Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont kapitalny - fotorelacja + MOJA OGÓLNA GALERIA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 13:26, 17 Maj 2013    Temat postu:

Hehe w motocyklu po 5k przestałem liczyć kasę Very Happy.
Co do wizualnego wyglądu to wszystko kwestia gustu Very Happy. To w zasadzie ma zapierdalac a nie wyglądać, ale może jeszcze jakaś okleina dojdzie, chodź myślę czy nie sprzedać i crosa nie kupić i na tor nie latać, bo kolega z którym jeździłem miał kontuzję i nie mam z kim teraz latać a samemu tak smutno trochę Very Happy.

Co do osłon ramy to nie zdążyłem nowych kupić, więc tymczasowo stare są. Mały detal ale dopieści się Very Happy.

Fele trochę się porysowły, pomimo że miałem je okejone i tak się rysowały więc zdenerwowałem się, zabuliłem 30zł i pojechałem do seriwsiu gdzie na maszynie mi założyli prawie bez szkód Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pią 13:34, 17 Maj 2013    Temat postu:

A na tym foto:



koło wałka balansującego to co to idzie na ramie? Takie szare


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 11:46, 18 Maj 2013    Temat postu:

kzq napisał:
A na tym foto:



koło wałka balansującego to co to idzie na ramie? Takie szare


Jest to po prostu wężyk od chłodnicy, który wyprowadziłęm pod ramę by jak co płyn chłodniczy leciał gdzieś na ziemię, a nie na silnik lub coś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:57, 18 Maj 2013    Temat postu:

uporałes sie juz z tymi stukami ? doszedłes co je powodowało ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 16:59, 18 Maj 2013    Temat postu:



Wow!
Brawo! Swietna robota!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 20:13, 18 Maj 2013    Temat postu:

wójo napisał:
uporałes sie juz z tymi stukami ? doszedłes co je powodowało ?


Tak uporałem się tzn zdiagnozowałem co się stało, dlatego pisałęm że doszedłem w końcu z katem do porozumienia i teraz czekam na cześci by zrobić go i wtedy zacznie się latanie Very Happy.

W skrócie otrzymałem jedno felerne łożysko (przypadek), oraz po awarii motocykla jak kulki latały po karetrach jedna musiała wlecieć pomiędzy zębatkę wałka wyrównoważającego a zębatkę od wałka która jest na wale. Wizualnie wszystko wyglądało spoko, żadnych zmian nie było niby, a po mega dokładanych oględzinach okazało się że ząb na zębatce ściło o może 0.1mm przez co wałek źle pracował i cały hałas był z dołu silnika.

Wałek zamówiony, zębatka także, łożyska oczywiście w takim raxzie po raz kolejny na wał i wałek dam nowe i będzie wszystko latać, bo konsultowałem to z zajebistym mechanikiem i właściwie on do tego doszedł.

P.S i dzięki za dobre słowa Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Sob 20:14, 18 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albedro




Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: Wto 12:58, 21 Maj 2013    Temat postu:

Idealny KTM Smile Gratulacje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 20:37, 31 Maj 2013    Temat postu:

No Panowie nareszcie!

Dzisiaj polatałęm ktmką Smile).
Co prawda tylko z 30minut, bo pogoda nie zbyt dopisuje ale moto chodzi wyśmienicie!

Muszę podregulować gaźnik bo mam za wysokie obroty oraz wyregulować skład mieszanki bo świeca czarna, więc by była kawa z mlekiem wkręcam czy wykręcam śrubę od mieszanki bo z tym mam zawsze problem Very Happy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 23:55, 31 Maj 2013    Temat postu:

dokręcasz-więcej paliwa odkecasz-więcej powietrza
jak jest czarna to odkrec ok 1 obr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 8:13, 01 Cze 2013    Temat postu:

Na pewno odkręcić?
Bo gdzieś zdawało mi się że czytałęm by wkręcić Very Happy.

Jeszcze problem z przednim heblem mam. Mianowicie niby hamuje i lekko chodzi, ale on spowalnia a nie hamuje jak powinien, więc chyba jeszcze raz układ odpowietrze Very Happy.

o_O Czepek kiedyś pytałeś o sprężynę amorka. Jak na razie po jeździe na szutrach (na hopkach jeszcze mnie nie było), farba na sprężeynie nie pęka, ani nie łuszczy się i jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Sob 8:46, 01 Cze 2013    Temat postu:

Wkręcasz, zubożasz (mniej paliwa w mieszance)
Wykręcasz, wzbogacasz (więcej paliwa w mieszance)

Cytat z serwisówki:
Cytat:
The idle speed is controlled by means of the adjusting wheel 1 and the
mixture control screw 2. The adjusting wheel is used to adjust the basic
setting of the slide. The mixture control screw is used to control the idle
mixture which arrives at the engine by way of the idle system. Clockwise
turning reduces the fuel quantity (lean mixture), counterclockwise turning
increases the fuel quantity (rich mixture).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 11:05, 01 Cze 2013    Temat postu:

Za dobre działanie hebla nie jest odpowiedzialny tylko odpowietrzony układ. Na tańszych klockach prawie nic mi nie hamował a teraz mam delty i i tarcze bking'a. Cud malina :] Szkoda tylko że przewody hamulcowe się wyrabiają i klamka nie jest taka twarda jak przy nowym Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Sob 11:20, 01 Cze 2013    Temat postu:

Jak klamka jest miękka to zapowietrzony układ, jak jest twarda ciśniesz mocno i nie hamuje to wina leży w czymś innym.
A te klocki które masz kiedyś hamowały dobrze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 12:30, 01 Cze 2013    Temat postu:

No ok
Wkręcając, zubożam (mniej paliwa w mieszance)
Wykręcając, wzbogacam (więcej paliwa w mieszance).
Jeśli mam świecę czarną to mieszankę mam wzbogacić tak?

Co do hamulca, to wcześniej dobrze hamował i było dobrze, bo przednich klocków nie zmieniałem bo są jeszcze w dobrej kondycji. czasie remontu zminaiłęm płyn hamulcowy i klamka ładnie lekko chodziła a podczas jazdy okazało się że ledwo co hamuje Very Happy


Aaaa i jak radzicie regulować zawory, by nie powpadały. Po przeleceniu baku, pół czy jak Smile)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Sob 12:37, 01 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 16:28, 01 Cze 2013    Temat postu:

jak czarna - wkręcasz żeby zmniejszyć. czarna to za duzo paliwa w mieszance. ale tą srubką regulujesz tylko doln e partie obrotów chyba 1/8 otwarcia manetki.

co do hamulca - zapodam chyba przydatne info. kupiłem klamke jakis zamiennik. fajny bajer bo miał żelowy pasek. hamulec hamował. ale klamka była miekka, mogłem docisnąc ją do manetki. zmieniałem płyn, odpowietrzałem no kombinacje jakie tylko. mam troche słaba tarcze i klocki juz ledwo co widac okładziny. ale załozyłem oryginalna brembo tarcze - niebo a ziemia. są jakies inne kąty gięcia mocowania czy cos. klamka teraz duzo szybciej łapie. nie ma efektu gumy. teraz 1 palcem lekko nacisne i słysze jak koło sie blokuje. po prostu 10X lepszy hebel przez głupią klamke....

co do zaworów - czemu maja ci powpadać ? wyjeździsz 10 mth średnio. przy wymianie oleju zajrzyj do zaworów - po remoncie najpierw dosyc szybko sie układaja. a potem ganiaj smiało z 20 mth i kontroluj dalej. zalezy wszystko od stanu podzespołów, jazdy itp itd. u jednego po 30 mth nie bedzie praktycznie co poprawiac. a u kogos innego po 30 mth bedzie poza norma luz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 17 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin