Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 175, 176, 177 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:53, 01 Wrz 2014    Temat postu:

Nie jest prawdomówny taki test.
Jednak jeżeli leci mocno w dół to coś jest nie tak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 14:39, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Już mi się kończą pomysły, gaźnik przeczyszczony, świeca nówka, dalej nie trzyma wolnych obrotów, ani zimny, ani ciepły, na ssaniu też gaśnie. Śrubka wolnych wkręcona prawie na max. Może tak być, że jak już tłok na wykończeniu to nie trzyma wolnych? Odpala od pierwszego na ssaniu. To moje pierwsze hard enduro i nie wiem do końca jak powinno się zbierać, ale na przełożeniu 14x52 na koło nie rwie prawie w ogóle, nawet na asfalcie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Buła dnia Wto 14:46, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:48, 02 Wrz 2014    Temat postu:

A listki membrany sprawdzałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 14:59, 02 Wrz 2014    Temat postu:

A zapomniałem dodać, że 10 mth temu wymieniana na nową oryginalną ktm'owską, bo kupiłem to moto i się okazało, że jeden listek był ułamany i moto zalewało cały czas.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:09, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Do membrany zajrzyj i tak bo one lubią się łamać nawet nowe, nieraz trzeba wymieniać cały kompletny wkład a nie tylko listki. Ułamany kawałek membrany może narobić szkód w cylindrze. Jeśli tutaj będzie ok to nie kombinuj tylko ściągaj cylinder.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:59, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Witam panowie zabrałem się za te łożyska i mam mianowicie pare pytań. Zwykły smar wystarczy żeby dać ta simeringiem i lożyskiem? Bo jak wybiłem dystanse to pomiędzy simeringiem a łożyskiem był smar dość gęsty. Czy Dystans a raczej ten odcinek co wchodzi simering musi być idealnie prosty, splanowany itp ? Bo u mnie ma wycięte już małe rowki. Wiem, że to pytanie jest błache, oglądałem na youtube, czytałem na google, ale dalej nie umiem zdjąć segera, kolega dziś nie dał rady wpaść pokazać a chcę wkońcu sam coś zdziałać. Pytanie brzmi jak to cholerstwo zdjąć ? Wiem, że to banalnie proste, ale wiecie jak ten seger wygląda itp. Mam szczypce specjalne do tego tylko brak fachu w ręcę... Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 18:08, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Do segera masz szczypce które wsadzasz w otworki od segera ściskasz i wyciągasz.
Musisz tylko mieć dobre szczypce. Bo są dwa rodzaje.
Jedne do segerów zewnętrznych które jak ściskasz to się rozwierają.
Drugie do wewnętrznych które są normalnie rozwarte i jak ściskasz to się ściskająSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:14, 02 Wrz 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
Do segera masz szczypce które wsadzasz w otworki od segera ściskasz i wyciągasz.
Musisz tylko mieć dobre szczypce. Bo są dwa rodzaje.
Jedne do segerów zewnętrznych które jak ściskasz to się rozwierają.
Drugie do wewnętrznych które są normalnie rozwarte i jak ściskasz to się ściskająSmile


Ja mam takie co jak zaciskam to się rozwierają ale robię tak, że chwytam je tak ze je ściskam no trochę pomaga bo się kurczy seger, ale mi po czasie wyskakuje ale chyba za mało wciskam bo on tylko trochę. Seger ma się skurczyć tak, żeby główki te w które się wsadza szczypce mają się nałożyć ? Bo ktoś mi mówił o podważaniu, ale to chyba nie najlepszy pomysł. Użyć WD40 żeby w razie czego jakiś brud albo smar nie robił oporu czy jak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 19:07, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Jakbyś miał właściwe szczypce byłoby łatwiej:)
Tak musisz go ścisnąć aż złączą się końce.
Jak siedzi ciasno to wbij łożysko troszkę głębiej, bo to ono napiera na seger.
Możesz też popsikać wd40 tylko wtedy pewnie będą ślizgać się też szczypce.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 19:08, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stpeter




Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 19:18, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Jakie zrywki pasują do gogli ktm? Nawet oryg. nie mogę namierzyć.
Moje gogle posiadają bolce do rywek.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:18, 02 Wrz 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
Jakbyś miał właściwe szczypce byłoby łatwiej:)
Tak musisz go ścisnąć aż złączą się końce.
Jak siedzi ciasno to wbij łożysko troszkę głębiej, bo to ono napiera na seger.
Możesz też popsikać wd40 tylko wtedy pewnie będą ślizgać się też szczypce.


WD40 i jakoś wyskoczył xD Ok teraz sprawa wygląd tak, segera nie ma, łożyska i tej tulei też bo wybiłem to łożysko, zostało to łożtsko od strony bez segera i teraz pytanie w którą stronę bić? Bo to lożysko co wybiłem strasznie ciężko szło nie wiem czemu, ale wybiłem jakoś. Jak wyciągłem tą tuleję długą to była w zielonym smarze, wytrałem szmatką wszystko na czysto. W którą stronę bić to łożysko bo jak mam stukać tak młotkiem przez środek to coś czuje ze to nić dobrego tak walić jak umór. Chyba, że wy macie jakiś sposób na to bo ja na razie zostawiłem to jedno łożysko napuciłem na krawędzie wd40 i czekam może coś puści. Czy mam smarować miedzy simeringiem a łożyskiem smar? Bo jak zdjąłem simer to bylo dużo smaru gęstego, takiego jak na tulejce od środka piasty. Mam taki gęsty smar w garażu bardzo podobny do tego co był. Czym bijecie o lożyska bo ja próbuję to drugie stukać trzonem młotka tym gumowym takim twardym a z góry sadzę młotem jakie wy macie sposoby ? Czym smarować tą ośkę taką co się będzie już wsadzało na koniec jak koło będę zakladał bo ona zawsze jakaś nasączona była a jak już będę smarował wszystko od nowa to i ośkę bym wyczyścił i nasmarował to będzie wszytko fajnie lekko chodziło nie wiem czy dobrze myślę, ale czekam na odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 19:23, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Membrana w idealnym stanie, przepustnica powinna siedzieć sztywno w gaźniku? Bo moja ma lekki luz i da się nią poruszać ze słyszalnym pykaniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja
Gość






PostWysłany: Wto 19:24, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Exc 250 2t. Jest jakas zsada skladania trybow skrzyni? Nie ma na nich zadnych znakow... ma pasowac i koniec czy zwrocic na cos uwage?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:05, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Łożyska zawsze wybijasz na zewnątrz.
Najlepiej weź nasadkę i długą przedłużkę i wybijaj młotkiem.
Przedtem możesz podgrzać piastę od strony łożyska opalarką czy czymś.
Tu masz filmik mniej więcej jak to sprawnie robić.
https://www.youtube.com/watch?v=iYy2DRS4weQ

Możesz dać smar między simmering a łożysko - zawsze dodatkowa osłona łożyska przed brudem i wodą.
Ośkę też warto posmarować delikatnie przed montażem - nie będzie korodować i śniedzieć, przy kolejnym demontażu łatwiej wyjdzie.
Koło od tego szybciej kręcić się nie będzie bo nic po ośce się nie toczy.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 20:06, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:08, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Buła napisał:
Membrana w idealnym stanie, przepustnica powinna siedzieć sztywno w gaźniku? Bo moja ma lekki luz i da się nią poruszać ze słyszalnym pykaniem.


ma luz, jednak nie powinna być mocno wytarta - widać to okiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 175, 176, 177 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 176 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin