Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[EXC 200] Kopniak uciekł brak kompresji. Od czego zacząć?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 22:38, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Czepek napisał:
Poramańcz napisał:
850zł to czeski nikasil.

850zł na allegro od uzytkownika patrykcz666 jest to nicasil angielski z langcourt.

Skąd wiesz że z angli? Znasz kolesia na tyle dobrze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leski




Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:42, 24 Kwi 2012    Temat postu:

No ja mam nadzieję że nikasilu nie będę musiał ruszać. Dół silnika wygląda jak by nie był nigdy rozbierany.
Dziwne że tak nagle ciśnienie uciekło. Bez większych objawów, troche słabo palił na zimnym ale to chyba wina mojej techniki kopania.

Dwa czy robić to samemu, sam wał dać komuś do wymiany korby? czy po drodze samemu bez specjalistycznych narzędzi dam rade dojść do wyjęcia wału? Czy zdejmę sam łożyska? Czy wybije swożeń aby zdjąć tłok?
Dobrze było by poznać silnik samemu, ale czy w ogóle to jakaś oszczędność? No i brak narzędzi pomiarowych aby ocenić cylinder i dobrac selekcję?

Szkoda czasu i nerwów czy próbować?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Leski dnia Wto 8:43, 24 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:43, 24 Kwi 2012    Temat postu:

skoro pytasz o takie rzeczy, zakładam że nie masz doswiadczenia i nie robił bym tego sam....

zreszta mozesz zrobic wszystko jak taki magik jestes że w rękach sobie wał wyważysz to nie ma problemu ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leski




Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:45, 24 Kwi 2012    Temat postu:

No raczej zielony, ale z instrukcja powoli bym sobie poradził.
No właśnie o to chodzi że nie wiem co Wam się udaje zrobić samemu a co trzeba dawać do mechanika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:51, 24 Kwi 2012    Temat postu:

cąły silnik w 2t jeśli masz pojęcie rozbierzesz sam
oczywiscie wymiana korby tylko do speca
łożyska wybijesz/wbijesz sam
akle skoro nie masz pojęcia w ogóle to oddaj komus niech to zrobi
a jak nie pooglądaj najpierw filmy na internecie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:53, 24 Kwi 2012    Temat postu:

serwisówka jak najbardziej jest niezbedna, kwestia tylko popełniac głupie błędy laika... np wsadzanie łozysk, niby banał ale wystarczy np wbijac na zimno i bez narzedzi moze ci rozwalic karter. trzeba miec troche pojęcia + ksiazka serwisowa i wszystko jest do zrobienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leski




Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:13, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Najlepiej jak by się znalazł ktoś miły i udostępnił garaż. Poprowadził za rękę itp.
W sumie dobra opcja, może było by kilku chętnych do poznania mechaniki na przykładzie mojego sprzęta? Takie forumowe zajęcia.

Widziałem że któraś ze szkół jazdy robi takie zajęcia warsztatowe chyba promotor, kasują za to kilka stów a chętnych full. Szkoda ze to tylko z obsługi podstawowej a nie remontowej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:47, 24 Kwi 2012    Temat postu:

korbe tez mozna samemy wymienic i walu puzniej sie nie wywaza tylko centruje...
wszystko mozna samemu zrobic pod warunkiem ze masz wiedze, umiejetnosci i narzedzia.
zawsze mozna sie uczyc na własnym sprzecie ale czasami to kosztuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leski




Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:05, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Jakieś niespodzianki po drodze? Albo specjalne narzędzia triki aby sie nie namęczyć/popsuć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 10:10, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Następnych właścicieli tez to później kosztuje, wiem bo miałem same takie sprzęty po takich naprawach.
Niespodzianek dużo.
czasami trzeba mieć klucz udarowy do odkręcenia kosza i żebatki wału.
ściagacz do magneta, dużo wałków i tulejek do wybijania wbijania łożysk i simerow, klucz dynamometryczny itd itp Do ogrzewania karterów wystarczy piec kuchenny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leski




Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:30, 24 Kwi 2012    Temat postu:

To chyba ostudziliście mój zapał Wink
Ale jak by ktoś chciał takie warsztaty zorganizowac to chętnie.
W razie co kogo polecacie do takiej roboty w okolicy warszawy?

Jakieś opinie o BrosRacing Kędzierskich?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianEXC250




Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 14:25, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Ja remont robię sam. Ogólnie nie jest to zbyt trudne zadanie tylko wiadomo na niektóre rzeczy trzeba uważać. Ja miałem problem że ściągnięciem magneta bo nie mam oryginalnego ściągacza ale poradziłem sobie innym na małym patencie ale się udało. Problem też jest z odkręceniem kosza sprzęgłowego który trzeba umiejętnie zablokować. Uważaj też przy rozpoławianiu karterów na skrzynie biegów bo się rozbiera sama Smile ( ja pozakładałem opaski na wałki żeby tryby nie spadały i musisz uważać na małe tulejki na wybierkach bo lubią spadać a później ciężko je znaleźć). Jeżeli masz jakieś pojęcie, schematy silnika to rozebrał bym to sam. Ja tak zrobiłem jest to duża oszczędność no i dobry trening Smile. Rozbierz wszystko wał daj do specjalisty żeby przełożył korbę i wycentrował go. Łożyska też dasz radę sam wyciągnąć. Ja jak na razie rozebrałem cały silnik i złożyłem cały dół i wszystko działa jak powinno ( skrzynia biegów i sprzęgło ). W składaniu bardzo pomogły mi zdjęcia które robiłem podczas rozbierania silnika aby w razie nie pewności sprawdzić siebie. No i nad moją pracą cały czas czuwał tata który jest doświadczonym mechanikiem. Więc jeżeli masz trochę pojęcia dobre rysunki to powinieneś dać radę nic skomplikowanego tam nie ma. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leski




Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:13, 24 Kwi 2012    Temat postu:

No zdejmę górę zerkne co i jak. W razie mając tłok na wierzchu da się sprawdzić luz na korbie? Czy profilaktycznie wymienić?
Może zrobię sama górę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianEXC250




Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 17:48, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Da się na boki może się ruszać ale góra dół powinno nie być luzów. Jeżeli korba będzie ok to rób samą górę i śmigaj dalej Smile. A jak będzie luz to rób dół ja u siebie olałem korbę bo stwierdziłem że jeszcze polata i rozwaliłem sobie cały silnik i teraz muszę wyłożyć prawie 2 000zł na naprawę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:08, 24 Kwi 2012    Temat postu:

łożyska na wale sprawdź ruszając magnetem góra-dół bo jak one ci poleca to tak samo cały silnik do roboty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin