Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 256, 257, 258 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 15:44, 28 Lut 2015    Temat postu:

Kończą się klocki(zmniejszają) to i tłoczek musi dalej się wysunąć. Dolej trochę płynu do układu, na wszelki wypadek możesz też go odpowietrzyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:58, 28 Lut 2015    Temat postu:

amek721 napisał:
Kończą się klocki(zmniejszają) to i tłoczek musi dalej się wysunąć. Dolej trochę płynu do układu, na wszelki wypadek możesz też go odpowietrzyć

to nic nie ma do tego, po to jest zbiorniczek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 16:24, 28 Lut 2015    Temat postu:

Mówię jak jest z własnego doświadczenia. Miałem klocki nówki, jak już się kończyły to dolałem płynu i dźwignia się podniosła. Ale jak mowie; różnica była duża, bo między nowymi a prawie juz wykończonymi klockami. To samo podejrzewam u kolegi wyżej, bo pytał czy zmieniać juz klocki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 18:54, 28 Lut 2015    Temat postu:

generalnie jak nowe klocki i płynu na full to jak juz bedą blachy to nadal powinien płyn byc ale mniej.

ale jak płynu nie było na full na nowych to potem rzeczywiscie może być za mało płynu i moze zapowietrzyc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Sob 21:47, 28 Lut 2015    Temat postu:

Proszę Was jako doświadczonych KTM'owiczów o osłuchanie pieca w moim kacie.
https://www.youtube.com/watch?v=H2WOJ8oB39Q


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 22:07, 28 Lut 2015    Temat postu:

Mi tak klepalo jak mialem nakretke po prawej stronie na wale nie dokrecona ta od sprzegielka rozrusznika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Sob 23:34, 28 Lut 2015    Temat postu:

siemka, czy ktos moze mi wytlumaczyc roznice miedzy iglicami- obdtq a obdyu
moto jak kupilem to byly w zestawie teraz siedzi ta pierwsza nic nie moge znalesc na necie a jak wpisuje ta druga dysze to juz nie wyrabiam bo ciagle googl proponuje wyniki odby....tu w serwisowce nic nie ma jest tylko wzmianka ze chodzi na obydwu.o co chodzi?i z gory dzieki za jakies info
dodam ze moto chodzi dobrze ale nie mam odniesienia bo nie jezdzilem na innej 450 tego modelu czy moze byc lepiej czy gorzej .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gadboy dnia Sob 23:36, 28 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 8:49, 01 Mar 2015    Temat postu:

obdyu - 78031034000
obdtq - 59031034500

obdyu jest iglicą dużo uboższą od tej drugiej w całym zakresie
obdtq jest bardzo bogata zwłaszcza w zakresie wolnych obrotów i do 1/4 manetki


przy zmianie tych iglicy czeka ciebie na pewno duża zmiana w dyszy wolnych obrotów i w pozycjach tych iglic


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 8:49, 01 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Nie 11:05, 01 Mar 2015    Temat postu:

pazix90 napisał:
Proszę Was jako doświadczonych KTM'owiczów o osłuchanie pieca w moim kacie.
https://www.youtube.com/watch?v=H2WOJ8oB39Q

Ktoś jeszcze może coś powiedzieć na temat pracy mojego silnika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 11:20, 01 Mar 2015    Temat postu:

jak dla mnie to cos klekocze w głowicy za mocno, albo za luźno zawory albo siadają rolki na popychaczach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 11:24, 01 Mar 2015    Temat postu:

Cześć mam kilka problemów, pierwszy to zawory zabrałem się za regulację przy moim 525 EXC i niestety zauważyłem że ciasne jak cholera a na ssących jest mały luzu między dźwigienką a talerzykiem 0,25 nie wchodzi czyli do wymiany? Wydechowe ok 0,4 wchodzi tylko, że zawory wymieniałem kompletne 90 godzin temu więc to trochę szybko a o moto dbam jak mogę regulacja zawsze co 20 godzin, oleje filtry wszystko na czas, co może być przyczyną może głowica do remontu? Druga sprawa jest taka, że nie potrafię znaleźć na forum linku do fabrycznych ustawień gaźników w KTM a kiedyś pamiętam był z podziałem na modele i roczniki. Trzecia to filtr powietrza zawsze kupowałem hiflo jest najtańszy ale opinie są różne może ktoś testował inne i może coś polecić. Za wszelkie sugestie dziękuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Nie 11:36, 01 Mar 2015    Temat postu:

Dzieki Hacker , jest zalozona obdtq wiec widocznie poprzedni wlasciciel juz wymienil na ta mocniejsza razem z dysza bo ta droga mam w pudelku wlasnie z dodatkowa dysza na ktorej widze slady srobokreta wiec byla wykrecana . Czyli jest teraz ok.dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 12:40, 01 Mar 2015    Temat postu:

Aarek1414 napisał:
Cześć mam kilka problemów, pierwszy to zawory zabrałem się za regulację przy moim 525 EXC i niestety zauważyłem że ciasne jak cholera a na ssących jest mały luzu między dźwigienką a talerzykiem 0,25 nie wchodzi czyli do wymiany? Wydechowe ok 0,4 wchodzi tylko, że zawory wymieniałem kompletne 90 godzin temu więc to trochę szybko a o moto dbam jak mogę regulacja zawsze co 20 godzin, oleje filtry wszystko na czas, co może być przyczyną może głowica do remontu? Druga sprawa jest taka, że nie potrafię znaleźć na forum linku do fabrycznych ustawień gaźników w KTM a kiedyś pamiętam był z podziałem na modele i roczniki. Trzecia to filtr powietrza zawsze kupowałem hiflo jest najtańszy ale opinie są różne może ktoś testował inne i może coś polecić. Za wszelkie sugestie dziękuję.

hej,
masz wybite gniazda stąd w miarę nowe zawory wpadaja głębiej niz powinny, który rok moto?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 12:54, 01 Mar 2015    Temat postu:

Cześć KristofSX motor z 2007 roku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 15:44, 01 Mar 2015    Temat postu:

Aarek1414 napisał:
Cześć KristofSX motor z 2007 roku.


tutaj masz ustawiernia gaźnika


a cały manual u mnie na stronie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 256, 257, 258 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 257 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin