Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 706, 707, 708  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:17, 10 Kwi 2013    Temat postu:

Co to jest częstotliwość amortyzacji? nigdy o czymś takim nie słyszałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 8:46, 10 Kwi 2013    Temat postu:

jak rozumiem z tego bełkotu chodzi o ustawienie amorka na bardziej miękki.

w EXC masz w zasadzie 3 regulacje bez ingerencji we wnętrze amortyzatora gdzie potem opcje rosna.

masz na górze srubkę od twardości - nią wyregulujesz twardość amora i o to ci chodzi. w lewo zmiękczasz w prawo utwardzasz. ( dokrecająs srube utwardzasz)
na dole po tej samej stronie masz odbicie, cyzli prędkosc powrotu amorka, tutaj jak ustawisz zbyt powolny powrót to moto wstaje tak wolno ze miedzy jedną a druga przeszkodą nie zdązy wrócic i pracujesz np na połowie możliwosci amorka.

no i jeszcze jest cały "naciąg" spręzyny musisz sobie pod SAG ( poczytaj w necie albo na forum co to jest i jak sie ustawia, w ksiązce serwisowej tez to jest ) ustawić pod swoją wage


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 18:50, 10 Kwi 2013    Temat postu:

Znajomy robił remont swojego kata 520 z 2001r.
Zminił korbę i tłok i łożyska.
Sęk w tym, że jak złożył dół silnika (luz osiowy wału ustawiał) to mówił że przycina mu się lekko wał w jednym położeniu. Potem obróci go dalej ręką, przytnie się znów w tym samym położeniu i tak ciągle.
Czym szybciej kręci wałem tym oczywiście mniej się przycina.
Coś poszło nie tak, czy po prostu po zmianie korby, i łożysk silnika wszystko musi mu się ułożyć w środku i jak odpali moto będzie dobrze?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 19:02, 10 Kwi 2013    Temat postu:

Bicie góra dół(osiowe) ustawił ale może krzywy jest na boki. Trochę ryzyko zostawić to tak bo nie wiadomo co z tego wyjdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 19:21, 10 Kwi 2013    Temat postu:

Wał ma prosty.
Przekuwali mu korbę, centrowali i wyważali wał więc od stroy technicznej jest wszystko w porządku.
Przy montażu też wał młotka i innych ciekaweych narzędzi nie widział.
I problem właśnie w tym że w jednym punkcie się przycina, a tak ładnie lekko się kręci.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:26, 10 Kwi 2013    Temat postu:

nie ma prawa nic sie przycinac, wałek balansowy dobrze ustawił ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 19:32, 10 Kwi 2013    Temat postu:

Właśnie wrażenie jest takie jak by na zębatce od wałka balnsu się przycinał wał, ale wałek jest założony na znakach tak jak pwinno być ;/
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:49, 10 Kwi 2013    Temat postu:

Czy średnio zużyty zewnętrzny kosz sprzęgła może być przyczyną nie wysprzęglania ?
Pod pojęciem zużyty mam namyśli odbicia od tarcz. Sprzęgło działa u mnie jak by z opóźnieniem. Wcisnę sprzęgło motor jeszcze troszkę jedzie, po przygazówce jak by się odklejało. Pompa zregenerowana, olej w układzie LHM, olej w skrzyni zmieniałem w tej chwili motul transoil, podkładkę pod wysprzęglik zmieniłem na cieńszą chociaż wg pomiarów powinienem mieć grubszą, oring wysprzęglika wymieniony.

Pozostaje mi tylko ten kosz który pominąłem podczas remontu. Czy te ranty na koszu można jakoś zrównać ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 22:25, 10 Kwi 2013    Temat postu:

zalezy co to znaczy średnio.... odbicia a nie wżery to nie jest zuzycie. mozna zrównać ale potem są wieksze udary na skrzynie, i potem kosz szybciej leci. wrzuc foto to sie oceni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:30, 10 Kwi 2013    Temat postu:

Nie ma jak zdjęć zrobić bo wiosna przyszła i silnik nie stygnie Wink Zaczęło to mnie troszkę denerwować i jak bym był na 100% pewny że to kosz to bym tam zaglądnął.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:05, 11 Kwi 2013    Temat postu:

bartek85 tak sie nie da jeździć. Teraz nie wysprzegla i wydaje sie, że to jakaś błahostka ale kto wie? Może tam jest coś gorszego? i co wtedy? rozkręcisz jak CI się silnik zablokuje? I będziesz narzekał, że KTM to szmelc bo coś się rozpadło?

Ja tam bym zdjął tę pokrywę i obejrzał sprzęgło. Jak szkoda CI oleju to połóż moto na boku i nic mu się nie stanie. (zdejmij tylko zbiornik z paliwem zeby Ci się nie lało. Ja tak w środku sezonu wymieniałem tarcze, przekładki i sprężyny sprzęgła. Położyłem na bok 30 minut i gotowe.

jeśli przejedziesz palcem po krawędzi i wżery będą wyczuwalne to raczej będzie ich wina. Sprawdź jeszcze czy przekładki sprzęgła nie są pokrzywione. Miałem tak w 520. Szlag mnie trafiał bo niby tarcze miały odpowiednie wymiary. Rozebrałem jeszcze raz i okazało się, że dwie przekładki były wyraźnie wygięte. Z czasem od przegrzania tak się dzieje i trzeba to wymienić.

pozDRo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:25, 11 Kwi 2013    Temat postu:

Ja to wszystko miałem rozebrane i pomierzone, poza tym koszem było wszystko OK. W sumie nie ma tam dużo roboty bo wystarczy w małą pokrywę zajrzeć. Tylko czy zdejmując mała pokrywę w razie czego dojdę żeby tam coś pod-szlifować ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:17, 11 Kwi 2013    Temat postu:

a jak będziesz piłował?przecież opiłki wpadną do oleju.
ściągnij dekiel sprzęgła wyjmij tarcze i zobacz czy są rowki. jeśli są to wykręć kosz na zewnątrz wyjmij spiłuj wyczyść i zamontuj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:09, 11 Kwi 2013    Temat postu:

no gratuluje pomysłowości. a potem kupisz kupujemy taki motocykl a w środku syf bo poprzedni właściciel to fleja z brakiem kultury technicznej i szlifował kosz sprzęgłowy bez zdemontowania go do takich operacji. ku*wa co za kraj! Co za ludzie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 16:41, 11 Kwi 2013    Temat postu:

Podobno raz można. Potem już syf sie robi po chwili taki sam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 706, 707, 708  Następny
Strona 9 z 708

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin