Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

350 EXCF 2017 Factory Edition by KristofSX
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29, 30  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 10:55, 06 Sty 2020    Temat postu:

Ile masz już godzin u siebie? I jak możesz powiedzieć ogólną opinie o 350? Grubo zastanawiam się nad zmianą na 350 a wiem że już długo jeździsz. Interesuje mnie wytrzymałość silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 11:29, 06 Sty 2020    Temat postu:

290mth, zero problemów (odpukać ! Wink )

po 20mth założony napinacz dirttricks
na 160 zrobiłem tłok + łańcuch rozrządu+pompy oleju+sprzęgło (wszystko ory)
teraz za parę godzin robię tłok + zawory+rozrząd+pompy oleju (też będzie w ory)
do tego profilaktycznie wymiana filtrów paliwa w baku, i też profilaktycznie zmienię wtrysk.
korby na razie nie ruszam.
żadnych problemów ze skrzynią, zawory sprawdzane co 50-100

na 270 wrzuciłem sprzęgło proxa (komplet) na próbę - jak na razie działa bdb.

zdarzyły się usterki elektryki - raz padł przekaźnik, standardowo wiązka na główce ramy się przerwała,

olej co 8-10 mth (motorex i motul) filtr powietrza co 1-2 wyjazdy, filtr paliwa co ok 20 mth.

zawias serwisowany co 30-40mth , niestety w tylnym amortyzatorze po 200mth wytarła się anoda(jakość KTM ...) i rura poszła do wymiany, w przednim na 250 do wymiany poszedł któryś tam zaworek bo też się rozpadł.

tak że mechanicznie silniki dopracowane, legendy o pękających karterach i padających skrzyniach które słyszałem przed zakupem można włożyć między bajki Razz


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 12:14, 06 Sty 2020    Temat postu:

Pompy oleju to tak profilaktycznie czy zgodnie z serwisówka? Te 160 godzin przy pierwszym grubszym serwisie uważasz że był w czas zrobiony czy można było jeździć do 200? Spotkałem się na zagranicznych forach z opiniami że 200-250 godzin można bez problemu jeździć. Skoro nie ruszasz teraz dołu to można szacować korbę i łożyska na minimum 400godzin?

O porównanie w prowadzeniu do 2t nie pytam bo pewnie będzie spora różnica. Ale jak się ma waga motocykla jeśli chodzi o zwykłe podnoszenie z ziemi, na podjazdach itd?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 13:31, 06 Sty 2020    Temat postu:

tak, pompy profilaktycznie, nie były jakoś zniszczone, koszt niewielki a masz pewność że układ pompuje to co trzeba.
po tych 160 tłok wyglądał dobrze ale nie tak dobrze żeby zrobić jeszcze kolejnych 50-100 godzin bez szkody dla cylindra, tzn, można ale po co Wink
taki jest plan że dół robimy przy następnym remoncie czyli w okolicach 400, chyba że zacznie dzwonić szybciej to będzie postój w środku sezonu.
ory korbę szkoda wymieniać jeśli się nie odzywa, fabryczne spasowanie i wyważenie jest najlepsze.

co do wagi - nigdy nie miałem kłopotów z podnoszeniem czy jakimś przerzucaniem moto, jak przesiądziesz się z 450 to jakbyś siadł na większy rower Wink, jedynie na trawersach czuć że waga spycha cię w dół, ale to taka przypadłość 4T,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nujorczesky




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z lasu

PostWysłany: Wto 13:21, 07 Sty 2020    Temat postu:

Że tak się podłączę pod opinię... Zrobiłem na 350tce z 2013 roku ponad 230 MTH (kupiłem jak miał niecałe 60MTH; nowe: tłok, sprzęgło, pompa i kilka pomniejszych pierdół wleciało przy 240 MTH, a dolatałem do ok. 300MTH i wiem, że nadal lata) i nie miałem z nim żadnych problemów. Teraz upalam 2019 rok (z półki), ma prawie 60 MTH i póki co nic się nie dzieje. Lata, fruwa, za*ierdala ( nie ścigam się, okazjonalnie wezmę udział w jakiś wyścigach, raz lub dwa razy do roku). Zdecydowanie polecam, trwały sprzęt, dość silny piecyk, zawias wcale nie taki zły jak niektóre opinie o nim.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 19:53, 07 Sty 2020    Temat postu:

Przy 240 pierwszy raz zmieniany był tłok? A jeszcze jakieś różnice w rocznikach jeśli chodzi o prowadzenie? Z tego co wiem to chyba rocznik 2017 to taka jak by druga generacja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 8:05, 08 Sty 2020    Temat postu:

jeździłem trochę na 2015 350 i to całkiem inne moto niż 17.
17 odczuwalnie dużo lżejsza i bardziej przyjazna ergonomicznie,
silnik ostrzejszy, żwawsza reakcja na gaz.
jak masz możliwość to idź w jak najnowsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nujorczesky




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z lasu

PostWysłany: Śro 13:02, 08 Sty 2020    Temat postu:

Tomokat - tak, przy 240mth pierwszy raz był zmieniany tłok ( wjechała ta sama selekcja "A" co była fabrycznie). I nie wyglądał źle, wymiar cylindra po pomiarach okazał się być w tolerancji. Przy czym pamiętaj, że ja się nie ścigam. Filtr wiatru był co wyjazd prany\zmieniany, a oliwa co max 15mth ( akuratnie tyle nabijałem w 5 dni latania w okolicach Poiany). I nic się nie działo, zmieniłem napinacz na ten co Krystof ( Dirttricks) i latałem bez złych przygód.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 15:42, 25 Sty 2020    Temat postu:

W tym sezonie testuję koło Haan Wheels - Holenderska firma, w/g opisu z olekmotocykle, obręcz robiona przez excela, piasta holenderska, grube szprychy, dwa łożyska od strony zębatki, waga +1 kg względem oryginału, za tą zwiększoną wagę mamy większą sztywność koła.
same koło bez opony waży 6kg, ory waży 5kg, ale oryginalne koło z musem waży tyle samo co te koło z tublisem = 13kg




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Sob 17:05, 25 Sty 2020, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:40, 25 Sty 2020    Temat postu:

Krzychu na tublisie tylko kilo mniej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 17:01, 25 Sty 2020    Temat postu:

mam dwa koła w tej samej specyfikacji,
na ory mam założony mus, na tym jest tublis
oba całe ważą po 13kg, felga ory jest 1kg lżejsza więc wychodzi na to samo. waga nie jest jakoś super dokładna więc może być +/- 200g, ale tak na rękę to ważą tak samo, może mus x-grip nie jest taki ciężki ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Sob 17:02, 25 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:45, 25 Sty 2020    Temat postu:

No to wychodzi że ten mus jest ultra lekki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 19:38, 08 Lut 2020    Temat postu:

Kristosxf na którym rolgazie jeździsz i dlaczego Smile?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 20:55, 08 Lut 2020    Temat postu:

przemes napisał:
Kristosxf na którym rolgazie jeździsz i dlaczego Smile?

przez 280 godzin jeździłem na 'standardowym' czyli długim,
teraz przesiadłem się na krótki i żałuję że dopiero teraz, bo moto dostało nowe życie Smile
dużo szybsze wejście w obroty z dobrym momentem, moto dostało fajnego jadu, ale gaz na tyle precyzyjny że spokojnie jakieś techniczne tematy na trawersach czy strumykach robi się bez szarpania, 100% płynne oddawanie mocy tyle że rzeczy dzieją się szybciej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 19:17, 08 Mar 2020    Temat postu:

Mały update na sezon 2020.
Moto przeszło full serwis w KTM Liberec.
wymiana tłoka (sel B), zaworów, łańcucha rozrządu, korby, łożysk i uszczelniaczy wału, wolne koło rozrusznika, do tego doszło sprawdzenie skrzyni i wymiana trybu 5 biegu (kilka zębów miało wżery, kły w stanie bdb), wymiana filtrów w baku, sprawdzenie ciśnienia paliwa i oleju,
ogólnie moto po 300mth przebiegu jest 100% Ready to Race Smile
z wizualnych rzeczy - nowe plastiki, nowa okleina ,nowy klosz przedniej lampy, kierownica twinwall 996, kilka karbonowych osłon od cmt compositi, drugie koło 18'' z zestawem mus/metzeler do treningów na próbach cross/enduro.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 19:19, 08 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29, 30  Następny
Strona 27 z 30

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin