Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM exc 250 2010
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 23:56, 19 Sty 2016    Temat postu:

Nie no, bez przesady. Jakoś bokiem musi zejść. To nie jest Smart żeby silnik targć Very Happy

A i buty konkret. Każdemu je polecam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DaSe




Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:52, 20 Sty 2016    Temat postu:

Nie zdążyłem w końcu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lookask




Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Sob 22:42, 06 Lut 2016    Temat postu:

Panowie oddałem do mechanika ktm żeby posprawdzał wszytko co i jak. On po ściągnięciu głowicy i cylindra stwierdził że tłok należy wymienić korba oryginalna przebieg 250Mth selekcja B. On bez mierzenia cylindra wsadził selekcje C. Tłok Vertex replica

Motocykl odebrałem lekko zdenerwowany. Przy mnie pierwszy raz go odpalił pochodził 2min i przejechał się nim łącznię może 1km, i go zgasiliśmy.

Dzisiaj ściągłem dyfuzor i na tłoczku widac już prążki cała ta szara powłoka zeszła od góry tłoczka widać jeszcze zarys.

Możliwe że tłok dobrał za duży??

Tutaj zdjęcia cylindra i tłoka starego

No i wymieniłem świece w katalogu według ktm powinna być NGK BR7ES ale wtedy trzeba 15min ściągać fajkę. Założyłem BR8ECM i jest malina

Kwalifikował się do wymiany??
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Cylek

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lookask dnia Sob 23:09, 06 Lut 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:18, 06 Lut 2016    Temat postu:

Nigdy nie zakłada się tłoka bez zmierzenia cylindra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Sob 23:24, 06 Lut 2016    Temat postu:

Tłok nie wygląda źle, ale czy wymaga wymiany powie mikromierz, a tłok dobiera się po pomiarze cylindra, więc zmień mechanika...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 0:33, 07 Lut 2016    Temat postu:

napisz co to za mechanior...
chyba miał taki tłok na zbyciu bo nie widze sensu wkładania tłoka " na oko" skoro kazda selekcja kosztuje tyle samo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lookask




Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Nie 10:29, 07 Lut 2016    Temat postu:

Mateusz Ognisty Biesko-Biała były wicemistrz polski mx.

Panowie powiedzcie mi czy leżeli miałbyć tłok B a on wsadził C to nicasil szybciej się zetrze?? Tłok szybciej zużyje?? Istnieje mozliwośc że mie sie tłok zatrze??

Tłoki miał dwa B i C przymierzył jeden i drugi i mówi mi że trzeba C założyć.

Doradźcie coś jeździć tak czy ściągnąć cylinder i oddać do mierzenia?? Ne jest już za późno??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lookask dnia Nie 10:33, 07 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 12:03, 07 Lut 2016    Temat postu:

lookask napisał:
Mateusz Ognisty Biesko-Biała były wicemistrz polski mx.

Panowie powiedzcie mi czy leżeli miałbyć tłok B a on wsadził C to nicasil szybciej się zetrze?? Tłok szybciej zużyje?? Istnieje mozliwośc że mie sie tłok zatrze??

Tłoki miał dwa B i C przymierzył jeden i drugi i mówi mi że trzeba C założyć.

Doradźcie coś jeździć tak czy ściągnąć cylinder i oddać do mierzenia?? Ne jest już za późno??


Teraz to tylko jeździć, nic nie zrobisz. Niemierzenie cylindra przy wymianie tłoka to błąd, ale jeżeli motocykl jeździ to dobrze trafił. Prawdopodobnie cylinder jest już w górnej tolerancji luzu, a większego nić C nie założysz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Nie 20:04, 07 Lut 2016    Temat postu:

Że jeździ nie znaczy że jest dobrze, zatrzeć się nie powinien, ale jeśli będzie ciaśniejsze pasowanie to tłok szybciej się wytrze. W 125 sx miałem przypadek że ktoś wstawił sel. B w cylinder sel. A, po 20mth wyglądał znacznie gorzej niż w innym moto po 90mth.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin