Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 690, 691, 692 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylur




Dołączył: 04 Maj 2021
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:47, 04 Lip 2021    Temat postu:

Czy podczas wymiany walka zmiany biegów trzeba na coś szczególnie uważać? Pacjent exc 450 06r

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sylur dnia Nie 23:48, 04 Lip 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 6:05, 05 Lip 2021    Temat postu:

nie, posiłkowac sie jedynie katalogiem czesci zeby nie zapomniec o podkładce pod mechanizmem

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starsky




Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:51, 15 Lip 2021    Temat postu:

Hej,
ma ktoś doświadczenie z przednimi zębatkami z gumowym tłumkiem drgań?
O cos takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Widze ze raczej stosuje sie je do adv.

Bede mojego exc trochę upalał po asfalcie, głównie dojazdy na miejscówki i tak nad tym sie zastanawiam czy ułatwi życie wałka zdawczego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 12:03, 15 Lip 2021    Temat postu:

nie ułatwi w zaden sposob, jak zamierzasz wjezdzac w teren to sie to zupełnie nie nada- wręcz pogorszy, napycha bardziej syf do lancucha, ma to tylko jedna zalete - wycisza układ napedowy na asfalcie. w cross/enduro i tak jest wszystk na tyle głosne ze dzwiek ukłądu napedowego jest nieznaczny ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ledjonn




Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szymanów/Wrocław

PostWysłany: Wto 21:14, 20 Lip 2021    Temat postu:

Zna ktoś limit bicia tarczy hamulcowej z tyłu w exc-350?
W serwisówce nie mogłem tego znaleźć :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 6:02, 21 Lip 2021    Temat postu:

mało kiedy producent podaje, ale około 0,1-0,15 mm dla tarczy stałej jest limit, do 0,30-0,35 dla pływajacej. z takimi limitami sie spotkałem, raczej w przypadku dosyc małej tarczy z tyłu i pewnie stałej to do tych 0,1 mm uznał bym za tarcze prostą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid_ktm




Dołączył: 18 Gru 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chęciny

PostWysłany: Śro 12:44, 21 Lip 2021    Temat postu:

Panowie, czy ktoś z was tuningował 4cs u Drogosza? Zastanawiam się nad modem własnie tego zawiasu. Jak to u was wyglądało, czy 4cs już spisywał się w miare ok? Czy może jednak inwestować w jakies alternatywy, choć nie jestem przekonany do zmian zawiasu, poniewaz nie jestem jakimś konkret zawodnikiem. W tej chwili zawias jest totalnie za wolny. Po prostu totalnie nie czuje się na nim bezpiecznie... Też pytanie jaki koszt ponieśliście za taki zabieg. Wiem że łątwiej i szybciej byłoby bezposrednio zadzwonić do Leszka, lecz może jest tu jakaś osoba która robiła taki zabieg i chce się podzielić opnią. pozdro Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 15:58, 02 Sie 2021    Temat postu:

Witam, exc 250 2017r - w tym roczniku nie można wyłączyć świateł jeśli motocykl pracuje. Do przedniej lampy idą 3 kable plusowe (długie, krótkie, postojowe) ale wspólna masa. Czy można masę poprowadzić przez wyłącznik 1-0 na kierownicy i puścić do lampy ? Czy zrobić to w inny sposób?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 16:21, 02 Sie 2021    Temat postu:

a nie lepiej zrobić jak jest w oryginale ? odpal sobie schemat elektryki i znajdz problem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 10:45, 05 Sie 2021    Temat postu:

henio12323 napisał:
a nie lepiej zrobić jak jest w oryginale ? odpal sobie schemat elektryki i znajdz problem

Oryginalnie jest tak jak napisałem, w poprzednich rocznikach była możliwość wyłączenia świateł, w tym przypadku przełącznik świateł ma tylko dwie pozycje - krótkie i długie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 11:05, 05 Sie 2021    Temat postu:

ok teraz czaje o co chodzi - tak mozna rozłączyc mase, kiedys były z ktma takie "heble" grzybki do wyłączania swiateł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 11:16, 05 Sie 2021    Temat postu:

tak też zrobiłem, ale podczas jazdy na wyłączonych swiatłach (masa odpięta) pali mi bezpiecznik, jak jeżdżę z lampa wszystko jest ok Shocked Shocked
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starsky




Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:56, 12 Sie 2021    Temat postu:

hej,
jakie powinno byc napięcie ładowania na biegu jałowym? mam ledwo 12v, podkręcę gaz to skacze max na 12,3v - 12,5v. Generalnie nie przekroczyło 13V.
Z alternatora jest około 20-35V widać ze sie mocno zmienia z obrotami.
REGULATOR? Zamawiam zaraz nowy i sprawdzę czy pomoże.

Kolejne pytanie czy słąbe łądowanie moze wpływać na przerywanie motocykla? Dziwnie zaczęła Kati mi przerywać zwłaszcza na niskich obrotach.

ps. exc 450 2011r Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez starsky dnia Czw 16:08, 12 Sie 2021, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 16:11, 12 Sie 2021    Temat postu:

to za mało, ile to troche zalezy od czynników, np stanu i rozładowania baterii, warto robic testy na dobrze naładowanej baterii, gdzie napiecie spoczynkowe bedzie w granicy tych 12V. jak dasz baterie np 8V max rozładowaną, to przy ładowaniu bardzo małym jak w exc ( prądnica nie jest za mocna bo nie ma takiej potrzeby ) moze nie byc na tyle wydajna ze od razu wskazac 14V.

brzmi wszystko jak regulator skoro takie masz napiecia ze statora,
2011 wiec jeszcze gaźnik - tam mozesz nie miec w ogóle ładowania i bedzie jexdzil ( poza ładowaniem cewki oczywiscie Very Happy )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starsky




Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:34, 12 Sie 2021    Temat postu:

no i właściwie jeździł dobrze Very Happy
Teraz przerywa i wywala płyn przelewem przy 60-70st. Podejrzewam uszczelkę pod głowicą. Chociaż test CO2 nic nie pokazał hmm, bąbelków tez nie ma za bardzo. Może jest mały przedmuch.
Sprawdzałęm co mogłem i jeszcze doszło ładowanie Rolling Eyes .
Dzieki za odpowiedź czekam na nowy regulator i korek chłodnicy później to jeździć i obserwoac xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez starsky dnia Czw 16:36, 12 Sie 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 690, 691, 692 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 691 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin