  | 
				Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  paulol 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 19 Maj 2014 
		      Posty: 2 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 9:42, 19 Maj 2014    Temat postu: SX 65 jak zdławić / zablokować | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam, właśnie stałem się posiadaczem SX 65 (2001r) właściwie syn (9lat)  
 
i mam pytanie czy jest jakiś prosty sposób aby ograniczyć moc tej maszynki bo po pierwszej przejażdżce stwierdziłem że żartów nie ma.
 
wszelkie wskazówki mile widziane.
 
ps.
 
Czy ktoś podpowie gdzie znajdę service manual do tego KTM'a ??? 
 
 
pozdrawiam
 
Paweł
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 21:11, 19 Maj 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    mozna wrzucc jakas podkładkie w gaźniku między przepustnice a pokrywke - wtedy nawet jak da na maxa gazu to otworzy go tylko do okresnonej wysokosci. kiedys takie patenty widziałem że nawet wiercili korpus i srubke przekładali zeby lekko wystawała ( gwintowali itp itd) tylko moim zdaniem nei wiem czy warto az tak ingerowac. mozna też zrobic jakas blokadke gazu w rączce, tylko tez mozna nawiercic i dac jakas blokadke żeby gaz sie odkręcał nie do konca. - to wg mnie najlepsze bo najmniej inwazyjne blokady, blokowanie elektroniczne, czy mechaniczne typu zwęzki itp itd nie mają pozytywnego wpływu na prace silnika, albo są duzo bardziej skomplikowane / drogie
 
 
co prawda jazda tylko na wolnych obrotach też nei jest 100% zdrowa dla serducha ale lepiej tak niz mały ma sie przerazic mocy  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Gość 
		  
		       
		      
  
		       
		       
		      
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 9:58, 20 Maj 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Dzięki za info,
 
również, myślę że nie ma co ingerować w gaźnik itp.
 
Będę myślał o jakimś rozwiązaniu przy rolgazie i liczył na rozwagę syna  
 
 
pozdrawiam
 
Paweł
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 12:29, 20 Maj 2014    Temat postu: Re: SX 65 jak zdławić / zablokować | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    hej
 
większe maszyny jeśli są blokowane to tez blokadą przepustnicy
 
 
manuale man tutaj:
 
manual silnika:
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
i ogólny:
 
[link widoczny dla zalogowanych]
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Gość 
		  
		       
		      
  
		       
		       
		      
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 20:47, 20 Maj 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Super dzięki za manual do silnika, nie wiem czemu go przeoczyłem a już widziałem tą stronke...
 
 
Mam jeszcze pytanie o sprzęgło, czy to może być objaw, że sprzęgło się kończy jeśli łapie tylko pod koniec (na klamce) i  silnik gaśnie przy wrzucaniu biegu na wolnych obrotach ??? Jak lekko dodam gazu to wbijam bieg i silnik nie gaśnie, niestety nie pamiętam czy jest przy tym szarpnięcie
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  mariantofana 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 02 Wrz 2010 
		      Posty: 383 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 21:56, 20 Maj 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    możliwe, że tak jest. Rozbierz sprzęgło i pomierz sprężyny przekładki i tarcze, sprawdź też czy nie ma luzu na łożyskach wałka sprzęgła i kosza sprzęgłowego.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 21:57, 20 Maj 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    raczej zaczałbym od odpowietrzania sprzęgła i przy okazji wymieniłbym płyn hydrauliczny bo na to wskazuje tez objaw
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Gość 
		  
		       
		      
  
		       
		       
		      
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 7:30, 21 Maj 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Dzięki za odp. sprawdzę to sprzęgło.
 
Henio - tam nie ma hydrauliki, a przynajmniej tak mi się wydaje,
 
widzę tylko linkę (KTM SX 65 2001 r) 
 
Jakie są zagrożenia jak w takim stanie będzie jeździł, przynajmniej trochę ?
 
Młody się nie może doczekać, moto dopiero co kupione  
 
 
pozdrawiam
 
Paweł
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 7:57, 21 Maj 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    aaaa no tak w 65 mogła byc jeszcze linka, w takim razie zobacz czy nie jest zbyt luźna, czy łapie od razy czy łapie dopiero bliżej manetki. 
 
 
 
jak bedzie tak jeździł w sumie podczas jazdy nie ma wiekszego wpłyu gorzej włąsnie ruszanie, bo przy wbijaniu biegu cały  czas skrzynia obrywa
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Gość 
		  
		       
		      
  
		       
		       
		      
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 10:28, 21 Maj 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Dokładnie linkę sprawdzałem, sprzęgło łapie na początku (klamka dalej od manetki) i przy wbijaniu biegu na wolnych obrotach (bez dodania gazu) gaśnie.
 
Czy to kwalifikuje sprzęgło do wymiany ?
 
Jeśli tak, prośba o podpowiedź co dokładnie wymienić - jakie części kupić  ?
 
 
pozdrawiam i dzięki za cierpliwość  
 
Paweł
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  szaman108 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 13 Paź 2013 
		      Posty: 931 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 11:25, 21 Maj 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Może olej lipa w skrzyni i klei tarcze może zacząć od tego na początek koszta raczej nie wielkie
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Gość 
		  
		       
		      
  
		       
		       
		      
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 10:24, 26 Maj 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Dobra Panowie biorę się za to !
 
Czy możecie podpowiedzieć co kupić (tak żebym nie musiał wymieniać sprzęgła co miesiąc)
 
ogólnie jakiej firmy i co ?
 
-komplet tarcza i sprężyny
 
- olej (musze spuscic przy wymianie)
 
a co z plynem z chlodnicy (widzę ze pompka jest na obudowie sprzęgła, też się go spuszcza przy wymianie?)
 
 
coś jeszcze ???
 
 
Może ktoś podpowie w kilku krokach co i jak - chcę to sam zrobić koniecznie,
 
tak się uparłem  
 
 
pozdrowienia
 
Paweł
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 11:09, 26 Maj 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    tarcza i przekładki plus spręzyny - jak chcesz żeby to najlepsze było to oryginał. ja jeżdze na chinskich nhc juz 2 sezon i dają rade. ogólnie to kup średnia półka albo wyżej to bedziesz zadowolony
 
 
olej - każdy motocyklowy półsyntetyczny lub lepiej syntetyczny bedzie okej, 10W40 jakbys lał 300V to by było aż za dobrze ;P 
 
 
płyn z chłodnicy musisz spuszczac, 
 
 
co do mówienia co i jak - to bez sensu, po prostu odkręcasz przewody zlewasz płyn, zlewasz olej, odkręcasz pokrywe, odkręcasz docisk sprzegła, wymienaisz tarcze itp itd i zakłądasz w odwrotnej kolejnosci, to jest pół godziny roboty. zobacz sobie na youtube clutch replacement albo cos takiego
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Gość 
		  
		       
		      
  
		       
		       
		      
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 12:26, 26 Maj 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Jakiego producenta ogólno-dostępnego polecacie poza oryginałem oczywiście ?
 
Może jakiś sprawdzony sklep internetowy ?
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 13:45, 26 Maj 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    na allegro najtaniej i najszybciej dorwiesz
 
 
NHC jak znajdziesz do 65tki to od siebie polecam
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
              |