Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem ktm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miko.bl




Dołączył: 05 Mar 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:31, 16 Mar 2016    Temat postu: Problem ktm

Witam mam ktm sxf 250 po ostatniej przejażdżce zaczął bardzo szczelać przy średnich obrotach , a na niskich chodzi chwile i za chwile gaśnie , chodź podkręciliśmy trochę obroty , do tego jak odpalę go na zimnym to co chwile coś grzechotka jakby łańcuszek rozrządu ocierał o coś jak sie rozgrzeje niby nic nie słychać , i czy na wałku kopki powinien być minimalny luz czy rozwaliło mi sie łożysko, dodam że kat na wtrysku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:37, 16 Mar 2016    Temat postu:

z tego co wiem to kopka nie jest na łozysku tylko na panewce. jakis tam luz na pewno bedzie miał wałek w obudowie

co do grzechotania - jak zimny silnik odpalasz i chwile grzechocze to praktycznie norma - urok hydraulicznych napinaczy, swoja drogą polecam wymienic na jakis tuningowy najlepiej na hydrauliczny z zapadkami.

a co do strzelania - to przyczyn moze byc wiele, moze byc wina po stronie wtrysku - zasyfione filterki albo sam wtrysk, moze po stronie elektryki - np swieca


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miko.bl




Dołączył: 05 Mar 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:00, 16 Mar 2016    Temat postu:

A może być to wina zaworów , to co zrobić z wtryskiem jeśli jego wina

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 22:02, 16 Mar 2016    Temat postu:

nie powinienes pytac czy to wina zaworów - masz motocykl i nie wiesz w jakim są stanie (przynajmniej luzy ? Razz )

jezeli to wtrysk to trzeba wyczyscic, powymieniac filterki jak są


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miko.bl




Dołączył: 05 Mar 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:18, 16 Mar 2016    Temat postu:

Motocykl dopiero muszę zaprowadzić na kontrol zaworów miał zrobioną kontrol jakieś 20 mth a ja jestem świeży w silnikach 4 t jeszcze na wtrysku Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:07, 16 Mar 2016    Temat postu:

w modelu na wtrysku na wezyku miedzy bakiem a wtryskiem jest złaczka a w niej masz malutki filterek, warto zajzec do niego lub wymienic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 8:42, 18 Mar 2016    Temat postu:

Przyzczyn może być wiele.
Najlepiej wiesz co robiłeś z motoycklem i w jakiej syytuacji to się stało.
Takie objawy będziesz też np miał jak będzie mokry filtr powietrza, lub jak siadać będzie pompa paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miko.bl




Dołączył: 05 Mar 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:05, 23 Mar 2016    Temat postu:

Zaczęło sie w sumie to jak go odpaliłem rozgrzał sie chwile wyjechałem do lasu napoczątku rozgrzałem go i potem ciskałem i zaczoł strzelać , dodam że jak z kolegom wymieniliśmy olej to za dużo nalane było bo ktm niestał prosto i sie potem okazało że przelane dosydź było ale potem to zrównałem tak jak powinno być , nieraz z tym strzelaniem jest lepiej nieraz gorzej a teraz niechce wogóle odpalić

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miko.bl dnia Śro 22:07, 23 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin