Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 166, 167, 168 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:19, 12 Sie 2014    Temat postu:

Jak jedna nowa spinka a druga stara od orygialnego lancucha to nie powinno strzelic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystianpee




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 19:34, 12 Sie 2014    Temat postu:

na deco to samo
juz rozebralem rozrusznik brudny caly w srodku ale szczotki jeszcze sa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:47, 13 Sie 2014    Temat postu:

porównywaliście prace sprzęgła i hamulców na dot 5.1 i 4?
który lepiej zalać
5.1 ma niższą lepkość więc czy jakoś wpłynie na twardośc klamki sprzęgła np>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 10:58, 13 Sie 2014    Temat postu:

dot jest tylko do hamulcow do sprzegla pisze oil mineral

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 11:03, 13 Sie 2014    Temat postu:

Nixdo napisał:
dot jest tylko do hamulcow do sprzegla pisze oil mineral


W starszych modelach na magurze to tak.
Nowe ktm-y są teraz na pompie brembo i tam jest napisane chyba dot 4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:09, 13 Sie 2014    Temat postu:

tak ale serwis tez podaje że jak i do hamulców tak i do sprzęgła może być dot 4/5.1

więc jak ma ktos jakies opinie o tym co wyżej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Śro 13:29, 13 Sie 2014    Temat postu:

Witam
Ja u siebie w zeszłym roku wlałem do przedniego hamulca(przegląd serwisowy i wymiana płynu) dot 5.1 moto SX520 z 2002 roku i zaczoł mi się blokować hamulec.Okazało się że gumowa membrana znajdująca się w zbiorniczku płynu na puchła,wymieniłem ją i zalałem dot 4 hamulca nie blokowało a zrobił się jakiś taki ,,flegmatyczny" więc za ciosem wyleciały uszczelnienia pompy (komplet naprawczy) teraz hamulec żyleta Smile taką miałem przygodę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:24, 13 Sie 2014    Temat postu:

to raczej nie miało nic wspólnego z płynem

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Śro 17:19, 13 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 15:44, 13 Sie 2014    Temat postu:

StianEXC napisał:
Jak jedna nowa spinka a druga stara od orygialnego lancucha to nie powinno strzelic?


Nie raz tak robiłem i nic się nie stało, ale sam wiesz które ogniwko będzie najsłabsze:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:43, 13 Sie 2014    Temat postu:

żółf napisał:
StianEXC napisał:
Jak jedna nowa spinka a druga stara od orygialnego lancucha to nie powinno strzelic?


Nie raz tak robiłem i nic się nie stało, ale sam wiesz które ogniwko będzie najsłabsze:)


Jeszcze mam problem bo ta tulejka mi sie jakby wysuneła i z jednej strony jest większy dystans, a z drugiej mniejszy i mam problem z zapinką bo wbiłem ją na siłe młotkiem i nie zaskoczyło i mi aż oring wyszedł bokami ^^ Już jestem gotów żeby kupić nowy łańcuch, boje się ze strzeli w terenie w nieodpowiednim momencie itp... Zebatki są ok jak teraz mam jakiś noname 520 i jak zamówię, kupie na miejscu D.I.D 520VX2 to bedzie wszystko ok? Chyba, że kombinować coś z tym starym bo koło niego jest trochę zabawy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 20:59, 13 Sie 2014    Temat postu:

Sorry ale... kup albo kompletny zestaw napędowy albo poproś chłopaków to każdy da Ci po parę ogniw i zrobisz sobie 5 łańcuchów.
Albo stać Cię na pojazd i jego utrzymanie albo nie.
Druciarstwo długo nie wytrzyma.
Spinka może być z 520 ale będzie miała inną średnicę trzpienia i stąd problemy z dołożeniem.
Masz KTM'a masz wydatki ot cała zabawa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:07, 13 Sie 2014    Temat postu:

Zapek napisał:
Sorry ale... kup albo kompletny zestaw napędowy albo poproś chłopaków to każdy da Ci po parę ogniw i zrobisz sobie 5 łańcuchów.
Albo stać Cię na pojazd i jego utrzymanie albo nie.
Druciarstwo długo nie wytrzyma.
Spinka może być z 520 ale będzie miała inną średnicę trzpienia i stąd problemy z dołożeniem.
Masz KTM'a masz wydatki ot cała zabawa Wink


Napisałem, że jestem gotowy kupić nowy łancuch Smile
Co mnie kosztuje zapytać czy obecny się nadaje czy nie? Tak czy siak zrobione będzie i też jestem tego zdania, że jak robić to porządnie i nie oszczędzać na tym zwłaszcza. Nie jest to KTM i nie jest to moja maszyna ja swojej nigdy bym nie dopuścił do takiego stanu... Zębatki w becie są jeszcze ok łańcuch obecny ma szerokosc 520 więc mysliscie, że jak wezmę nówkę 520VX2 to bedzie wszystko się zgadzało? Teraz jest jakiś 520EK czy coś w tym stylu... Jak zębatki dobre to po co mam wymieniać coś co się jeszcze nadaje do użytku ? Jasne jak bym widział potrzebę to bym kupił cały zestaw, ale przez mój brak doświadczenia niestety tak się stało. Powinno się wymieniać cały napęd na nowy kompletny, ale teraz nie wiem czy jest sens. Próbuję pare opcji rozważyć co do tej sprawy, ale jak się nie da to ide do sklepu kupuje nowy i zamykam temat. Myślę, że warto zapytać, albo spróbować jakiś kombinacji i dlatego z chęcia posłucham na ten temat opinii innych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Śro 21:11, 13 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 21:12, 13 Sie 2014    Temat postu:

Beta to prawie KTM Wink Nikt Ci nie oceni stanu łańcucha z opisu czy też fotek.
Dołożysz spinkę to albo będzie ok albo strzeli na starej.
Jak zębatki wyglądają na ok a nie ma budżetu na cały napęd to wymieniaj łańcuch i nie ma tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:40, 13 Sie 2014    Temat postu:

No tak prawie taka sama jest jak KTM ta Beta ok mniejsza z tym. Pewnie skonczy sie na nowym łańcuchu bo szkoda ryzykować, coś czuje ze może strzelić akurat w takim momencie np w którym bym sie nie spodziewał itp jak coś można z góry naprawić to lubie mieć wszystko pewne, a chociaż to, co się da w miare zrobić co będzie pewne. Nie mam jak wrzucic zdj ale myśle ze nowy łancuch załatwi problem z napędem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moquai




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rędziny

PostWysłany: Czw 17:54, 14 Sie 2014    Temat postu:

Koledzy rzuccie okiem na tego ktma.
Jak macie jakieś uwagi piszcie. Kumpel szuka moto i zastanawia sie na tym sprzętem
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 166, 167, 168 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 167 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin