Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SX250 muli bez ssania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pelikson




Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią 10:49, 30 Maj 2014    Temat postu: SX250 muli bez ssania

Witam,

Panowie mam mały problemik z SXem 250 2T 2004 rok, otóż został zrobiony kompletny remoncik ( nowy nicasil , tłok, łożyska itd itd ), maszyna odpaliła od drugiego kopa , na ssaniu pięknie chodzi nie gasnie , wkręca się elegancko. Tylko gdy wyłącze ssanie chodzi mam wrażenie, dopóki mu paliwa w gaźniku starczy i gaśnie. Jeśli bede go trzymał na wysokich obrotach to bedzie chodził. Podczas jazdy gdy wyłącze ssanie i jadę to jest ok ale gdy się zatrzymam obroty spadną , zamuli i zgaśnie. Mam wykręconą śrubkę od powietrza o 1,5 obrotu, koloru świecy jeszcze nie sprawdzałem ale co tu sprawdzać jak więcej próbowałem go na ssaniu więc bedzie na 90% mokra/czarna. Czy źle wyregulowany zawór wydechowy może mieć na to wpływ? Chyba, że mam coś w gaźniku powalone. W czasie remontu był wyciągnięty , przedmuchany i na oko wydawało się wszystko ok z nim. Macie może jakiś tutorial jak porządnie wyregulować gaźniczek?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 11:48, 30 Maj 2014    Temat postu:

raczej gaźnik, skoro na ssaniu jest ok cyzli ma na ssaniu odpowiedni skład mieszanki, jak wyłączasz ssanie to zubażasz aż gaśnie wiec moto potrzebuje paliwa, wczesniej chodził normalnie ? nie bawiłes sie poziomem paliwa w komorze pływakowej ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pelikson




Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią 12:56, 30 Maj 2014    Temat postu:

Nic się nie bawiłem w komorze pływakowej, tylko odkręciłem pokrywę przedmuchałem wszystko wyczyściłem i złożyłem. Co tam mogło pójść nie tak?
Jezdził normalnie tylko nie mogłem złapać wolnych obrotów, nie reagował na podkręcanie śrubą od przepustnicy i zacząłem coś tam sie bawić składem mieszanki i wtedy sie pokićkało. Więc podejrzewam, że tu leży wina. Skoro ma za mało paliwa bez ssania to może skręcić mu powietrza?

Edit:

ewentualnie może poleciłbyś kogoś w lublinie kto by się tego podjął?
Co myślisz o serwisie KTM? ogarniają?

Edit2:
rozebrałem gaźnik i moim oczom ukazało się coś dziwnego, cała komora pływakowa jest w jakimś zielonym nalocie, podejrzewam że to ma wpływ na dziwną pracę KTMa , pomoczy się to troche i spróbuje to wyczyścić i zobaczymy co to da.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pelikson dnia Pią 14:29, 30 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:23, 30 Maj 2014    Temat postu:

w ktmie gaźniki spoko ogarniają, ogarniają też dobrą na to cene Very Happy
wyczysc dimerem, na chwile rozcięczonym i dobrze pod wodą spłucz, ja tym czyszcze teraz gaźniki i daje rade


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pelikson




Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Sob 12:30, 31 Maj 2014    Temat postu:

Okej , spróbuje jeszcze dimerem, bo przyznam że wczorajsze moczenie i czyszczenie szczoteczką mało dało Sad

Słuchaj mam jeszcze pytanie bo zdziwiła mnie dysza w gaźniku, główna dysza jest ok przeczyściłem wydmuchałem itd. 'przelot' jest, wykręciłem też drugą mniejszą dyszę zakończoną jakby takim rozpylaczem czy czymś w tym rodzaju w każdym bądź razie nie ma ona wogole przelotu , próbowałem ją przepychać igłą i nic, staje w jednym miejscu i koniec. Ani z jednej ani z drugiej strony nie moge jej ruszyc, tak ona ma wygladac? Na chłopski rozum powinien byc jakis przelot Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 13:12, 31 Maj 2014    Temat postu:

Jeżeli jest to dysza gdzie jest napisane np. 50 to musi być drożna-na końcu z wieloma dziureczkami......

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez manta19 dnia Sob 13:13, 31 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pelikson




Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Sob 16:49, 31 Maj 2014    Temat postu:

Dokładnie o tą dysze mi chodzi.
Wymłem całość w dimerze, jest lepiej ale jeszcze nie to co powinno być.
Muszę albo wymienić tą dysze albo ją spróbować moczyć przez noc, może puści.


EDIT:
Sytuacja opanowana Very Happy KTM odżył , przebiłem tą małą dysze gwozdziem i młotkiem , teraz zapiernicza aż miło Very Happy jeszcze tylko skład mieszanki wyregulowac i wiooo Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pelikson dnia Sob 19:02, 31 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 19:47, 31 Maj 2014    Temat postu:

Wiesz z tymi gwoździami to bym uważał bo rozkalibrujesz sobie dysze i będzie wtedy kłopot z ustawieniem gaziorka.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pelikson




Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Pon 18:45, 02 Cze 2014    Temat postu:

Wiem wiem, jutro będzie u mnie nówka dysza, tylko tak ją przebiłem gwoździem, żeby sprawdzić czy to jest tego wina Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin