  | 
				Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  mentor 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 06 Gru 2010 
		      Posty: 830 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 20:13, 25 Maj 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    henio12323 - pod magnet ja za oryginał płaciłem 35zł a pod dekiel sprzęgła 70zł. Uszczelki oryginalne są dużo grubsze (no i chyba nie trzeba przypominać że jak raz skręcisz pokrywę już tej samej uszczelki sie nie używa). Jak równomiernie skręcasz to ładnie ci sie układa. Ale ja i tak dodatkowo pod uszczelkę dawalem loctite 510 delikatną warstekę i trzyma jak trzeba.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez mentor dnia Śro 20:14, 25 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  sebastuss 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 62 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 10:34, 01 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Mam pytanie czy dobrze oringi na tuleje założę pod pompę wody. Oringi były założone tak jak na rysunku (poz. 1i2), czyli w rowkach tulei ale zastanawiam sie czy ten drugi oring(poz.2) nie powinien być na brzegu tuleji ( poz. 3) a nie w rowku gdzie bedzie zatykał kanalik odprowadzajacy ewentualny wyciek oleju lub płynu na zewnatrz? 
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 10:39, 01 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    oringi idą na pierwszym i trzecim, środkowy jest na smarowanie,
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  sebastuss 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 62 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 10:52, 01 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    na smarowanie? tzn że składając powinienem tam dać smaru między simeringi i w ten rowek ? Poskładałem oringi na poz 1 i 3 i delikatnie na silikon do 350 stopni ale nie dawałem smaru tylko delikatnie nawilżyłem olejem szyjki simeringów.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 11:31, 01 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    nie nie, żadnego smaru, w głowicy jest otwór przez który smarowany jest wałek napędzający pompę (dlatego w tej tulei jest otwór), no , o takie smarowanie mi chodziło  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  sebastuss 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 62 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 12:24, 01 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    heheh ok, ale skoro tam idzie olej do smarowania wałka to potem normalne jest że dalej spływa rowkiem w tulei  i otworkiem w głowicy pod pompą się sączy na zewnątrz?
 
Nie pamietam w ktorym miejscu jest kanał olejowy o ktorym piszesz do smarowania wałka ale chyba powinien byc od góry nad otworem w tulei, bo tulejka ma byc otworkiem do gory (gdzies na forum czytałem).
 
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez sebastuss dnia Śro 12:40, 01 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 13:00, 01 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    nie może się sączyc na zewnątrz (jeśli tak jest to simering na wałku nie trzyma, a co do otworu - - nie pamiętam czy góra czy dół, dawno nie rozbierałem  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  frojtek 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 07 Cze 2011 
		      Posty: 3 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 12:25, 07 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam
 
Podepnę się pod temat ,bo niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem sxf-a 450 z 09 roku.
 
Mam takie techniczne pytanko odnośnie wolnych obrotów. Mianowicie jak się moto dobrze  nagrzeje to trzyma wysokie obroty , jak by był na ssaniu.
 
To kwestia regulacji obrotów, czy może coś sie dzieje z przesłoną przepustnicy(na którymś forum było napisane że przy tym jest taki objaw)
 
pozdr
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Sob 21:24, 18 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    hej, a jak sie zachowuje po dodaniu gazu? szybko zchodzi z obrotów i pracuje równo, czy schodzi do pewnego momentu i później powoli?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  frojtek 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 07 Cze 2011 
		      Posty: 3 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 6:33, 20 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Czasem ma tak jak piszesz, schodzi z obrotów do pewnego momentu i potem powoli.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 15:15, 20 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    ja miałem tki objaw jak przytarł mi sie wózek od membrany, sprawdź jak odbija linka, może starczy tylko przesmarować mechanizm naciągający, albo rolgaz, zdejmij bak, osłonę linki i sprawdź co tam się dzieje.
 
 
pozdro
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  frojtek 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 07 Cze 2011 
		      Posty: 3 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 11:10, 21 Cze 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    linkę wymieniłem na nową , narazie jest ok.
 
a jak dokładnie manewrować pokrętłem od obrotów?
 
jak to ustawić?
 
bo jak kręcę w lewo czy prawo, to nic się nie dzieje?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  sebastuss 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 62 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 22:12, 06 Lut 2012    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Odświeże trochę temat  
 
Zima w pełni wiec chciałem się zająć problemem z zapalaniem z rozrusznika. Muszę czasami kilka razy naciskać starter żeby rozrusznik w ogóle tyknął a co dopiero zapalił. Wygląda na to że ta czarna kostka, przekażnik(chyba) w której wpięty jest bezpiecznik, wtyczka 4ro pinowa i przykręcone dwa przewody. Umieszczona jest obok akumulatora na przewodzie do rozrusznika. Połączenia wszystkie sprawdziłem, masę itp. więc stawiam że to w tym jest problem bo wygłąda jakby się ktoś do tego dobierał i próbował rozebrać a poza tym jest zaśniedziałe i częściowo styki skorodowane.
 
 
Może mi ktoś opisać co to dokładnie jest bo w schematach nie moge tego wypatrzec a numeru części na tym nie ma żeby sprawdzic ile to cudo kosztuje i gdzie mogę dostać
 
Byle do wiosny, pozdro
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 22:33, 06 Lut 2012    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    juz była o tym mowa kolega wójo rozbierał i regenerował przekaźnik. przed tym sprawdź jeszcze styk, u mnie odlutował sie jeden przewód i tez raz łączył a raz nie - wystarczyło dolutować i smiga jak trzeba. co do samego przekaźnika to dosyc ciezka i precyzyjna robota   wiec jak nie lubisz sie w takie cos bawic lepiej chyba bedzie kupic przekaźnik bo pasują chinczyki które kosztuja grosze ;D
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  sebastuss 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 62 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 15:52, 07 Lut 2012    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    skoro grosze to chetnie wymienie zwłaszcza że widac po nim że ktoś juz się z nim siłował tylko w serwisówce tego nie widze i nie mam nr czesci, wtedy bym szybciej cos znalazł przez internet
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
              |