Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Założona za duża dysza jak wyregulować gaźnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmaster




Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 14:18, 02 Cze 2016    Temat postu: Założona za duża dysza jak wyregulować gaźnik

Witam. Mam od niedawna SX 250 z 2005r. Problem polega na tym, że przerywa praktycznie w każdym zakresie obrotów (nie jakoś mega, ale jednak to czuć) . Ktoś założył dyszę główna 195, a od biegu jałowego 40. Świeca jest czarna.

Wiem, że ustawianie gaźnika nie jest proste, ale jak ustawić iglicę w tym przypadku ? Czy na tej dyszy ma to prawo "chodzić" ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 14:45, 02 Cze 2016    Temat postu:

lepiej od razu wymien dysze na odpowiednią i sie skonczy problem. moto nei jest nowe, wiec nawet fabryczne dysze ( nowe ) wraz z ogólnym zuzyciem gaźnika bedą podawały za bogato. wiec ty masz całkiem przesadzone

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmaster




Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 15:35, 02 Cze 2016    Temat postu:

Więc jaką polecasz ? Od wolnych też zmieniać ?
W serwisówce jest 168(165,170) i nie wiem, która będzie ok.
Wiem, że dysze dobiera się w zależności od pory roku (temp.) itd. ale nie jestem zawodowcem więc aż tak nie będę się z tym spinał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 15:57, 02 Cze 2016    Temat postu:

w serwisówce powinienes miec tabelke, i pod nią ustaw - jak moto zuzyte mozna zamiast np 170 dać 165 ( o 5 mniej.. ) dysze dobierz pod srednie temp w jakich latasz cyzli pewnie 15-25 stopni mniej wiecej sie wstrzel i bedzie ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 16:43, 02 Cze 2016    Temat postu:

Przy okazji wymień świecę na nową i sprawdź czy nie robisz za bogatej mieszanki w olej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmaster




Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 18:43, 02 Cze 2016    Temat postu:

Świeca nowa, z mieszanką też trochę przeginam chyba bo robię 1:35 lejąc Castrola.
Zmienię dyszę i zobaczę co i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 19:01, 02 Cze 2016    Temat postu:

Zmień olej. Jak nie chcesz przepłacać to mobil 1 racing albo valvoline. Mieszanka 1:50-1:60.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmaster




Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 19:44, 02 Cze 2016    Temat postu:

Fachowcem nie jestem, ale olej to temat rzeka w 2T. W YZ85 używałem Castrola i byłem z niego zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 20:44, 02 Cze 2016    Temat postu:

Poszukaj sobie na forum tematu o olejach do 2t. Jest tam tabela z olejami dostępnymi na rynku. Castrol 2t jest trochę lepszy od mixola (dane z karty charakterystycznej udostepnionej przez producenta).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 7:43, 03 Cze 2016    Temat postu:

1:35 to już wiesz czemu czarna dysza i dlaczego przerywa.
Zacznij od zmiany mieszanki a później zabawa gaźnikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmaster




Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 19:51, 05 Cze 2016    Temat postu:

Podacie link do tematu z olejami do mieszanki ? Nie mogę znaleźć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmaster




Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:46, 13 Cze 2016    Temat postu:

Zauważyłem, że na zimnym silniku i ssaniu odpala o wiele łatwiej z gazem, a to nie jest normalne chyba. Tzn. na ssaniu bez gazu ciężko. Dlaczego tak może być ? Mam dyszę 195, więc mieszanka i tak jest zbyt bogata już.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mmaster dnia Pon 20:44, 13 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin