Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wałek kopki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek287




Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:47, 16 Cze 2016    Temat postu: wałek kopki

mam takie pytania dużo rozkrecania jest przy zmainie wałka kopki?
mam ktm sx 125


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 13:54, 16 Cze 2016    Temat postu:

Zdejmujesz pokrywę sprzęgła i cały kosz zewnętrzny (całe sprzęgło), chyba nic więcej, na pewno nic poważnego.
Bez filozofii.
Oczywiście przy skręcaniu obowiązkowo klucz dynamometryczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek287




Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:09, 16 Cze 2016    Temat postu:

mówisz ze bez klucza nie ma co sie brac za to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Czw 14:43, 16 Cze 2016    Temat postu:

No ciężko bez kluczy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek287




Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:46, 16 Cze 2016    Temat postu:

ale mówie ze bez kluczna dynamometrycznego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 15:02, 16 Cze 2016    Temat postu:

Klucz będzie niezbędny do przykręcenia całego kosza i tarcz.
Resztę można by olać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek287




Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:10, 16 Cze 2016    Temat postu:

to zbytnio chyba nie ma co tam źle skrecić? bo chyba sam sie za to zabiore

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 16:57, 16 Cze 2016    Temat postu:

Z tym dynamometrycznym to koledzy dobrze piszą. Uważaj przy skręcaniu żeby nie zerwać gwintów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 17:25, 16 Cze 2016    Temat postu:

Zerwanie gwintów to jedno.
Drugie to nierównomierne dociągnięcie śrub dociskających tarcze.
Nie wiem jak jest w praktyce, tzn. jak bardzo trzeba nierównomiernie przykręcić te 5 śrub żeby tarcze nierównomiernie przylegały.
Trzecie, że nie każdy wie ile to jest 120Nm bez klucza, bo z taką siłą jeżeli dobrze pamiętam trzeba dokręcić kosz. O skutkach odkręcenia nie będę nawet pisał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 18:31, 16 Cze 2016    Temat postu:

Dodatkowo przy tych 120 Nm jest chyba lewy gwint (o ile dobrze pamiętam).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 19:22, 16 Cze 2016    Temat postu:

Dobrze pamiętasz Smile
Dlaczego w ogóle chcesz wyciągać wałek kickstartera?
Nie wiem co trzeba robić żeby go zajechać.
Sprawdź czy nie wyrobił się wieloklin na kickstarterze.
Kiedyś mialem taką sytuacje i już prawie wykręcałem pokrywę sprzegla, a problem był w wieloklinie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 11:03, 17 Cze 2016    Temat postu:

u mnie problem jest taki gdy kupiłem moto zbytnio sie nie znałem i była pospawana kopka wieloklin z wałkiem a ostatnio spaw puscił i teraz musze to zrobic bo jedynie odpalać moge na popych teraz no ale cóż nie chce robić fuszery jak inni wole zrobic tak jak ma byc
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek287




Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:04, 17 Cze 2016    Temat postu:

u mnie problem jest taki gdy kupiłem moto zbytnio sie nie znałem i była pospawana kopka wieloklin z wałkiem a ostatnio spaw puscił i teraz musze to zrobic bo jedynie odpalać moge na popych teraz no ale cóż nie chce robić fuszery jak inni wole zrobic tak jak ma byc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 0:35, 19 Cze 2016    Temat postu:

Widzę że co niektórzy techniki inżynieryjne z marki Romet i WSK przenoszą na KTM-a Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brylu




Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Nie 7:39, 19 Cze 2016    Temat postu:

młotek, przecinak, spawarka, drut i izolacja Smile pamiętne czasy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin