Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SXF 350 ciężko pali
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:39, 22 Sty 2017    Temat postu:

zrób sobie prosta przejscówke na wsuwkach, uwazaj tylko zeby nie zrobic zwarcia i nie pozamieniac kolejnosci połaczenia. (mozesz uzyc stare złacza komputerowe bo mają podobnej wielkosci piny) i sprawdz miernikiem wartosci.
Nie radze nakuwac przewodów do pomiarów bo te pojazdy sa wrazliwe na pózniejsze przebicia zwiazane z uszkodzeniem izolacji i korozje tym spowodowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theodor




Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:04, 22 Sty 2017    Temat postu:

Wystarczy znaleźć kogoś z Texą. Pokazuje wartość napięcia TPS-a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Platinum




Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:26, 22 Sty 2017    Temat postu:

Mimo wszystko obstawiam na wtrysk, bądź pompę paliwa.
Standardowa przypadłość w tym modelu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Platinum dnia Nie 11:27, 22 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krycha852




Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:05, 22 Sty 2017    Temat postu:

Ale jeśli nawalił by wtrysk lub pompa to moto by się wkręcać nie chciało a u mnie dobrze się wkręca chodzi tylko o zapalanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Platinum




Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:49, 22 Sty 2017    Temat postu:

Gdy wtrysk będzie "lał", to będziesz miał problem z odpalaniem, ponieważ zamiast ładnie rozpylać, zalewa świecę.
Przerabiałem ten temat już kilka razy.
Na takim "lejącym" wtryskiwaczu motocykl będzie normalnie wkręcał się na obroty i jeździł, lecz występuje problem z odpalaniem i jest nieco słabszy.

Przetestowane na własnym sprzęcie.
Po wymianie wtryskiwacza problem z ciężkim odpalaniem zniknął, a motocykl nabrał pełnej mocy.

Kombinowałem tak jak Ty, lecz postawiłem na wtrysk i motocykl odpala od kliknięcia:)

Przed tym wymieniłem pompę paliwa, lecz to nie pomogło, także proponuję odżałować i wymienić wtryskiwacz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Platinum dnia Nie 12:55, 22 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 13:47, 22 Sty 2017    Temat postu:

ale tez bez sensu w ciemno zmieniac podzespoły bo to nie są groszowe sprawyu

jak miałes wątpliwosci co do wtrysku mogłeś go gdzies dać na test. jc mam mozliwosc przetestowania takiego wtrysku pod katem działania - czy rozpyla itp,. plus mycie ultradzwiękami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Platinum




Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:29, 22 Sty 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
ale tez bez sensu w ciemno zmieniac podzespoły bo to nie są groszowe sprawyu

jak miałes wątpliwosci co do wtrysku mogłeś go gdzies dać na test. jc mam mozliwosc przetestowania takiego wtrysku pod katem działania - czy rozpyla itp,. plus mycie ultradzwiękami


Był sprawdzony, testowany na maszynie, myjka ultradźwiękowa. Taki test przeszedł pozytywnie, dlatego nie chciałem wymieniać wtrysku. Po rozmowach z chłopakami z NMR i Mirkiem Kowalskim MX Kowalski serwis doszliśmy do wniosku, że nigdy na testerze nie sprawdzisz w stu procentach tego wtryskiwacza. Wymieniłem na nowy, problem rozwiązany.

Dodam, że był testowany w dwóch pracowniach zajmujących się stricte wtryskiwaczami.

Jak delikatnie leje to już będzie ciężko odpalal, a test przejdzie pomyślnie.

Temat walkowany przeze mnie wzdłuż i wszerz.

henio12323 na jakim testerze sprawdzasz czy komuś zlecasz?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Platinum dnia Nie 18:00, 22 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:52, 22 Sty 2017    Temat postu:

theodor napisał:
Wystarczy znaleźć kogoś z Texą. Pokazuje wartość napięcia TPS-a

pod warunkiem ze ma wykupiony dostep do motocykli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theodor




Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:53, 23 Sty 2017    Temat postu:

Jasne, jakoś z automatu pomyślałem o serwisie moto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pitervr6




Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:34, 29 Sty 2017    Temat postu:

witam, mam podobny problem z sxf250 ciezko odpala zimny jak ciepły odpala bez problemu, została zmieniona pompa paliwa nowy wtrysk tps ustawiony na 800 na 600 odpala lepiej ale strasznie strzela w wydech i gasnie moze ktos ma jakies pomysły ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:27, 29 Sty 2017    Temat postu:

800, 600 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pitervr6




Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:57, 29 Sty 2017    Temat postu:

na 0,800v najlepiej pracuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theodor




Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:53, 30 Sty 2017    Temat postu:

To ja mam inne doświadczenia.
Manual mówi o 601mV, powyzej jest problem z gorącym rozruchem o podwyzszone napięcie to po prostu dłuzszy czas wtrysku i lekko przylewa. Dla potwierdzenia objawu można zaciągnąć "ssanie" które defacto jest jedynie by-passem powietrza poza przepustnicą.
Metodami prób i błędów wykminiłem że na napieciu 570mV odpala najlepiej.
jako że jest to TPS nielinearny to zmiana wartości na małym kącie otwarcie w praktyce nie zmienia wartości czasu wtrysku dla wiekszych otwarć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pitervr6




Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:48, 30 Sty 2017    Temat postu:

wpiałem jeszcze manometr miedzy pompe a wtrysk i jest 4bar serwisówka podaje 3,2-3,7bar czy przez to moze go przylewac ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pitervr6 dnia Pon 13:48, 30 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theodor




Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:14, 30 Sty 2017    Temat postu:

Nie, ale pomiar wg manuala powinien byc wykonany z równolegle podłaczonym dławikiem który "upuszcza" część cisnienia, wiec te 4bary moga byc zafałszowane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin