Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Urwany zawór Sx450

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cziwi




Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:00, 02 Lis 2015    Temat postu: Urwany zawór Sx450

Siemasz. Tak jak w temacie urwało mi zawór w moim sx450 2004. Mam kilka pytań związanych z zakupem części
1. Rozważam kupno zaworów tytanowych, ale nie jestem pewien czy to ma sens bo jednak różnica cen między stalowymi jest spora...jakie wasze zdanie na ten temat?
2. Jaka korbe wybrać? Z Prox i hod rods mam złe doznania, zastanawiam się nad woosnerem?
3. Dobre łożyska wału? Athena? SKF?
4. Ma ktoś może jakieś dobre rabaty? 😀😀
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 18:39, 02 Lis 2015    Temat postu:

hej
zawory starczą stalowe - przerabiałem ten temat w 450SX i hula bez kłopotu, tylko zmień sprężyny na pojedyńcze,
a co Ci się działo z proxem? u mnie jeden wytrzymał 300mth (przy wymianie nie było luzu) kolejne 100mth na następnej korbie proxa zrobione i hula bez kłopotu, korba leci szybko jak nie grzejesz silnika odpowienio długo i szybko dajesz w palnik, dół nie dostaje smarowania ,chodzi na sucho, i później wymiana co 100godzin


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:46, 02 Lis 2015    Temat postu:

hotrods i prox to najlepsze korby do tych motocykli Razz wossner juz takich opinii nie ma

tez bym ładował stalowe tylko ze spręzynami itp.

najlepiej jak oryginał - NTN

pisz czego potrzebujesz - jakies tam rabaty mam i moge załatwic wszystkie czesci


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cziwi




Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:45, 02 Lis 2015    Temat postu:

Prox mi kiedyś w yzf strzelił dość szybko. Olej był zmieniany, a moto solidnie rozgrzewane - ale mniejsza z tym

Jak bardzo różni się kwestia regulacji zaworów stalowych a tytanowych w tym modelu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:58, 02 Lis 2015    Temat postu:

porównywalnie, tylko moto gorzej reaguje na gaz, i czuc że troszke słabszy. głowica jest "przystosowana" do stalówek bo takie są w EXC

ja w EXC regulowałem zawory co 40-50 godzin wczesniej nie wymagały korekty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 22:11, 03 Lis 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
głowica jest "przystosowana" do stalówek bo takie są w EXC


głowice są te same ale gniazda już inne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cziwi




Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:55, 04 Lis 2015    Temat postu:

Jeszcze pytanie czy do zaworów tytanowych można dać pojedyncze sprężyny? Ma to takiej znaczenie w przypadku tytanow?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 17:13, 04 Lis 2015    Temat postu:

do tytanów daje sie pojedyncze stozkowe, do stalowych podwójne proste - nie mozna mieszać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin