Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 22:33, 26 Lut 2014    Temat postu:

Dzięki za pomoc.
Jeśli ktoś ma używaną obudowę prowadnicy to chętnie kupię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ambasador




Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 11:01, 27 Lut 2014    Temat postu:

Ambasador napisał:
Czy EXC-F 250 2007 (już na 2 wałkach) powinien mieć olej w lewym deklu alternatora czy ma być tam sucho? Bo spotkałem się z dwiema rozbieżnymi opiniami...


Nikt nie wie czy elektrownia pracuje na sucho czy na mokro?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 16:56, 27 Lut 2014    Temat postu:

Panowie po kilku minutach jazdy okazało sie że z gaźnika mi cieknie i to ciurkiem, jak dodam gazu to trochę mniej. W zimie rozbierałem gaźnik, wiec weźcie pod uwagę złe złożenie, ale w poprzednim sezonie bylo wszystko ok.
PWK39 z ktm 125sx


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Czw 17:05, 27 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 17:50, 27 Lut 2014    Temat postu:

zaworek iglicowy puszcza, popukaj lekko trzonkiem młotka, pojeździj jak po chwili nie przestanie to gaźnik na stół i sprawdź co i jak. skoro wczesniej było ok pewnie zaworek nagle sie nie zniszczył. ale czasami jak dłuzej postoi to tak jest, jak mi moto czasem 2-3 tygodnie stało nie ruszane, to po odkręceniu czasem ciekło ale odpaliłem przejechałem sie i wszystko przestawało, po prostu sie podwieszał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 19:38, 27 Lut 2014    Temat postu:

Kolego Ambasador tam ma być sucho, w końcu po co jest tam uszczelniacz na wale?Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ambasador




Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:42, 27 Lut 2014    Temat postu:

cinQ napisał:
Kolego Ambasador tam ma być sucho, w końcu po co jest tam uszczelniacz na wale?Smile


Dzięki, uszczelniacz uszczelniaczem, ale w niektórych motocyklach mimo uszczelniacza na wale alternator pracuje w oleju... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 10:22, 28 Lut 2014    Temat postu:

cinq - nie po to jest uszczelniacz na wale!

moim zdaniem powinno byc w kąpieli olejowej, wszystkie exc mają wiec i 250tka powinna tak mieć. a to że ma uszczelniacz - proste żeby olej ze skrzyni nie mieszał sie bezposrednio z olejem smarującym wał i góre silnika, bo tu i tu jest inne zuzycie częsci i tak jest po prostu bezpieczniej dla silnika jak zadne opiłki np ze skrzyni nie pracują w łozyskach np wału ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 11:08, 28 Lut 2014    Temat postu:

250 mają sucho w alternatorze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ambasador




Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 12:04, 28 Lut 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
cinq - nie po to jest uszczelniacz na wale!

moim zdaniem powinno byc w kąpieli olejowej, wszystkie exc mają wiec i 250tka powinna tak mieć. a to że ma uszczelniacz - proste żeby olej ze skrzyni nie mieszał sie bezposrednio z olejem smarującym wał i góre silnika, bo tu i tu jest inne zuzycie częsci i tak jest po prostu bezpieczniej dla silnika jak zadne opiłki np ze skrzyni nie pracują w łozyskach np wału ;P


250-tka ma jeden obieg oleju, SX-F podobno ma sucho, ale w EXC-F przy altku są tryby od rozrusznika i dlatego zastanawiam się czy to dobrze, że mam tam olej czy powinno jednak być tam sucho...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ambasador dnia Pią 12:07, 28 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 13:49, 28 Lut 2014    Temat postu:

Zdejmij pokrywę od alternatora i sprawdź.
Niestety w engine manualu nie ma ujętego rozrusznika więc ciężko mi powiedzieć czy wersja z rozrusznikiem powinna mieć olej czy nie.
Wersja bez rozrusznika nie ma oleju a karter od strony magneta nie ma żadnego otworu.
Jeżeli w wersji z rozrusznikiem karter posiada już otwór tak aby olej z miski olejowej przelewał się do alternatora to będzie tam olej.
Jeżeli żadnego otworu nie ma to powinno tam być sucho.

Mnie się wydaje, że gdyby był tam olej to by to ujęli w engine manual i podali również inną pojemność oleju silnikowego dla exc-f i xcf-w, a tak nie jest.

Tak dla ciekawości.
KTM 250/300 2T z rozrusznikiem ma w pokrywie sucho.
Jedna z modyfikacji to wlanie tam oleju i wykonanie odpowietrznika.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 13:54, 28 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 15:18, 28 Lut 2014    Temat postu:

Możecie mi powiedzieć gdzie idzie ten wąż?:
zapodaj. net/images/ 9dd82778fb071.jpg (bez przerw- nie mogę dodać adresu)
Bo nie mogę namierzyć gdzie go podpiąć..
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 15:23, 28 Lut 2014    Temat postu:

do gaźnika to odma jest, zaleznie od rocznika i modelu, w starszych do 2006 roku chyba i w modelach 525 szło do krócca dokręcanego do gaźnika, w nowszych gaźnik w korpusie miał wyjscie, ale chyba w wersjach SX nie był gdzie podpinany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 15:24, 28 Lut 2014    Temat postu:

Anonymous napisał:
Możecie mi powiedzieć gdzie idzie ten wąż?:
zapodaj. net/images/ 9dd82778fb071.jpg (bez przerw- nie mogę dodać adresu)
Bo nie mogę namierzyć gdzie go podpiąć..



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pią 15:34, 28 Lut 2014    Temat postu:

Tak dla jasności w 250 EXCF i XCF (czyli wersje z rozrusznikiem elektrycznym) prądnica pracuje w oleju, w SXF na sucho Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ambasador




Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 15:46, 28 Lut 2014    Temat postu:

grzegorzszw napisał:
Tak dla jasności w 250 EXCF i XCF (czyli wersje z rozrusznikiem elektrycznym) prądnica pracuje w oleju, w SXF na sucho Exclamation


Jesteś pewien? Jest już tyle różnych opinii, że sam nie wiem jak powinno być...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 102 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin