Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm 500exc 6 days slovakia
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:22, 28 Sty 2016    Temat postu:

dokładnie jak henio pisze "masy wirujące"; właśnie dlatego 4t nawet lżejsze od 2t wydaje się mniej poręczne;
takie 500 dobre będzie na "strzałę" ale w manewrach i technicznych zabawach zbyt toporne, co nie znaczy, że nie do ogarnięcia;


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:28, 28 Sty 2016    Temat postu:

Żeby to zrozumieć trzeba się przejechać i porównać. Ludzie myślą, że chodzi tylko o masę motocykla, a to, tak jak pisze Henio, nie jest wyznacznikiem niczego.
Oczywiście jeśli ktoś jeżdzi jedynie po polach i lasach, to raczej tego nie odczuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:26, 28 Sty 2016    Temat postu:

zalezy kto co lubi, nie ogarniając dobrze moto i taka 500 moze dac weksza frajde, po prostu czasami fajnie jest przy 120 w lesie dac bez stresowo na gume Very Happy
Ja szukając moto celowałem w 500 a ze sie trafiło 450 tez jestem zadowolony, czasami mnie przerasta a czasami czuje niedosyt, poprostu 450-500 jest mega uniwersalny.
Idac pewnym tokiem myslenia to i 300exc jest cięzkim klocem i lepiej uzytkowac 125, z kolei 690lc4 jest za mało turystyczny bo robi małe przebiegi miedzy serwisowe, i jest mało komfortowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:31, 28 Sty 2016    Temat postu:

Wójo powiedz mi jak sie zachowuje 450 w wąwozach i hard enduro? Miałeś porównanie 350vs 450 vs 500? Bo celuje też w takie uniwesralne. Też czasem mam chęć dać do spodu na gumie bez obaw o moc. Myślę, że przy dobrym skilu 450tka bedzie super jako kolejne moje moto po 400. Opinii już słyszałem wielę, ale nie zaszkodzi więcej poczytać przed zakupem Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Czw 20:06, 28 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:59, 28 Sty 2016    Temat postu:

zarówno 450 jak i 500 to super sprzęty dające wiele frajdy, w ciężkim terenie też dają radę, jakbym miał jeździć 4t to wziąłbym huskę te450, ale póki co wolę 2t bo mnie mniej męczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:06, 28 Sty 2016    Temat postu:

jak mieszkasz w górach i jezdzisz głównie w technicznym terenie to lepiej wziasc 2t albo 250-3504t. jezeli jezdzisz w srednio cięzkim terenie a od czasu do czasu jakis wawóz czy po drodze miedzy lzejszymi przelotami jakas sekcja hard enduro to 450 bedzie super.
Z nowa 500 nie miałem porównania. Jezeli chodzi o porównanie 525 do 450 na wtrysku to bez porównania 450 wygrywa, mocowo jest tak samo mocna ale ergonomią i prowadzeniem bije stary model na głowe.. 450 jest tez odczówalnie mocniejsza od 350.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:22, 28 Sty 2016    Temat postu:

350 vs 450 to przede wszystkim mocniejszy dół w 450. Można swobodnie atakować przeszkody z "dwójki" a ryzyko zaduszenia silnika jest praktycznie zerowe. Silnik jest dużo elastyczniejszy. Nie ma potrzeby go wkręcać. Jezdzisz głównie "dołem i środkiem". Niemniej jednak, pod względem zwrotności, 450 ustępuje 350.
Jeśli ktoś nie ma parcia na hard, to najlepiej brać 500. Po pierwsze raczej nie trafi się egzemplarz "po zawodniku", a po drugie ten silnik jest totalnie idioto-odporny i przy rozsądnej eksploatacji powinien wykręcić 300 godzin na tłoku.

Przy obecnych ekstremalnych warunkach (ślisko i mokro), jeżdżąc na ciśnieniu 0,2-03 (tubliss) mam spore problemy z podjechaniem tam gdzie lekkie 250 wchodzą gładko. Za dużo mocy/momentu. Podejrzewam że na 500 będzie sporo gorzej. Najlepiej wjeżdżają mułowate Freeride Wink
Poza tym ten dupiaty PDS nie pomaga... Trzeba kupić Husqvarnę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:34, 28 Sty 2016    Temat postu:

pds jak dla mnie rewelacja, czekajcie az kiwaczki zaczna padac i ciekawe co wtedy lepiej bedzie działac, zdrowy pds czy rozjeb.. kiwaczka bo koszt remontu nie porównywalny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:39, 28 Sty 2016    Temat postu:

temat rzeka..
jak dla mnie motor na kiwaczce znacznie lepiej pracuje niż toporny w moim odczuciu PDS
fakt, koszty remontów znacząco się różnią ale niestety coś za coś :d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 23:05, 28 Sty 2016    Temat postu:

to trzeba sobie traxa strzelić i nie ma problemu z trakcją Very Happy

( za około 2000 zł mozna dorwac sama górnąregulacje, nową oczywiscie i podobno to juz bardzo duzo daje )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 23:29, 28 Sty 2016    Temat postu:

Tak jak piszecie - kawczka dużo lepiej się sprawdza - jest stabilniejsza i moto nie myszkuje tyłem. Jest przynajmniej jedno ale, o którym ktoś już tu wspomniał - za jeden remont kiwaczki mam 3 remonty PDSa (łożyska, uszczelniacze, tulejki). Druga sprawa - z testów na amerykańskich stronach wynika że kiwaczka utrudnia jazdę po kamieniach, strumieniach itp. gdzie coś wystaje i można o to zahaczyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 23:36, 28 Sty 2016    Temat postu:

taa jest nawet technika pokonywania np duzych belek - slizgiem i kiwaczką się rąbie a PDSem nie ;D

nie wiem jak do ktma ale do bety są "slizgi" wzmocnienia kiwaczek wywala sie jeden element i wrzuca taki slizg i jest od początku ramy do konca wahacza płasko

cos za cos Very Happy jakby jakies rozwiazanie było idealne to by nie stosowali innego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:24, 29 Sty 2016    Temat postu:

Przy okazji zapytam czy w becie na kiwajce mogą być jakiekolwiek luzy nawet takie ledwo odczuwalne ? Kiwaczka lepsza, ale łatwiej o uszkodzenie, a serwis jak to serwis płacić trzeba za tą różnicę. Dokładnie coś za coś. Na ten remont kiwaczki mogę przymknąć oko jak będe go robił w garażu, a nie w środku lasu, wąwozu jak mi kamień zniszczy mechanizm cały Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:55, 29 Sty 2016    Temat postu:

luzu byc nie moze ;P kazdy luz wybija tulejki, a od tulejk isruby, luz sie powieksza i moze nawet całkiem pęknąć od uderzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:17, 29 Sty 2016    Temat postu:

350 vs 450 vs 500 na wszystkich jeździłem - 350 zdecydowanie nie, 450 najskuteczniejsze wg. mnie bardzo fajnie oddaje moc, 500 trochę dla mnie za narwiste ale też fajne;
co do kiwaczki serwis zdecydowanie bardziej kosztowny ale jak dbasz to żywotność można znacząco przedłużyć - po sezonie rozebrałem i wszystkie łożyska igiełkowe przesmarowałem także na przyszły sezon spokój;
najbardziej obawiałem się uszkodzeń mechanicznych, miałem w planie osłonę ale w praktyce okazało się że obawy były nieuzasadnione i z osłony zrezygnowałem;
odnośnie samej pracy to standardowy tył w husce działa dużo lepiej niż pds z nowym ohlinsem ttx przystosowanym pod moją wagę; aha z kolei kumpel do huski założył ttx-a i twierdzi, że znacząco poprawił przyczepność;
na koniec dodam, że po zakupie husqvarny miałem plan przeróbki na pds z ohlinsem - nawet mam wahacz "na półce" ale dałem sobie z tym spokój


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 5 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin