Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont kapitalny - fotorelacja + MOJA OGÓLNA GALERIA
Idź do strony 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 18:51, 02 Wrz 2012    Temat postu: Remont kapitalny - fotorelacja + MOJA OGÓLNA GALERIA

Link do skryptu, z opisem wszystkiego co robiłem przy moto. Mimo skryptu zachęcam do prześledzenia całego tematu:
[link widoczny dla zalogowanych]





No to tak:
Jak wszyscy wiedzą posypało mi się łożysko na wałku wyważającym w moto i walę kapitalkę.
Przy tej okazji postanowiłem dzielić się swoimi spostrzeżeniami i opisywać przebieg prac nad katem by stworzyć pewnego rodzaju poradnik lub jak kto chce to zwać dla ludzi, którzy będą remontować swoje maszyny. Myślę że coś takiego przyda się każdemu i może uniknie się wielu głupich pytań na forum (które także zadawałem Very Happy).
Na początku dwa linki:
1. http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/remont-i-przerobka-exc-400-na-520-korba-i-inne-problemy,3368.html --> w nim znajdziecie moje pierwsze posty dotyczące remontu. Jest tam wiele wskazówek i innych pierdów. Także jest wspomniane o przeróbce na exc 400 na 520/525, bo takie były wstępne zamiary Smile)). Jeśli komuś nie chcę się szukać to pokrótce by przerobić exc 400 na 520/525 trzeba zmienić wał na wał od exc 520/525 ponieważ ma inne połówki niż ten w exc 400. Po drugie by wykorzystać moc exc 520/525 potrzebny będzie nam wałek rozrządu od exc 520/525 (łańcuszek rozrządu w exc 400, 520, 525 jest taki sam, ja np. mam DID 05T), po trzecie i oczywiste potrzebujemy cylinder wraz z tłokiem od exc 520/525. Co do wału jeszcze warto wspomnieć że może być używany, ale wtedy warto korbę wstawić nową.
2. [link widoczny dla zalogowanych] --> link w którym jest szereg fotek kata, zarówno z jazd, remontu i wszystkiego co z nim związane.


Na początku może wrzucę kilka fotek z rozbiórki kata, gdy coś zachrubotało w silniku i okazało się że to te nieszczęsne łożysko wałka wyważającego (balansu):

Syf w silniku spowodowany rozsypaniem się łożyska:





Przy spuszczaniu oleju kulka Very Happy:


Zafajdany filierek oleju ze spodu silnika:



Tu było łożysko wałka od strony magneta (jak widać został tylko sam koszyczek łożyska [zewnętrzna jego część]):


Cylinder nadający się do śmietnika (odciśnięte kulki łożyska na gładzi nicasilu):


Krótka informacja o rozmieszczeniu łożysk w silnik (dalej podam jakie łożyska zmieniałem etc – to ogólny pogląd):





To wszystko wstęp. Na razie etap rozebranego w mak silnika i zbieranie pieniążków na remont, robienie kosztorysów etc.

Tuż przed awarią całego sprzętu wydmuchało mi całe wypełnienie tłumika, więc teraz z racji że mam masę czasu, tłumik przerobiłem na całkowicie przelotowy ( rurka perforowana fi 45 ) i do tego oczywiście nowe wypełnienie tłumika.
1. Fotka wyciągnięta stara rurka


2. Fotka samo wytłumienie którym owija się rurkę, brak maty etc


3. Fotka rurka owinięta nowym wypełnieniem i gotowa do składania




4. Fotka znitowany i wypolerowany tłumik (koncepcja polerki, aczkolwiek jak dalej zobaczycie wyszło malowanie proszkowe)



Przyszedł także czas i możliwości by zadbać o wizualną stronę remontu ).
Malowanie ramy, tłumika i pokrywy od magneta oraz sprzęgła.
Niżej fotki z przygotowania elementów do malowania:





Fotki tłumika nie wrzucam bo jest wyżej. Po prostu polerka jego to przygotowanie do malowania. Oczywiście sama puszka. Końcówki zdjęte.

WAŻNE ODNOŚNIE MALOWANIA PROSZKOWEGO!
Zlecając malowanie proszkowe, teoretycznie firmy same zabezpieczają elementy, ale sami wiecie jak to robią . . . Zazwyczaj jest to robione po łebkach i jednym słowem lipa. Potem, więcej jest szorowania wszystkiego niż to warte dlatego proponuje byście sami zabezpieczali swoje elementy do malowania.
W miejsce gwintów proponuje wkręcić jakieś stare niepotrzebne śruby (oryginałów nie wkręcajcie bo zazwyczaj po malowaniu te śruby nadają się na złom). Jeśli gwint jest na przelot to śrubę polecam wkręcić by wystawał po drugiej stronie gwintu 2-3zwoje od śruby. Miejsca strasznie wrażliwe, np. jak główka ramy trzeba BARDZO DOKŁADNIE zabezpieczyć. Ja prócz tego że taśmą izolacyjną+malarską zabezpieczyłem wszystko to dodatkowo z obydwu stron główki ramy dałem kawałki drewnianej sklejki i ścisnąłem mocno ściskiem stolarskim by było to szczelne n 101% i by mieć maxymalną pewność że nic nie naleci do środka.
Co do pokrywy sprzęgła i magneta, to na krawędzi pokrywy (tam gdzie jest uszczelka) dałem taśmę izolacyjną. Środek oczywiście szczelnie okleiłem taśmą malarska. Potem dla pewności wziąłem kawałek tektury i do niego przykręciłem obudowę by syf nie naleciał do środka.
Do ochrony przed malowaniem nie oklejamy żadnymi foliami! W piecu by się stopiły!! Tektura, taśma malarska nie podpali się i nic się nie stanie ). Ewentualnie przykopci się lekko Very HappyVery Happy. (w piecu mamy od 180-300 stopni, zależy od farby, i osób to robiących).
Aaaa i pamiętajcie o zaklejeniu numeru ramy taśmą lub czymś, bo potem może okazać się że nie będzie można przeczytać co jest napisane Very Happy


Rama( czarny mat), pokrywy(czarny połysk) i tłumik po malowaniu(czarny mat):




Po mimo że zabezpieczyłem numer ramy, to chyba zdarli mi izolację i taśmę z zabezpieczenia i zamalowali ją normalnie ;/, przez co nie da się odczytać numeru;/. Myślę jak to odratować.













Podczas remontu, przed remontem, podczas regulacji zaworów warto ocenić ich stan. Zawory standardowo ustawia się na szczelinę 0.10mm, a stan zaworów możemy ocenić poprzez wsadzenie szczelinomierza między dźwigienkę zaworową a sprężynę zaworu. Jeśli luz pomiędzy dźwignią a sprężyną jest powyżej 0.40 to wszystko super, gdy poniżej 0.20 musimy przygotować się na wymianę gdyż taki zawór długo nie pociągnie.





Podczas każdego remontu ważna sprawa to uszczelki silnika. Najlepiej zamówić je z serwisu i to opłaca się!
Po pierwsze mam jakościowo o wiele, wiele lepsze uszczelki niż tanie zamienniki. KTM’y podobno nie tolerują zamienników- rzekomo pocą się wtedy strasznie i wgl ( osobiście miałem chińską pod cyca i głowicę i było ok., ale jak można mieć dobry oryginał co czemu nie).
Średnio zestaw uszczelek na cały silnik wacha się od 180 do 250zł (oczywiście mowa o tych tanich, bo np. Athena komplet średnio po 400-500zł).
Ale do rzeczy. Jak niżej na foto jest wykaz części z serwisu (tych co ja akurat zamawiam) i jak widać za uszczelkę miedzy kartery, pod cylinder, pod głowice do tego simeringi i o-ringi pompy wody wychodzą tyle co najtańszy komplet uszczelek. Fakt w zestawie najtańszym mamy jeszcze uszczelki pod dekielki zaworów, pod pompę wody, pod napinacz rozrządu , uszczelniacze zaworów i kilka ringów od dźwigienek zaworowych, ale ich nie musimy wymieniać za każdym razem i to SA takie elementy gdzie nie trzeba nam takiej jakości jak np. przy uszczelce między kartery.

Fotka zestawienia części:


Także link do takiego samego zestawienia ale w Excelu, że możemy bez problemu sobie numery z komórek przekopiować (Ctrl+C) zamiast przepisywania.

[link widoczny dla zalogowanych]



Obiecałem także spis łożysk silnika. Ja wymieniam akurat kompleksowo każde łożysko by mieć spokój Very Happy : )). Niżej fotka ze spisem łożysk:


Także link do takiego samego spisu, ale w Excelu, że możemy bez problemu sobie symbole, oznaczenia z komórek przekopiować (Ctrl+C) zamiast przepisywania.

[link widoczny dla zalogowanych]


To tak na początek Very Happy. Teraz miesiąc przerwy w kacie trzeba dozbierać kaskę) i na początku października (takie są plany Very Happy) zamawiam cyca wraz z korbą. Wszystko ze serwisu OEM.
Temat będę kontynuował i oczywiście wrzucał kolejne fotki, moje opinie i spostrzeżenia Wink)).

_________________________________________________________________________________
TAG: RFS 4T KTM REMONT FOTY ZDJĘCIA ZDJĘCIE REBUILD DISASSEMBLY EXC SX 400 520 525


Post został pochwalony 3 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Pon 11:11, 28 Paź 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Pon 12:09, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Bardzo fajny art Smile czekamy na więcej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 12:26, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Przy malowaniu karterów, zabezpieczałeś środek? Czy masz je pomalowane z zewnątrz jak i w środku?

Co do artykułu to super, więcej takich.
Jakby ktoś chciał to zapraszam do mojego tematu z budowy KTM 380 SMR.
Motocykl jest już w fazie końcowej i nie ukrywam...jest co czytaćSmile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 15:54, 03 Wrz 2012    Temat postu:

hacker33 napisał:
Przy malowaniu karterów, zabezpieczałeś środek? Czy masz je pomalowane z zewnątrz jak i w środku?

Co do artykułu to super, więcej takich.
Jakby ktoś chciał to zapraszam do mojego tematu z budowy KTM 380 SMR.
Motocykl jest już w fazie końcowej i nie ukrywam...jest co czytaćSmile

[link widoczny dla zalogowanych]


Poczynania z twoim kiatem hacker na bieżąco śledzę na bikepics i tylko czekam aż moto będzie skończone Very Happy. Jak na razie powala mnie one i pewno każdy będzie Ci zazdrościł tego moto bo robisz coś pięknego z nim Very Happy.

Co do malowania, to malowałem pokrywę sprzęgła i magneta. Karterów nie malowałem, a osłony tak środek zabezpieczony był. Środek cały owinięty był taśmą izloacyjną i malarską, oraz jak widać na zdjęciu przykręciłem pokrywy do kawałka tektury by dodatkowo zabezpieczyć je przed pyłem Smile). I zabiegi przyniosły rezultatu bo w środku nie była ani troszkę syfu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:10, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Twojego ktm-a i jego remont też już widziałem na Bikepics za nim jeszcze założyłeś ten temat:)

A kartery pomyliły mi się z pokrywami.
Czyli zrobiłeś tak jak myślałem już - przykręciłeś je do czegoś.
A co do VIN to się nie martw, u mnie koleś też miał uważać, ba nawet sam to powiedział, że wie zanim powiedziałem mu o co chodzi. Ale jak widać wypiaskował numer VIN i u mnie też jest nie widoczny:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 16:23, 03 Wrz 2012    Temat postu:

hacker33 napisał:
Twojego ktm-a i jego remont też już widziałem na Bikepics za nim jeszcze założyłeś ten temat:)

A kartery pomyliły mi się z pokrywami.
Czyli zrobiłeś tak jak myślałem już - przykręciłeś je do czegoś.
A co do VIN to się nie martw, u mnie koleś też miał uważać, ba nawet sam to powiedział, że wie zanim powiedziałem mu o co chodzi. Ale jak widać wypiaskował numer VIN i u mnie też jest nie widoczny:)



hehe, ahh te Bikepics zdradza wszystko Very Happy.
VIN'em lekko się martwię czy na przeglądzie nie przysrają się;/ Może kupie jakiś rozpuszczalnik (preparat do usuwania farby) i potraktuje miejsce gdzie jest vin nim i zobaczymy Very Happy. Na razie nie przejmuje się bo to śmieszny detal Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 12:43, 04 Wrz 2012    Temat postu:

Dzisiaj zająłem sie wyciągnięciem łozysk główki ramy.
Te od góry nie problem, ale masakra była przy łożysku tym dolnym które jest zamocowane na sztycy. Musiałem je wyciągnąć pomimo że było w idealnym stanie . . . Niestety inaczej się nie dało by je wyciągnąć musiał je całe rozwalić (koszyczek)


Potem czas na ściągnięcie bierzni. Nie była jakos niewiadomo jak zapieczona ale pukanie w nią śrubokrętem etc nie przynoisło rezultatów, więc wkręciłem całość w imadło i zeszło bez problemu:


Łożyska na główkę ramy jakie są podawałem wyżej, jakie są uszczelniacze nie mam pojęcia bo nie mają żadnych oznaczeń ;/, ogólnie śa jakieś nietypowe i chyba będzie problem by w sklepie z łożyskami takie dobrać ;/.


Także wziąłem się za odzyskanie vin'u Very Happy. Naciąłem farbę ostrym nozykiem do tapet wzdłuż winu w kształcie kwadratu i potem skrobanie farby czarnej. Jeszcze dopracować lekko to trzeba ale vin juz można szczytać bez problemu Very Happy;


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 11:36, 06 Wrz 2012    Temat postu:

Przeglądając fora zauważyłem, że ludzi często mają problem z wyciągnięciem sprężyny amortyzatora. Robi się to z różnych powodów np zmiana jej twardości, rozmiaru czy typu np przy przeróbce na SM. Ja akurat musiałem ją zdjąć bo będzie malowania (oczywiście proszkowo) na pomarańczowo.

Na początek trzeba odkręcić pierścień nastawczy do samej góry amortyzatora aż sprężyna będzie luźna. Warto przed nasmarować cały gwint na amortyzatorze jakiś smarem by sie łatwiej obracało nam pierścień.



Następnie jak mamy kielich (dół amortyzatora) opukujemy ten duży pierścień by nam zszedł w dół. Nie bać się walić w niego musi zejść (może być zapieczony)





Następnie zdejmujemy taki mały brązowy pierścień do góry. Dalej wyciągamy podkładkę i sprężynę i mamy wszystko na wierzchu Smile).







P.S ma ktoś pomysł jak wyprostować lamelki (listki) chłodnicy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 11:48, 06 Wrz 2012    Temat postu:

listki pęseta czy tam pensetą Very Happy
farba nie odpadnie? czytałem kiedyś, że do sprężyn musi być farba jakaś gumowana


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czepek dnia Czw 11:49, 06 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 11:52, 06 Wrz 2012    Temat postu:

bardzo małym płaskim wkrętakiem lub grzebieniem do prostowania lameli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 12:05, 06 Wrz 2012    Temat postu:

:O penseta to może być dobre. Mały wkrętak tak niezabardzo chyba choć też spróbuję ale to do piero gdzieś może po niedzieli, teraz za dużo innej roboty mam Very Happy.

Farba z amora myślę że nie odpadnie. Gdyby był to zwykły spray pewnie by sie łuszczyła i kruszyła, a proszkowa myślę że będzie się trzymać Very Happy. Pożyjemy, pomalujemy jak złożymy moto przetestujemy i będziemy wszystko wiedzieć Very Happy. jestem dobrej myśli Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
7beat




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: makó maz

PostWysłany: Pią 15:33, 07 Wrz 2012    Temat postu:

listki w chłodnicy to zawsze prostowałem nożykiem do tapet, potem ew. małym śrubstakiem poprawiałem. A co myślicie o pomalowaniu sprężyny farbą w sprayu do wanien, kibli itp. ?? bo swoją mam w trochę gorszym stanie jak na foto i puki co z pędzla pomalowałem tą farbą i na razie sie trzyma tylko ciekawe jak na całej sprężynie sie będzie trzymało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 15:36, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Moim zdaniem farba w spary'u bedzie odpadać. Pod wpływem uginania się amortyzatora zacznie sie łuszczyć i odpadać ale możesz spróbować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 11:29, 23 Wrz 2012    Temat postu:

Dawno się nie odzywałem. W dziale serwis umieściłem post dotyczący sprawdzenia zaworów " na sucho". "wójo" stwierdził że chyba można tak robić więc dorzucam to tu do mojego tematu wraz z lekkim opisem Smile).


Głowica luźno leżąca z wałkiem


Wałek ustawiony w "GMP" tak by krzywki były dobrze ustawione i zblokowany steropianem lub czymś by się nie przestawił




Skręcona pokrywa głowicy


Ustawienie luzu zaworowego na 0.10 wszędzie.


Zmierzenie luzu między dźwigienką a sprężyną zaworu. Jak wcześniej pisałem gdy luz jest 0.20 i mniej zawory do wymiany. Gdy mamy 0.40 to zawory nówki podobno choć nie wiem czemu w moim teście wyszło że zawór który ma przelatane 15mth ma luz 0.50 (tak czy owak mniej więcej na pewno coś sprawdzimy Very Happy)



Odświeżony wahacz (lekko przepolerowany) - niestety nie mogę śladu po naklejce doczyścić ;/


Planowo w tym tygodniu może odbiorę kilka elementów od malowania więc dodam fotki Smile)

Co do jeszcze głowicy i zaworów to w tygodniu mam zamiar zrobić test szczelność (zalać ją naftą) i jeśli przejdzie go pomyślnie wymontować zawory i pomierzyć je jeszcze wd manuala oraz także poradzić się was na forum w jakim są waszym zdaniem stanie.

Ze wszystkiego zdjęcia oczywiście wrzucę Very Happy

Także myślę że w połowie października na półce w domu zagości nowy cylinder z tłokiem oem oraz korba także oem:)).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:17, 23 Wrz 2012    Temat postu:

korba oem około 1700zł !!!!! ostatnio sie dowiadywalem BOGATOOOO

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 1 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin