Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SX 125 2003 problem z gaźnikiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qura1996




Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:33, 23 Mar 2016    Temat postu: SX 125 2003 problem z gaźnikiem

Witam, kupiłem ktma za 2 tysiące myślę, że to okzaja życia bo tak naprawdę po generalnym remoncie wyszłaby cena za którą mógłbym kupić od kogoś "igłę" i tylko w "niedzielę użytkowany". Ale do rzeczy, problem mam z gaźnikiem keihin pwk 38. Cieknie mi paliwo, wyczyściłem zbiornik paliwa dokładnie, przed tym czyszczeniem wyciągnąłem ten zaworek do okręcania paliwa oczywiście i wyczyściłem to "sitko" bardziej mały filtr też dokładnie. Zmieniony został też zawór iglicowy w komorze pływakowej, gaźnik był też regulowany przez pana, który już zjadł zęby na tym i robi motocykle, crossy etc. ustawił ten język na pływaku na 90 stopni i mówił, że mu trzymał ale po godzinie czasu zawór puszczał i przelewał. A ja zakładajac gaźnik też wyczyszczony etc. nie było bata aby jakiś syf naleciał z paliwem bo przez lejek z sitkiem, i nie mam pojęcia czemu ten gaźnik mi się przelewa. Czy to ten zawór puszcza? Ale jak, jeśli jest nowy i oczywiście nie brałem jakiegoś badziewia za 12 zł czy coś w tym stylu tylko zapłaciłem za dwa około 90zł, bo były razem z napisami KTM etc.. Razz Z góry dziękuję za podpowiedzi, bo nie mam siły co tam może jeszcze mi "puszczać"... Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez qura1996 dnia Czw 11:50, 24 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Czw 20:19, 24 Mar 2016    Temat postu:

Przez lata pracy wszystko w gaźniku się wyrabia. Skoro mówisz, że wymieniłeś zaworek iglicowy (bardzo ważna jest na nim uszczelka w kształcie stożka) to jedyna opcja - to zniszczone gniazdo zaworka. To wcale nie jest niemożliwe. U mnie było to samo. Jedyna opcja opcja to spolerowanie powierzchni przylegania zaworka.
Ja na przykład zrobiłem to pastą do polerowania (zieloną ze staaarych zapasów) nałożoną na patyczek higieniczny (tak - taki jak niektórzy używają do czyszczenia uszu). Założyłem go do dremelka i w bardzo krótkich okresach polerowałem i sprawdzałem naprzemiennie jak to wygląda. Ostrzegam szybko zjada ten materiał - brąz chyba ?
Apropo późniejszego ustawiania. Wykorzystaj dolną śrubę pokrywy pływaka. Można wsadzić tam wężyk przeźroczysty zakręcający do góry gaźnika. Możesz w taki sposób ustawić poziom, ma on być na krawędzi korpusu gaźnika.
Powodzenia.
Powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:56, 24 Mar 2016    Temat postu:

Może pływak jest uszkodzony i tonie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qura1996




Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:53, 25 Mar 2016    Temat postu:

Dzieki za odpowiedz rejdzik, tylko wiadomo czytalem, zjadlem serwisowke etc, oczywiscie swiezak powiecie bo zaczynam stawiac pierwsze kroki w tym sporcie. Ale to gniazdo w komorze gdzie wchodzi ten zaworek iglicowy to tylko te krawedz gdzie ono wchodzi stozkiem ? Ta mniejsza szczeline gdzie zamyka ? Jesli rozumiem bo raczej o scianki Ci nie chodzi tak sadze, prosze nie bic przetlumaczyc : D hacker33 nie mozliwe kolego bo sprawdzany byl i jeszcze wczesniej trzymal "czasem" np bylo ok jak odpalilem nie cieklo prsejechalem troche bylo ok a nagle jakas hopeczka i po chwili cieknie, jak z cysterny : p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Pią 21:57, 25 Mar 2016    Temat postu:

Tak, tylko krawędź.
Jeżeli masz takie objawy, to stawiałbym że się wiesza. Ktoś go niepoprawnie zaginał i zawadza o ścianki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qura1996




Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:16, 25 Mar 2016    Temat postu:

Możliwe, ale poszedł do gościa, który ogarnia temat starszy taki po 50, no i sprawdzał też ile jaki jest poziom po jego ustawieniach i mu trzymał ale do godziny czasu mówił a później puścił. dodatkowe pytanie jest jak by się chcaiło zrobić remont w sensie wał, uszczelniacze i inny niezbędne pierdoły potrzebne to ile by to wyniosło za same części + np mechanik, który ogarnia i ma wprawę, tłoka narazie nie licze bo jest ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin