Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm 500exc 6 days slovakia
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:40, 20 Paź 2015    Temat postu:

kiedys czytałem jakis niemiecki albo austryjacki artykuł o 525 jak dopuscili go do sprzedazy i pisali ze to dla ciezszych zawodników dla których 450 jest za słaba...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:01, 20 Paź 2015    Temat postu:

oczywiście są tereny gdzie 500 będzie idealne są też i podjazdy gdzie moc i moment będzie najważniejsze, niemniej jednak do bardzo wielu rzeczy 500 będzie za trudne albo zbyt męczące;
niewątpliwie 500 to świetne moto ale już nie dla mnie, dużo większą przyjemność mi sprawia lekkość i poręczność


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Wto 16:33, 20 Paź 2015    Temat postu:

w 300 moc mnie nie przeraża, szczególnie że jest przyduszona troszeczkę reklusem i nie szarpie tak jak głupia, pod warunkiem że nie startujemy z jedynki wszędzie Wink ja uważam - co jest tylko i wyłącznie moim zdaniem, że 500 nadaje się na długie podjazdy i ogólnie pojęte light enduro, do lasu, męczarni w potoku gdzie trzeba z nóżki na nóżke czy na trawersach motor odpada głównie przez to że jest ciężki i ma wysoko środek ciężkości, ale są goście co i tak lubią takie wyzwania Smile i trzeba im to zostawić, ich wybór Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 17:43, 20 Paź 2015    Temat postu:

500 jest tylko 0.5kg cięższa niż 450 (111.5) i 4kg więcej niż 350, wysokość siedzenia i prześwit takie same jak w 250 excf, moc ok 55KM oddawana bardzo fajnie bez szaleństwa, ale jak trzeba to z pierdolni**em
po hamowatych 525 utarło się że 500 to szaleństwo , ale tak naprawdę to moto do wszystkiego, przy zmianie sprzęta napewno 500 będę brał pod uwagę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:46, 20 Paź 2015    Temat postu:

"w 300 moc mnie nie przeraża, szczególnie że jest przyduszona troszeczkę reklusem i nie szarpie tak jak głupia, pod warunkiem że nie startujemy z jedynki wszędzie Wink ja uważam - co jest tylko i wyłącznie moim zdaniem, że 500 nadaje się na długie podjazdy i ogólnie pojęte light enduro, do lasu, męczarni w potoku gdzie trzeba z nóżki na nóżke czy na trawersach motor odpada głównie przez to że jest ciężki i ma wysoko środek ciężkości, ale są goście co i tak lubią takie wyzwania Smile i trzeba im to zostawić, ich wybór Wink"

uwierz mi do mocy 500 a raczej do momentu też byś przywykł (300 mocowo dużo słabsza nie jest),
środek ciężkości mocno obniżyli porównując np. do rfs-a, tu raczej chodzi o masy wirujące,
zgadzam się w trudnym terenie motocykl zbyt nieporęczny, a co za tym idzie dla mnie przede wszystkim za bardzo męczący


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Wto 17:51, 20 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:29, 20 Paź 2015    Temat postu:

500 pięknie operuje na niskich obrotach i praktycznie nigdy nie wchodzi na wyższe obroty niż średnie. Nie ma konieczności strzelania ze sprzęgła. Oczywiście, że do hard enduro lepsze jest 350, co nie zmienia faktu że do przelotówek, terenów płaskich i długich podjazdów nadaje się doskonale.
Istotna zaleta jest również żywotność. Egzemplarz kolegi ma nalatane 230 godzin a tłok+cylinder dalej są w nominalnym stanie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Wto 18:29, 20 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:12, 20 Paź 2015    Temat postu:

Jak dla mnie latałem na crf 450 z 2006r i przesiadłem sie na ta moja 500 to wrażenie mam takie ze ma w ciul wiecej mocy masakra jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 19:21, 20 Paź 2015    Temat postu:

CRF z 2006 roku to inna epoka - dekada przy wyczynowych motocyklach to szmat czasu...
Wsiądź na CRF albo SXFa 450 z 2015/2016 to nawet Twoja 500ta wyda Ci się rozsądna i poukładana! Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Wto 19:21, 20 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas_da




Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 20:11, 20 Paź 2015    Temat postu:

500 świetny motocykl i wszystko zależy oczywiście od kierownika.
Jeszcze nie widziałem podjazdu którego by nie ogarnął.

EXC 500 kumpla pod Przemkiem Kaczmarczykiem (ojciec Oskara)
https://www.youtube.com/watch?v=G9VeYj_EC2M
https://www.youtube.com/watch?v=9gTMVP1pBds


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Wto 22:13, 20 Paź 2015    Temat postu:

no właśnie zastanawia mnie jak wygląda ten środek ciężkości, w sensie jak jest odczuwalny, po przesiadce z sx 350 na bete 2t doznałem lekkiego szoku jak ten motor łatwo utrzymać w dogodnej pozycji Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:50, 28 Paź 2015    Temat postu: Po wczorajszym lataniu:)



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 22:11, 28 Paź 2015    Temat postu:

Jak będę w Pl i dopadne zioma to pokaże jak u nas nagniata typ na 500exc. I to na łysej oponie... mi sie słabo robi jak to widzę Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:09, 23 Lis 2015    Temat postu: Foty z soboty :)






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzziu dnia Pon 21:10, 23 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:26, 24 Lis 2015    Temat postu:

500 rządzi pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tpirat




Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Czw 15:30, 17 Gru 2015    Temat postu:

Ludzie z którymi jeżdżę każdy śmiga na KTM 525 EXC szukając swojego pierwszego crossa innego nie brałem pod uwagę jak KTM 500. Wcześniej szosa GSR i B-King, koledzy podpowiedzieli, że 2 miesiące i ogarnę i będę miał już sprzęt docelowy. Mieszkam na płaskim tak więc górek wzniesień itd... szukamy a każdy podjazd jest na 1/2 gwizdka. Za to na płaskim mocy nie brakuje Smile.
Kolega świeżak teraz kupił KTM 525 po pierwszym wypadzie miał krzyże w oczach teraz na każdym kolejnym zaczyna dotrzymywać kroku Smile. Jak się przesiada z maszyny ważącej 200kg i więcej to każdy cross robi się jak zabawka a przecież chodzi o zabawę Smile.
Pozdrawiam
T.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
Strona 2 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin