Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 137, 138, 139 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:40, 11 Cze 2014    Temat postu:

pawel napisał:
Dzięki za info, potrzebuje tego do ktma z białymi plastikami i pomarańczowe raczej odpadają...

A co jest nie tak z tymi z 2013r? Nie wytrzymują mocowania ?

Poprostu są mniej wytrzymałe niż te starsze. To jest całkiem inna konstrukcja składająca się z 2 elementów: mocowanie + listek. Mocowanie raczej nie pęka, za to listek się sypie a koszt samego listka też nie jest mały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13701
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:34, 11 Cze 2014    Temat postu:

ostatnio montowałem kolezance te które podał major i sa niezłe. ten rdzen mają dosyc solidny wiec to nie jest listek który przy małej gałązce dotknie reki, costam ochroni,

mocowany jest zamiast oryginalnych srub klamek, wiec w zestawie dostajesz nowe sruby trzymające klamki, wadą jak dla mnie jest potrzeba wywalenia tych gum osłaniających cały przegub klamki - fakt ze sam listek costam chroni ale gumka to gumka Very Happy osłaniała by lepiej.

i jeszcze niezłe mocowanie na trytytke, jak mocno w coś zarwiesz podejrzewam że nie pęknie handbar tylko trytytka. jakbym miał zakładać listki to takie pewnie bym zarzucał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:29, 12 Cze 2014    Temat postu:

I podstawowa zasada przy każdym rodzają listków, handbarów otwartych mocowanych do sprzęgła i hamuca...mocowanie klamki hamulca i sprzęgła ma być tak dokręcone aby w czasie jazdy nie obracało się ale w czasie gleby ma swobodnie się przekręcić. To gwarantuje długie życie handbarom i klamkom.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:36, 12 Cze 2014    Temat postu:

ja mam te 2012 i robię tak że nie zakładam trytytek tylko dociskam je śrubą od klamki
wtedy przy glebie dodatkowo do obrotu pompy przekręca też się listek w stronę klamki co powoduje mniejsze uszkodzenie
raz dałem opaskę to w ten sam dzień listek pękł


gdzie można kupić ten starszy model listków ktm?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:43, 12 Cze 2014    Temat postu:

barek253 napisał:



gdzie można kupić ten starszy model listków ktm?

One są normalnie w sprzedaży do tej pory. Oczywiście tylko w KTM.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13701
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 8:11, 12 Cze 2014    Temat postu:

bo to chyba nie jest starszy tylko nowszy ;D chyba kupujac fabrycznie nowe EXC dostajesz to w pakiecie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:57, 12 Cze 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
chodzi mi o te
nie wiem jak je znalezc np na ktm sklep


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:00, 12 Cze 2014    Temat postu:

To jest model stary, zakładany na modele 2007-2011
[link widoczny dla zalogowanych]

To jest nowszy model, 2011-2013
[link widoczny dla zalogowanych]
A to jest najnowszy:
[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystkie te handbary są na wyposażeniu modeli exc, nie wiem jak w sx. Poza tym normalnie je można kupić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Czw 9:01, 12 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:41, 14 Cze 2014    Temat postu:

Czym najlepiej smarować zawór wydechowy 2T przy składaniu? Pasta miedziana?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 11:38, 14 Cze 2014    Temat postu:

1. Co by się stało jak by się zatkało ten przelew od spodu gaźnika co jest?
2. Czasem z powyższego przelewu na dziurach lekko paliwo wylatuje.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 12:02, 14 Cze 2014    Temat postu:

skalim1 napisał:
Czym najlepiej smarować zawór wydechowy 2T przy składaniu? Pasta miedziana?

olejem od mieszaki
co tam nie dasz i tak wypłucze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 13:12, 14 Cze 2014    Temat postu:

zeby utwardzic zawias z przodu te sruby na dole sie dokreca ? a co z ta srubka na plaski srubokret? waze 72kg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:12, 14 Cze 2014    Temat postu:

Piteros1 napisał:
zeby utwardzic zawias z przodu te sruby na dole sie dokreca ? a co z ta srubka na plaski srubokret? waze 72kg



dokręca? ojojo to są regulacje u góry jak i na dole lagi
musisz ustawić określoną ilość obrotów np ustaw na polowe klików u góry i na dole w obu lagach i od tego sobie reguluj
no i tym przede wszystkim nie regulujesz twardości zawieszenia lecz szybkosc jego pracy może się wydawać że jest twardsze jak skręcisz na + ale tak na prawdę ono chodzi wolniej

jeśli chcesz twardsze możesz odlać deko oleju

ale najpierw najlepiej zrobić serwis zawieszenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13701
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:47, 14 Cze 2014    Temat postu:

jak twardsze to chyba dolac oleju ;D

ogólnie jak zawias za miekki to sie wymienia spręzyny i juz ;D regulacje to są tylko pod dane warunki i preferencje kierowcy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 23:05, 14 Cze 2014    Temat postu:

serwis byl ale amory przy skokach dobijaja po prostu

a drugiue pytanie jaki wymiar lozyska i simeringu tylnego kola


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 137, 138, 139 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 138 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin