Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 706, 707, 708  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster128




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków

PostWysłany: Pon 19:30, 06 Maj 2013    Temat postu:

Są różne selekcje nowych cylindrów tak jak i tłoków.
Nowy tłok i tak każdorazowo należy zmierzyć i sprawdzić luz.
Wymiary tłoków nie zawsze się zgrywają z tym co pisze na pudle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pon 20:28, 06 Maj 2013    Temat postu:

mam 3 pytania

1. mam zawory ssące do wymiany, jakiejś szczególnej firmy nie polecacie czy tu akurat firma nie gra roli?
2. napinacz łańcuszka rozrządu mam na 3 ząbkach, tak plus minus ile km lub mth powinien wytrzymać (łańcuszek IWISA)?
3. pierścienie mi padły na tłoku (Vertex) po obmierzeniu cylindra i tłoka luz jest w normie i prawdopodobnie wymienię same pierścienie, robił ktoś już taki zabieg i jakie ma co do tego zdanie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 20:40, 06 Maj 2013    Temat postu:

hej
1. zawory prox
2. na 3 ząbku - powoli szykuj sie do wymiany, jak będzie na 2 to wymieniaj - w sumie kat jeżdzi nawet na 0 ale lepiej nie przeginać Wink przy wymianie spradź ślizg od strony napinacza , wytarty fałszuje wynik napinacza
3. zmieniałem same pierścienie kilka razy - hulało wszystko ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pon 20:44, 06 Maj 2013    Temat postu:

ok dzieki, a powiedz mi skąd brałeś pierscienie bo tak na szybko rzuciłem okiem na allegro i nic nie było

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 20:58, 06 Maj 2013    Temat postu:

KubaKuba napisał:
ok dzieki, a powiedz mi skąd brałeś pierscienie bo tak na szybko rzuciłem okiem na allegro i nic nie było


Bierz z serwisu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKuba




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pon 21:01, 06 Maj 2013    Temat postu:

ale czy serwisowe moga byc na tlok Vertexa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 21:19, 06 Maj 2013    Temat postu:

jeśli wymiarowo sie zgzadzają to tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 21:23, 06 Maj 2013    Temat postu:

KubaKuba napisał:
ale czy serwisowe moga byc na tlok Vertexa?


Jak wymiar się zgodzi to powinno byc ok, ale także chodziło mi o to że w serwisie mają części zamienne (jak właśnie tłoki wossnera, vertaxa), że być może i dedykowane pierścienie vertaxa jak bys chciał może by mieli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:46, 06 Maj 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:
nie ogarniam tego co napisałeś
napisz w punktach czym kręcisz i co się wtedy kręci a co się nie kręci.

ogólnie to jest tak.
Kosz wewnętrzny jest zamocowany na wale od sprzęgła przy pomocy wieloklina. Czyli ten wałek i kosz są razem połączone.
Kosz zewnętrzny osadzony jest na łożysku które jest na tym wałku. Po między koszem wewnętrznym a zewnętrznym jest tulejka i podkładka która dystansuje oba kosze od siebie.
Tak aby jeden kosz nie kręcił drugim.

Zewnętrzny kosz ma za sobą dużą zębatkę która napędza mniejszą zębatką a ta napędza wał korbowy.


Moto jest na biegu i kreci się zarówno kosz wewnetrzny jak i zewnetrzny mimo że wduszona jest klamka sprzęgła. Odkręciłem tą dużą srubę 27mm z wałka trzymającego te kosze ściagaczem wywaliłem wewnetrzny kosz dalej była duża podkładka trzymająca takie dwa pół okrągłe kliny dalej jest już zewnętrzny kosz na dwóch igiełkowych łożyskach skręciłem to wszystko z powrotem bo wyglądało w porządku... Na początek nie dokręcałem zbyt mocno tej śruby 27mm czyli na 50 nm wrzuciłem jedynke wciskam sprzęgło wewnetrzny się obraca zewnętrzny stoi czyli gitara jest ok dokręciłem na 100nm tak jak kazał mi mechanik i ponownie pierwszy bieg, wciskam sprzęgło obraca się kosz wewnetrzny i zewnętrzny tak jakby się zakleszczyły razem albo po porostu śruba mocująca zbyt mocno dociska kosz wewnętrzny do podkładki a ta kosza zewnetrznego nie wiem co tu jest grane... W serwisówce na ile niutonów karzą dokręcać tą srube ? Mam jakiegoś manuala a tam jest 150 nm czyli kosmos


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemo86 dnia Pon 21:51, 06 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:56, 06 Maj 2013    Temat postu:

Możesz mieć taki problem jak ja miałem z moją 380.
Ta podkładka między koszami była u mnie zeszlifowana. Więc jak robiłem remont to stwierdziłem, że to jakieś druciarstwo i wsadziłem nową.
Okazało się, że przy nowej podkładce oba kosze się ze sobą "kleją".
Więc wymieniłem nową podkładkę na starą.
Poniżej fotka obu podkładek. Po lewej nowa, po prawej stara szlifowana.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 22:04, 06 Maj 2013    Temat postu:

przemo86 napisał:
W serwisówce na ile niutonów karzą dokręcać tą srube ? Mam jakiegoś manuala a tam jest 150 nm czyli kosmos


tak , tyle jest w manualu, musi być coś z podkladkami tak jak mówi hacker


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 22:06, 06 Maj 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:
Możesz mieć taki problem jak ja miałem z moją 380.
Ta podkładka między koszami była u mnie zeszlifowana. Więc jak robiłem remont to stwierdziłem, że to jakieś druciarstwo i wsadziłem nową.
Okazało się, że przy nowej podkładce oba kosze się ze sobą "kleją".
Więc wymieniłem nową podkładkę na starą.
Poniżej fotka obu podkładek. Po lewej nowa, po prawej stara szlifowana.


U mnie jest stara ta podkładka nie było to wymieniane, przed remontem nie miałem problemu ze sprzęgłem wszystko grało, a po remoncie i złożeniu silnika kiszka może za mocno dokręcam tą dużą srube... jakby ktoś podał ile niutonów tam faktycznie ma byc byłbym wdzięczny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 22:10, 06 Maj 2013    Temat postu:

KristofSX napisał:
przemo86 napisał:
W serwisówce na ile niutonów karzą dokręcać tą srube ? Mam jakiegoś manuala a tam jest 150 nm czyli kosmos


tak , tyle jest w manualu, musi być coś z podkladkami tak jak mówi hacker


moge tą podkładke delikatnie przeszlifować papierkiem z granulatem 2000 ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemo86 dnia Pon 22:15, 06 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 22:28, 06 Maj 2013    Temat postu:

ta podkładka jest cholernie twarda, papier 2000 to raczej nic tu nie zdziała
ogólnie papierem ściernym tego nie ruszysz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 15:53, 07 Maj 2013    Temat postu:

Czy olej do 2T się starzeje po otwarciu butelki?
Ile możesz stać taki olej w otwartej już butelce?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 706, 707, 708  Następny
Strona 18 z 708

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin