Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM exc 250 2010
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lookask




Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Pon 12:44, 04 Sty 2016    Temat postu: KTM exc 250 2010

Witam chciałem się pochwalić nowym nabytkiem i będę się starał na bieżąco wrzucać fotki i filmiki z jazdy. Na razie tylko jedno zdjęcie bo pogoda zbytnio nie pozwala na umycie sprzętu i zrobieniu lepszych.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Mam kilka pytań:
1. Muszę wymienić łożyska w przednik kole co polecacie zamienniki prox czy allballs czy lepiej może oem ktm?? Macie jakiegos zaufanego sprzedawce bo na allegro boje się że przyjdą mi niewłaściwe.
2. Delikatne poci mi się Pds na uszczelnieniu czy to normalne? można z tym jeździć?
3. Poprzedni włściciel jeżdził na mieszance oleju ipone samuraj jednak taniej moge dostać motula 800 2T zmieniać czy zostac przy obecnym. A co do oleju do skrzyniu w serwisuwce pisze 15W50 jednak ani motul 300V 4t ani transoil nie ma takiej gęstości?? Poprzedni włsciciel jeżdził na ipone box x-trem jednak można go kupić tylko w litrowych butelkach a wolałbym od razu kupić 4l.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lookask dnia Pon 12:48, 04 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1032
Przeczytał: 62 tematy

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 13:05, 04 Sty 2016    Temat postu:

Siema, gratuluję zakupu

Odpowiadając na pytania:

1. Ani jeden zestaw ani drugi, allbals to najgorsze co można kupić, a w proxie różne rzeczy się trafiają. Łożyska najlepiej sprawdź sobie oznaczenie na ktmsklep.pl i kup w łożyskowym dobrej firmy (fag, skf) wyjdzie najtaniej i najlepiej. Uszczelniacze też wymień, ja najbardziej lubię te oryginalne z ktm'a ale równie dobrze możesz też dobrać pod wymiar ze sklepu z łożyskami

2.Pocenie się amora w ogóle nie jest normalne i należy jak najszybciej go przeserwisować. Koleś z moich okolic ma dobry sprzęt do tego i ogarnia temat, oddałem mu swój amor pomimo że się nie pocił, to sama wymiana oleju sprawiła że zaczął się zupełnie inaczej prowadzić (lepiej)

3.Ile osób tyle opinii, ja od dawna jeżdżę tylko na motorexie i nie narzekam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 8065
Przeczytał: 145 tematów

Pomógł: 151 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Pon 13:40, 04 Sty 2016    Temat postu:

1) takie same mam zdanie, allballs czy prox i innego nie są najlepsze łozyska a znacznie przepłacasz. lepiej dorwac wymiar łozysk - i kupic w sklepie porządne - zapłacisz mniej a wytrzymac mogą więcej. uszczelniacze na tył ktma są swietne, przednie dobrej firmy zamiennik tez beda okej. sprawdź dokładnie stan tulejek wszystkich - moze sa wytarte i nawet nowe najdrozsze łozyska mogą długo nie wytrzymać.

2) dokładnie - w kazdej chwili potem moze sie posikac. póki nie jeździsz mozna oddac na przeserwisowanie. mozna tez jeździc jak nie ma znaczacego wycieku - ale w kazdej chwili amor może strzelić. teraz jest mróz i guma troche inaczej pracuje - czasami zostawia slady oleju

3) latac mozna na wszystkim, najlepszy do benzyny to syntetyk a czy to 800tka, samurai czy inny olej - wszystko podobnie sie spisze. lepiej wziac to do czego lepszy dostep i taniej. co do skrzyni - mozna zmienic nieco parametry tez sie nic nie stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 15:17, 04 Sty 2016    Temat postu:

1. Panowie możecie pomóc: oznaczenie częsci ktm
0625069068 GR.BALL BEAR.6906 DDU2CG23S6NM
wymiarów nie ma, jaki będzie odpowiednik SKF możecie mi podać??

2. Na razie zostawię, może być tak jak mówisz przy zakupie wyglądało ok, a jak pojeździłem trochę przy -12 to może guma(uszczelnienie) nie ma takich właściwości) i lekko puszcza

3. A z tymi parametrami 15w50 na 10W40 to za zależy od temperatury w jakiej będziemy używać motocykla? Żeby potem tarcz nie sklejało.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 4619
Przeczytał: 123 tematy

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DJE

PostWysłany: Pon 15:23, 04 Sty 2016    Temat postu:

jakj powiesz w sklepie łożysko 6906 to będą wiedzieć o co chodzi,
na tylne koło są 6005
jak dostępne to weź bez luzu c3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1032
Przeczytał: 62 tematy

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 15:30, 04 Sty 2016    Temat postu:

KristofSX napisał:
jakj powiesz w sklepie łożysko 6906 to będą wiedzieć o co chodzi,
na tylne koło są 6005
jak dostępne to weź bez luzu c3


z tym c3 to zależySmile Jak nie robisz szybkich przelotów to zwykły luz będzie ok, ale przy prędkościach 100 i wyższych zajedziesz takie w moment


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lookask




Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Pon 15:49, 04 Sty 2016    Temat postu:

To powiedzcie mi które??Smile
[link widoczny dla zalogowanych]

Niektóre wychodzą drożej niż oryginały?

SHAFT SEAL RING 35X47X7 TC, a uszczelniacze to tylko wymiar musi się zgadzać??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 995
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec/ DBL

PostWysłany: Pon 16:17, 04 Sty 2016    Temat postu:

To jak ?? łożyska z luzem C3 są nie zalecane do piast kół ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 21:26, 04 Sty 2016    Temat postu:

Stosuj to co przewiduje producent jak ma być C3 to ma być:

6906 2RS C3 na przód
6005 2RS C3 na tył

Producent FAG lub SKF

No i dystanse to podstawa tak jak pisali koledzy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Pon 21:27, 04 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 239
Przeczytał: 49 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:26, 04 Sty 2016    Temat postu:

lookask - Motul stosuje przecież 300V 15W50 np tutaj jest [link widoczny dla zalogowanych] do skrzyni tez.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Pon 23:28, 04 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 849
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 19:45, 05 Sty 2016    Temat postu:

teoria o przekroczeniu 100km/h na lozysku bez c3 a z c3 mnie zabiła Very Happy
radzę poczytać trochę danych katalogowych o stosowaniu c3, a nie czytać stron rometkomar.pl i stąd brać takie wnioski.
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lookask




Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Pon 14:30, 11 Sty 2016    Temat postu:

Panowie dzisiaj odwiedziłem sklep z łożyskami jednak cena zarówno FAG-a jak i SKF-a mnie zaskoczyła, babeczka powiedziała że najtaniej za 71zł za sztukę. Więc zamawiam oryginały bo wyjdzie ta sama cena z przesyłką.

Oryginały ktm jakiej są produkcji wie ktoś??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 8065
Przeczytał: 145 tematów

Pomógł: 151 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Pon 15:06, 11 Sty 2016    Temat postu:

To slaby sklep albo jakies nietyppwe lozyska. Oryginal zaleznie jaki rocznik. Sa w nowych nawet polskie montowane. Ja kupowalem na tyl polskie lozyska 13 zl sztuka i wszystko dziala idealnie. Chcesz to pisz na pw kupie ci dobre i wysle uszczelniacze z oryginalu mogę dobrać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DaSe




Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 115
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:01, 17 Sty 2016    Temat postu:

Chciałem go kupić, jak się sprawuje? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lookask




Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Śro 0:08, 20 Sty 2016    Temat postu:

Na razie wszystko w porządku. Byleś go oglądać??

Fotka przed zimową jazdą.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Panowie mam pytanko czy żeby ściągnąć kapturek ze swiecy i ja odkręcić trzeba wyciągać silnik. Z tego co na to zaglądałem nie ma innej możliwośći bo kapturek prawie dotyka ramy od góry??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lookask dnia Śro 0:11, 20 Sty 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin