Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odbudowa SX-F 250 z 2006 by cinQ
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 13:21, 12 Lut 2014    Temat postu:

Z tego co zauważyłem to łożyska skrzyni biegów mają luz c4. Kilka razy sprawdzałem i szukałem jakie luzy mają poszczególne łożyska, żeby właśnie potem nie było zgrzytówSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 12:32, 05 Mar 2014    Temat postu:

Witam ponownie,
minęło trochę czasu więc warto odświeżyć trochę mój temat:)
Przez ostatni miesiąc niewiele robiłem przy motorze, raz ze względu na brak czasu, dwa brak funduszy, a trzy kupiłem już większość części tylko czekałem na przesyłkęSmile
Moja maszyna w końcu doczekała się nowych oklein, powiem wam, że jakościowo oryginalne naklejki są super! Widać gruby materiał, nadruk też najlepsza jakość i wszystko pasuje:) Do tego klej jest tak mocny, że trzeba uważać przy zakładaniu, ponieważ raz przyklejone już nie chce się oderwaćVery Happy
Oto fotki jak wygląda teraz całe moto:
















Brakuje tylko nowej okleiny na przednim błotniku, ponieważ jest pęknięty i klejony od spodu włóknem szklanym przez poprzedniego właściciela, więc jak kupię nowy to wtedy dokończę prace;) oprócz tego zamierzam zamówić w firmie reklamowej zwykłe czarne okleiny na tylne boczki oraz numer startowy. Tylko muszę im podać dokładne wymiary bo wzór już mam;)



W ostatni weekend wziąłem się również powoli za składnie silnika;) Po długim pobycie mojego wału na przekładce w końcu go odzyskałem więc prace mogły ruszyć. Tak wygląda w skrócie składanie silnika:



Jako uszczelniacza użyłem pasty Dirko, którą wiele osób poleca jako najlepszy środek w tej dziedzinie.















Dodatkowo mam bardzo dobre wieści, ponieważ mam już pozostałe brakujące elementy całej układanki czyli zawory, uszczelki sprzęgła oraz pompy wody i łańcuszek rozrządu:) postanowiłem również nie rozdrabniać się na pojedyncze płytki zaworowe i zamówiłem cały komplet z Proxa za 189zł. większy problem miałem z nową głowicą, gdyż starą sprzedałem razem ze szpilkami (zapomniałem je wykręcić) i teraz potrzebowałem nowych a jest tam nietypowy gwint M7, ale udało mi się przypasować szpilki z jakiegoś skuterka. Są chyba 5mm dłuższe ale to nie przeszkadza.
Mam teraz tylko nadzieję, że po założeniu zaworów nie trzeba będzie ich jakkolwiek docierać, ponieważ znów to pochłonie cenny czas;( a pogoda jaka jest każdy widzi i chyba każdego na moim miejscu aż rwałoby z miejsca żeby w końcu pojeździćWink

Trzymajcie kciuki a może do weekendu uda mi się poskładać w całości motor:)
Aż nie mogę się doczekaćRazz

Tylko mam jeden problem w nowej głowicy jest fabryczny otwór po przeciwnej stronie niż napinacz rozrządu, patrzyłem u kolegi który ma taki sam model jak ja i on tam ma po prostu zaślepkę wstawioną, nie wiecie po co to jest? Czy mogę to po prostu zaślepić? pomóżcie koledzy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cinQ dnia Śro 12:41, 05 Mar 2014, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 3:29, 06 Mar 2014    Temat postu:

Też na zakładzie używamy pasty dirko i nie było z nią problemów. Co do tego otworu to zobacz u kolegi w jaki sposób jest to zaślepione i oceń czy fabrycznie tobie brakuje i ew zaślep w taki sposób jak mówiłeś. Nagwintować i śrubkę. Ja już wytrzymać nie moge i do 3ciej w nocy składałem swojego kata Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią 12:17, 07 Mar 2014    Temat postu:

Tak więc wczoraj udało mi się poskładać głowicę z zaworami:) okazało się, że zestaw nie wymaga żadnego docierania, wszystko jest super szczelne;) nie pozostało mi nic innego jak tylko poskładać całość do kupy i cieszyć się z odpalenia:)
Dzisiaj po pracy mam zamiar siedzieć tak długo przy nim aż odpali;)
Mam nadzieję, że nie będzie żadnych komplikacji i wszystko będzie współpracowaćSmile jeśli się uda to w weekend wrzucę fotki z końcowego montażu i składania oraz może jak się uda jakiś filmik z pierwszego odpalenia. Poniżej zdjęcia jak wygląda głowica z kompletem ładnych nowych zaworówSmile











Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin