują po korekcie, tyle w temacie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Wto 22:54, 03 Mar 2015    Temat postu:

Powinno byc 35 Nm + klej . a 70 to na chlopski rozum nie mozna bo oske krecisz na 80 wiec bys prawdopodobnie gwinty poszarpal Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:59, 03 Mar 2015    Temat postu:

No własnie coś mi sie wydawało dużo i dlatego zapytałem bo jak zobaczyłem co wypisują na innym forum to sie za głowe złapałem. Faktycznie z mojej strony też błąd bo na chłopski rozum to wiadomo, że zerwie gwinty a nie mam jeszcze tak dobrego wyczucia Nm w rękach.

Kozioł dzięki za sprostowanie tematu Smile czekam na paczkę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Wto 23:02, 03 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Wto 23:03, 03 Mar 2015    Temat postu:

Bo oni chyba w ciagnikach te zebatki dokrecaja Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:31, 03 Mar 2015    Temat postu:

no i znowu serwisówka, po cholere szukasz takich danych na innych forach(75nm dla sruby M8 ??????) jak w manualu masz napisane ze zebatke przykrecasz z momentem 35nm z uzyciem kleju loctite 243, moze to byc tez inny zamiennik byle o podobnych paramertach. Co do ilosci kleju to taka tubka 5ml przy odpowiednim posługiwaniu sie pozaklejasz chyba wszystkie sruby w motocyklu i jeszcze zostanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 0:29, 04 Mar 2015    Temat postu:

Tak jak kolega wyżej pisze- tubka wystarcza na dosyć długo. Mi w ciągu roku poszły dwie (jedna K2 druga z henkela). Teraz w domu doszedł jeszcze jeden motocykl (125, który z natury lubi luzować wszystkie śrubki), wiec na alledrogo kupiłem 50 ml (pewnie wystarczy na 2-3 lata).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:22, 04 Mar 2015    Temat postu:

wójo napisał:
no i znowu serwisówka, po cholere szukasz takich danych na innych forach(75nm dla sruby M8 ??????) jak w manualu masz napisane ze zebatke przykrecasz z momentem 35nm z uzyciem kleju loctite 243, moze to byc tez inny zamiennik byle o podobnych paramertach. Co do ilosci kleju to taka tubka 5ml przy odpowiednim posługiwaniu sie pozaklejasz chyba wszystkie sruby w motocyklu i jeszcze zostanie.


Zacznijmy od tego, że nie miałem dostępu do manuala i na szybko wpisałem w google bo na szybko chciałem docztać o tym '' Z jaką siłą Nm dokręcać zębatke w tylnym kole crossowym''. Tak z grubsza poczytałem i pisali coś o 70Nm, ale bez przesady żeby sie tym kierować ? Jak by napisali na forum ( jakimś ) żeby dekielek od pompy sprzęgła dokręcić siłą 100Nm to by ktoś w to uwierzył i zrobił tak jak napisze jakiś ''specu'' ? Dowiedziałem się co miałem dowiedzieć i po temacie, dzieki za pomoc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:47, 04 Mar 2015    Temat postu:

tak na szybko to ściągnij sobie serwisówke i unikniesz 100 kolejnych pytan a przy okazji sie dowiesz o rzeczach których nie byłes swiadomy i które ci pomoga w przyszłosci Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Śro 21:14, 04 Mar 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Gdzie w Polsce dostanę taką uszczelkę do gaźnika Keihin PWK do 2t ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moturzysta90




Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:17, 04 Mar 2015    Temat postu:

witam, szybkie pytanie . wymieniam naped w exc 450 i nie jestem pewien czy na walku zebatki zdawczej jest lewy czy prawy gwint ? na logike powinien byc lewy ale wole sie upewnic , dzisiaj probowalem odkrecac ale jak narazie nie do ruszenia . moze pneumatem zobaczyc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 21:45, 04 Mar 2015    Temat postu:

moturzysta90 napisał:
witam, szybkie pytanie . wymieniam naped w exc 450 i nie jestem pewien czy na walku zebatki zdawczej jest lewy czy prawy gwint ? na logike powinien byc lewy ale wole sie upewnic , dzisiaj probowalem odkrecac ale jak narazie nie do ruszenia . moze pneumatem zobaczyc?


jest zwykły, zębatka kręci się w lewo więc nie musi być lewy, pamiętaj żeby dac loctite jak będziesz zakręcał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Śro 22:25, 04 Mar 2015    Temat postu:

Kupiłem nowy zestaw napędowy do mojego KTM'a firmy JT - taki polecił sprzedawca. Stare przełożenie 14-51 natomiast teraz kupiłem 13-52. Nowy łańcuch ma 118 ogniw i jest za długi. Problem w tym, że jeżeli skrócę do 114 ogniw będę musiał użyć naciągu koła ( i to w znacznym stopniu) żeby poprawnie naciągnąć łańcuch, a do 112 ogniw skrócić nie mogę bo będzie za krótki. Pytanie czy skrócić do 114 pojeździć trochę i jak się wyciągnie skrócić do 112?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 0:47, 05 Mar 2015    Temat postu:

Witam

A dlaczego powinien być lewy gwint na wałku zdawczym?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 10:30, 05 Mar 2015    Temat postu:

pazix - tak własnie beziesz musiał zrobic Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 18:34, 05 Mar 2015    Temat postu:

myslalem ze jest lewy zeby 'dociagalo' podczas jazdy , ale faktycznie jest zwykly tylko mocno doj***ne bylo . dzieki
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 258, 259, 260 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 259 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin