Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jaka korba do 525 ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:38, 03 Lis 2011    Temat postu:

zbliża sie zima wiec jak tylko przyjdzie juz okres gdzie nie bede wyjeżdzał to rozbiore sobie sprzęt i ogarne tematy... sprawdze napewno luzy zaworowe.. i tak sie zastanwaim czy do tego tłoka zajrzec bo przeciez raczej nie jestem w stanie ocenic czy jest on juz do wymiany.. i myśle czy łancuszek ruszac bo zostały jeszcze 3 zęby wczoraj sprawdzałem ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 14:33, 03 Lis 2011    Temat postu:

tłoczek najszybciej ocenic poprzez wsadzenie samych pierscieni co cylka Very Happy potem wpychasz tłokiem pierscienie na równo ( prostopadle do krawędzi cylka) min 1 cm ponizej krawędzi cylindra górnej i mierzysz szczelinomierzem luz na zamkach pierscieni. i serwisówka mówi jaki moze byc maxymalny luz Very Happy ja miałem te luzy własnie prawie 3X za duze. zresztą tłok był juz na oko zuzyty Very Happy inaczej ciezko ocenic bo u mnie do ostatniej chwili smigał jak trzeba, palił z dotyku. nic nie kopcił, nie brał oleju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:08, 04 Lis 2011    Temat postu:

i taka prawda ze gdybyś nie zajrzał to pewnie by jeszcze jezdził i jezdził a na koniec przyszłoby ci wymienic tłok i cylinder..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 14:11, 04 Lis 2011    Temat postu:

noo zapewne tak Very Happy własnie to taka wada i zaleta Razz w SXFach jak tłok pada to zaczyna brac olej - wtedy remoncik i mozna dalej ganiac. a tutaj Razz ciezko te silniki zajeździc Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:14, 07 Lis 2011    Temat postu:

no dokładnie bo poznej jeszcze bedzie hałasował ale bedzie chodził odpalał i pewnie olej bedzie w normie ... to jest troche złudne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:19, 10 Lis 2011    Temat postu:

myśle czy łancuszek ruszac bo zostały jeszcze 3 zęby wczoraj sprawdzałem ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 18:03, 10 Lis 2011    Temat postu:

Zmien łańcuch w takim wypadku. Koszt niski, a spokoj bezcenny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:11, 10 Lis 2011    Temat postu:

dokładnie, jak pisałem wyzej warto wymienic raz do roku. nie kosztuje aż takiego majątku, a masz pewnosc że nic sie nie stanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:34, 19 Lis 2011    Temat postu:

teraz to mam dopiero zagwozdke. byłem dzisiaj u znajomego mechanika i zawodnika, ( [link widoczny dla zalogowanych] ) powiedziałem że chce załozyc korbe hot rodsa... ale powiedział, że wg niego lepszą są korby proxa, i sam takie stosuje ( jest zawodnikiem quadowym, i ostro gania, ma kilkanascie quadów wiec wie co i jak) korba hot rodsa 500 zł on mi moze załatwic za niecałe 500... z kolei prox kosztuje ponad 800 zł u niego mam za mniej niz 700 zł... i juz miałem sie decydować na proxa,,, ale wszedłem na stronke ktm bydgoszcz i co widze: [link widoczny dla zalogowanych]

oryginał za 600 zł. w sumie stary oryginał przelatał 6 lat bezproblemowo i teraz dopiero dylemat co brac Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:46, 19 Lis 2011    Temat postu:

nie ma to jak orginałVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:22, 20 Lis 2011    Temat postu:

henio12323 napisał:
mierzysz szczelinomierzem luz na zamkach pierscieni. i serwisówka mówi jaki moze byc maxymalny luz Very Happy ja miałem te luzy własnie prawie 3X za duze. zresztą tłok był juz na oko zuzyty

No dobra, pierścienie dość mocno zużyte jak również tłok, a co z nikasilem w cylindrze?? Od kiedy ta powłoka jest stosowana w KTMach??Z tego co widzę jest dość droga w regeneracji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:48, 20 Lis 2011    Temat postu:

od zawsze stosowane w EXC Very Happy ja bede regenerował chyba albo kupował nowy cylek. jutro bede sie dowiadywał ile oryginalny cylek. a regeneracja dobra 1000 zł mam dojscia do tej regeneracji, robią bardzo dobrze zawodnicy na tym smigają i zdaje egzamin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:40, 20 Lis 2011    Temat postu:

A jednak.... Smile W jaki sposób można ocenić stan zużycia powłoki. Są podane wartości w serwisówce czy bardziej wzrokowo. Oczywiście nie mówię tu o ewidentnie przytartym cylindrze. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 21:13, 20 Lis 2011    Temat postu:

nicasil mierzy się średnicówką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:39, 20 Lis 2011    Temat postu:

Czyli standardowy pomiar cylindra. Serwisówka podaje stopień zużycia powłoki??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin