Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 191, 192, 193 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:03, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Witam czy można w jakiś sposób zniwelować luz na manetce? chodzi o to żeby tak nie latała w góre i doł minimalnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 13:19, 27 Wrz 2014    Temat postu:

StianEXC napisał:
Witam czy można w jakiś sposób zniwelować luz na manetce? chodzi o to żeby tak nie latała w góre i doł minimalnie


Ostatnio, jakieś 3dni temu pytałeś o to i tłumaczyłem żebyś przy gaźniku linki ponaciągał odpowiednio...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcgyver
Gość






PostWysłany: Sob 16:07, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Ściagam górę u siebie w kacie,


Przy składaniu co z tłokiem tzn tak jak ścignąłem tak zakładać, czy pierścienie (logiczne że przy ściaganiu jakoś się przestawiły) ustwić względem siebie co 180* tak jak się to robi przy nowym tłoku.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 16:22, 27 Wrz 2014    Temat postu:

4tSTUNT napisał:
StianEXC napisał:
Witam czy można w jakiś sposób zniwelować luz na manetce? chodzi o to żeby tak nie latała w góre i doł minimalnie


Ostatnio, jakieś 3dni temu pytałeś o to i tłumaczyłem żebyś przy gaźniku linki ponaciągał odpowiednio...


Naciągnąłem linki jest ok, ale własnie Ty pisałeś coś o luzie na manetce a luz na manecie a naciągnie linki to raczej nie jedno i to samo mogłem źle zrozumiec ale ok. Jak mam tam zasyfione to czym moge tam napuscic zeby to bylo czyste itp? Przedmuchać i psiknąć WD40 ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:23, 27 Wrz 2014    Temat postu:

siema chciałem zapytać jaka jest różnica miedzy zawieszeniem przednim standardowym a tym nowym 4cs ? czy opłaca sie kupowac six days exc tylko dla tego zawieszenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiencus1988




Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zabrze

PostWysłany: Sob 20:57, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Witam,trzy razy wymieniałem uszczelkę z pokrywy sprzęgła, po przejechaniu ok 1km i uszczelka pęka. Wydaje mi się, że w silniku jest wysokie ciśnienie - kiedy moto chodził odkręciłem kurek z wlewu oleju ,a olej tryskał jak z fontanny (powinno tak być?) Sprawdziłem simering na wale, okazał sie ok, kompresja ok, nie traci na mocy. Po za tym zauważyłem, że z odmy tryska olej na filtr powietrza. Doradźcie gdzie szukać problemu. Czy jest sens sprawdzać simering od strony magnetu? za wszystkie pomysły i wskazówki będę wdzięczny !

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wiencus1988 dnia Sob 20:59, 27 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Sob 21:32, 27 Wrz 2014    Temat postu:

na odpalonym moto będzie tryskał olej z wlewu, a ile oleju wlałeś przy wymianie? z odmy leci caly czas? jak tylko czasami to normalne, zwłaszcza jak się przewracasz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 1:03, 28 Wrz 2014    Temat postu:

Jeśli ,,sapie" odmą to pierścienie uszczelniające zużyte ewentualnie przegrzanie(to zbija pierścienie),co jeszcze zauważyłem we fiszkach to czterotakty takie jak mój mają natrysk oleju na denko tłoka od spodu jest to bardzo ważne w ciężarowych jakiekolwiek uszkodzenie tej dyszy wiąże się z wymianą(głównie skrzywienia) tu w kajtku raczej dla zabawy też nie jest montowana.
Oczywiście to co kolega Kozioł nadmienił jest do sprawdzenia w pierwszej kolejności Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Nie 1:06, 28 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiencus1988




Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zabrze

PostWysłany: Nie 8:39, 28 Wrz 2014    Temat postu:

SZAMAN108 jak go odpale "sapie" od razu, nie musi byc ciepły zeby nadupiał olejem z odmy,a kaj sa te pierścienie uszczelniające? oleju wlałem jakies 1,4l a chodzi o moto ktm 450 exc 2003. KOZIOŁ a powiedz mi jeszcze jeżeli chodzi o tą "fontanne" z oleju po odkręceniu korka, próbowałem trzymac palcem i ewidentnie ciśnienie straszne, doradzili na serwisie ze sprawdzic bypass moze byc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 9:28, 28 Wrz 2014    Temat postu:

wiencus1988 napisał:
SZAMAN108 jak go odpale "sapie" od razu, nie musi byc ciepły zeby nadupiał olejem z odmy,a kaj sa te pierścienie uszczelniające? oleju wlałem jakies 1,4l a chodzi o moto ktm 450 exc 2003. KOZIOŁ a powiedz mi jeszcze jeżeli chodzi o tą "fontanne" z oleju po odkręceniu korka, próbowałem trzymac palcem i ewidentnie ciśnienie straszne, doradzili na serwisie ze sprawdzic bypass moze byc?


[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj masz serwisówkę silnika, rozdział 5-5C


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystianpee




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 9:51, 28 Wrz 2014    Temat postu:

Witam potrzebuje rozmiar lozysk nr. 59004031000
do wahacza ktm 525 sx 2003


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:31, 28 Wrz 2014    Temat postu:

czy do podwyższanej gabki siedzenia +1,5cm styknie zwykłe poszycie np blackbirda?
bo jakoś specjalnie innych pod wyższe gabki nie widzę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiencus1988




Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zabrze

PostWysłany: Nie 10:35, 28 Wrz 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
wiencus1988 napisał:
SZAMAN108 jak go odpale "sapie" od razu, nie musi byc ciepły zeby nadupiał olejem z odmy,a kaj sa te pierścienie uszczelniające? oleju wlałem jakies 1,4l a chodzi o moto ktm 450 exc 2003. KOZIOŁ a powiedz mi jeszcze jeżeli chodzi o tą "fontanne" z oleju po odkręceniu korka, próbowałem trzymac palcem i ewidentnie ciśnienie straszne, doradzili na serwisie ze sprawdzic bypass moze byc?


[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj masz serwisówkę silnika, rozdział 5-5C


dzięki bardzo za ksiązke serwisowa, ale powiedz mi czy to moze byc zawór baypass ? ze tak wypycha mi tą uszczelke czy moze ten zawór miec coś wspólnego z wysokim ciśnieniem w silniku ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 20:34, 28 Wrz 2014    Temat postu:

Anonymous napisał:
4tSTUNT napisał:
StianEXC napisał:
Witam czy można w jakiś sposób zniwelować luz na manetce? chodzi o to żeby tak nie latała w góre i doł minimalnie


Ostatnio, jakieś 3dni temu pytałeś o to i tłumaczyłem żebyś przy gaźniku linki ponaciągał odpowiednio...


Naciągnąłem linki jest ok, ale własnie Ty pisałeś coś o luzie na manetce a luz na manecie a naciągnie linki to raczej nie jedno i to samo mogłem źle zrozumiec ale ok. Jak mam tam zasyfione to czym moge tam napuscic zeby to bylo czyste itp? Przedmuchać i psiknąć WD40 ?


Tymi linkami zarówno ustawisz luz na menecie jak i szybkość odbijania manetki, etc.
Masz brudne możesz popsikać wd40. Najlepiej benzyną przemuj, sprężynym powietrzem wypsikaj brud i wtedy wd. przy okazji możesz linki nasmarować.




czlowiekwidmo napisał:
siema chciałem zapytać jaka jest różnica miedzy zawieszeniem przednim standardowym a tym nowym 4cs ? czy opłaca sie kupowac six days exc tylko dla tego zawieszenia


Był temat na forum.
http://www.ktmracing.fora.pl/ogolnie,8/zawieszenie-2-komorowe-a-4cs,5800.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 16:12, 29 Wrz 2014    Temat postu:

Ktoś wie jak się sprawuje hiszpański nicasil?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 191, 192, 193 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 192 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin