Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Effendi




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 13:10, 09 Lis 2013    Temat postu:

Jak kolega wyżej napisał najlepiej w zwykłym sklepie skuterkowym kupić, ja poszedłem, pokazałem żarówkę i koleś od razu mi znalazł taką samą, nówkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 23:08, 09 Lis 2013    Temat postu:

babel - ja uzywałem firmy AWINA ze sklepu ze skuterkami itp mam taką ala ksenon czy tam halogen, nie okrągła bańka, tylko podłużna rurka, i do tego niebieska, koszt kilka zł (5 zł? ) i swieci lepiej niz oryginalna bankowa zarówka ( ta swieci na zółto bardziej ) a ta awina na biały kolor jasnym swiatłem dosyc. jak za tą cene to rewelacja, chociaz na pewno jakis philips blue visiion itp byłby lepszy. oprawka jak cos to BA20D po tym oznaczeniu spoko dostaniesz tez

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 16:01, 10 Lis 2013    Temat postu:

dzisiaj wzielem sie za wymiane napedu i ku mojemu zdziwieniu lancuch(118) jest za dlugi, na starym lancuchu jest 112 ogniw jak to powinno byc ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Effendi




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 17:07, 10 Lis 2013    Temat postu:

No jak wymieniłeś łańcuch na dłuższy to co w tym dziwnego, że jest za długi? ;p Wybij ze 3 ogniwa i powinno być dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 17:22, 10 Lis 2013    Temat postu:

Witam ja tak że przymierzam się do wymiany napędu i w moim sx jest 112 ogniw nie znalazłem takiej kiety więc zamówiłem 118 najważniejsze to że z długiego jest bardzo łatwo zrobić krótszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 21:37, 10 Lis 2013    Temat postu:

Effendi napisał:
No jak wymieniłeś łańcuch na dłuższy to co w tym dziwnego, że jest za długi? ;p Wybij ze 3 ogniwa i powinno być dobrze.


a org nie jest 118?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Pon 11:37, 11 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:26, 11 Lis 2013    Temat postu:

Czy jest różnica w krućcach od PWK 38 a PWK 39.
Mam u siebie PWK 39 pomimo wymienienia dysz na mniejsze, wymiany membrany, zaworka iglicowego moja 200 pali minimum 10-12l / 100km. Kolor świecy zawsze za ciemny. Wyregulować diabła również nie idzie bo śrubę powietrza muszę mieć całą wkręconą lub wykręconą o 1/4 a to bardzo mało. Dlatego myślałem o wymianie ale na nowszego PWK 38.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 12:19, 11 Lis 2013    Temat postu:

Króćce są takie same.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:52, 11 Lis 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:
Króćce są takie same.


Czyli guma się tyle zejdzie ?
Albo jakiego innego gaźnika szukać do 200 ? Interesują mnie tylko używki bo w starego paścia nie chce za dużo kasy pakować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 18:09, 11 Lis 2013    Temat postu:

Te gaźniki różnią się tylko średnicą wewnątrz a dokładnie tylko w miejscu gdzie jest przepustnica.
Cała reszta, wszystkie pozostałe wymiary są takie same.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Śro 15:18, 13 Lis 2013    Temat postu:

dzisiaj znowu chcialem wymienic uszczelniacze i olej w amorach kupilem te [link widoczny dla zalogowanych]

i co ? za duze okazuje sie ze stare sa na 43 a nie na 48 juz nie wiem jak mam patrzec na swojego kata rocznik jest niby 2003, to co mam kupowac 2003-... czy ...- 2002

jak sprawdzic jaki to model czy 520 i plastiki zrobione na 525 czy zawiesznie z przodu wsadzone od 520, w dodowdzie mam 525 2003

niedlugo chce robic wahacz i nie chce zeby sie okazalo ze znowu nie pasuje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Śro 16:06, 13 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 15:48, 13 Lis 2013    Temat postu:

Daj fotkę swojego motóra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 15:49, 13 Lis 2013    Temat postu:

bo to model przejsciowy częsc częsci była z 520 a częsc z 525, rame masz z 520, wahacz też, lagi różnie widziałem ale zwykle jeszcze 43 siedziały ale plastiki juz z 525

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Śro 16:32, 13 Lis 2013    Temat postu:



czyli co lagi przod 43, rama to 520 czyli jak bede bral zestaw naprawczy wahacza to do 520 ? i z przodu gruba oska ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Śro 16:42, 13 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 16:46, 13 Lis 2013    Temat postu:

rama 520 wydech 520, ośka cienka, zawieha 43 wahacz też normalnyu jak od 520 nie wiem czemu to sie w ogóle nazywa 525 Very Happy jak to jest 520 Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 68 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin