Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 450 EXC, 2005r. mały serwis
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:06, 16 Sty 2016    Temat postu:

wójo napisał:
na twoim miejscu zostawił bym ten tłok, tylko zmienił pierscienie bo przelata on jeszcze wiecej niz nowy wossner.


Widać moto w fajnym stanie - ja tam bym dał cylek do przemierzenia/honowania i jak już to rozebrałeś i kupił nowy tłok elko .
Nie wiem czy dobrze patrze do 450 na ktm sklep komplet tłok 850 - pewnie ktoś z forum załatwi taniej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:44, 16 Sty 2016    Temat postu:

cylek i tłok oddany do pomiarów, w poniedziałek maja zadzwonic i bede wiedział co i jak, na wstepie powiedziano mi ze cylinder w bardzo dobrej kondycji a tłok to sie okaże. Nowy tłok elko w Lublinie 950 zł i to ze zniszkami chyba wiec drogo jak jasna cholera Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 13:24, 16 Sty 2016    Temat postu:

drogo, wytrzymuje duzo wiecej niz wossner, ale nie warto placić praktycznie 2 cen wossnera za 1 elko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rojek




Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:15, 16 Sty 2016    Temat postu:

Ile Ci krzyknęli za pomiary cylindra? Poza tym będziesz coś robił w NMR?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 15:46, 16 Sty 2016    Temat postu:

cos nie tak mają z cenami teraz
ja za tłok mi sie wydaje do 525 płaciłem 750 zł ( ostatnio koledze forumowemu zamawiałem tłok i taką samą cene mi krzyknęli - 950 zł )

co ciekawe do 450tki tłoki były duuuzo tansze, i za 650 zł chyba mozna było dorwac. pozmieniali teraz pudełka numery częsci chyba - więc i ceny. tak im dyktują to tak sprzedają. wczesniej w pomaranczowych pudełkach było taniej - a juz nie pierwsza rzecz która drożeje. to samo np uszczelka pokrywy sprzegła do RFSa kiedys po 35 zł kupowałem, teraz prawie 60 Very Happy zamiast taniej drożeje ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:13, 17 Sty 2016    Temat postu:

zobaczcie po ile jest euro i po czesci macie odpowiedz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:59, 17 Sty 2016    Temat postu:

wtedy te tłoki były w dobrej cenie bo: brałem od nich sporo czesci na remont jeszcze swojej hybrydy, zostawiłem sporo kasy i wynegocjowałem bardzo dobra cene na tłok, zawory, itp, cheniowi udało mi się załatwic w tej samej cenie ale juz nastepnemu znajomemu dodali 100zł do mojej ceny bo zobaczyli co sie swieci(przeciez nie beda sprzedawac kazdemu za pół ceny). ogólnie maja zasade ze jak ktos bierze dla siebie i zostawia sporo pieniedzy to daja czesto dobre znizki i zachecaja w ten sposób, ale jak ktos bierze na handel to nie daja z reguły wiecej jak 15%
Cena w detalu z tłok do 525 jest taka sama jak 2-3 lata temu, kurs euro tez ma wpływ na cene ostateczna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Nie 10:01, 17 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:56, 17 Sty 2016    Temat postu:

Rojek napisał:
Ile Ci krzyknęli za pomiary cylindra? Poza tym będziesz coś robił w NMR?

za pomiar cylindra i tłoka cos o 15 zł wspomniał, a 40 zł przehonowanie, u nich juz na ten sezon nic nie bede robił...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Nie 15:57, 17 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:06, 19 Sty 2016    Temat postu:

Gaźnik wyczyszczony


Musze sie zabrać za wyczyszczenie kolektora bo przez te dwa lata troche rdzy i kamienia sie nagromadziło, jak kupiłem motocykl to sie błyszczał


kupiłem takie koncówki do szlifierki, cobaczymy co z tego bedzie


Chłodnice w badzo dobrym stanie, jedynie dobrze umyć miedzy zeberkami i je troche naprostowac


Prawa jeszcze z osłoną


Głowica do porządnego czyszczenia, już mnie paluchy bolą na sama myśl, ogólnie sama głowica ok, prowadnice zaworów tez ok, idealnie okrągłe, zawory nie maja luzu w prowadnicach.
Nie mam specjalnego przyrządu żeby to stwiedzić na 100% ale po trzonkach zaworów widac ze nie maja zadnyc rys czy otarc


Oto narzedzie do rozpinania zaworów z allegro które musiałem troche "wzmocnić"


Jeden z zaworów dolotowych, żyletki nie ma ale już jak otwarte wszytko to wymnieniam



Pasty na dotarcie zaworów


Wałek rozrządu, krzywki ładne jak nówki, łożyska też w bardzo dobrym stanie, ale dla pewności wymienie bo to nie jest droga rzecz, na takie same jak były ori, czyli NTN zakryte.


W miejscu pracy uszczelniaczy widoczne zużycie ale to nie jest jeszcze tragedia, zdecydowanie ten wałek za szybko się wyciera w tym miejscu, jeszcze jak zaglądałem 100 mth temu to te wytarcie było ledwo widoczne


Co do samego rozrządu to w planach miałem go wymienić, ale na ori napinaczu zostało jeszcze 4 zabki wiec jeszcze śmiało sezon pośmigam


Co do sprzęgła to serwisówka dla sprężyn podaje zużycie 42mm, moje maja akurat tyle wiec do wymiany


Przekładka sprzegła od strony talerza jest nieco wytarta, wymienie ja, reszta jest w bardzo dobrym stanie


Tarcze sprzęgła w bardzo dobrym stanie wszystkie maja 2mm grubości


Źródło opiłków w silniku, upewniajcie sie ze macie wcisniete sprzegło podczas odpalania moto z rozrusznika albo chociaz na luzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DaSe




Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:25, 19 Sty 2016    Temat postu:

Bardzo fajny temat Smile opis ze zdjęciami elegancki, człowiek sie czegoś u Ciebie nauczy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:20, 19 Sty 2016    Temat postu:

a co ma odpalanie z rozrusznika na biegu do ukruszonego kola zębatego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:26, 19 Sty 2016    Temat postu:

teraz sobie przypomniałem ze po regulacjii zaworów zapomniałem odkrecic srube blokujaca wał i to moze wtedy ten tryb dał dupy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 22:29, 19 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 1:36, 16 Lut 2016    Temat postu:

Trochę klamotów


W końcu dokopałem sie do tego nieszczesnego trybu




Ślady na koszu ale tylko wizualne, nie wyczuwalne w ogóle pod palcem


Prowadnice przekładek


Cylek przehonowany, po pomiarach jeszcze nominał tak samo tłok wiec zdecydowałem ze wsadze nowe pierscienie a za jakies 100mth wrzucę nowy tłok ELKO


Pierścień górny w odróżnieniu od tego co miałem wcześniej jest czarny ,czy to jest jakaś warstwa teflonu?? Nie wiem z czego ten pierścień jest zrobiony ale jest piekielnie twardy, w 2 osoby mieliśmy problem żeby wcisnąc cylinder


Wentylator SPAL, czujnik od BMW na zakres 95/90 myśle ze bedzie ok, termostat na razie zostawiam, jak bedzie mi sie wentylator za często załaczał to go wywale


Wskaznik temperatury


Kolektory wyczyszczone, ale juz im dawnego blasku nie przywróce


Udało mi sie kupic komin do SX RFS ale w środku lata rura i ktoś próbował drutować cos z mocowaniem do lolektora


Głowica splanowana (według kolesia który mi robił głowice trzeba było to zrobić), pszefrezowane wszystkie gniazda zaworowe, mimo ze w planach do frezowania miały byc tylko wydechy
Zawory zapięte i dotarte, szczelne na szczęscie Very Happy


Sprzęgło złożone do kupy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 3:20, 16 Lut 2016, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:26, 16 Lut 2016    Temat postu:

ło kurde ;D miec naklejke motorex na deklu jeszcze Very Happy to trzeba o moto niexle dbać.


co do pierscienia - on jest taki jak oryginał dodawany, a że ciezko to norma. ja sobie spinam duzą trytytką i zsuwam cylindrem Very Happy

aco do czujnika od BMW - w moim przekonaniu włączał sie troszeczke za późno bo akurat w moim EXC włączał sie ale po chwili rzygnał wodą i tak. nie nadążało schłodzic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:01, 16 Lut 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
ło kurde ;D miec naklejke motorex na deklu jeszcze Very Happy to trzeba o moto niexle dbać.

Qrde a ja w zeszłym roku ją zmyłem Karcherem - trochę mi się żal jej zrobiło Wink

Z tym trybem rozrusznika rocznik 2005 miał wadę - tu jest sporo o tym - [link widoczny dla zalogowanych]!

U mnie poleciało łożysko kołka pośredniego rozrusznika. W nowszych rocznikach to poprawili ale trzeba dekiel chyba zmienić lub coś pokombinować ze starym ( póki co nie drążyłem)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babel dnia Wto 9:10, 16 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin