Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierwszy KTM SX 450
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Śro 20:13, 25 Maj 2011    Temat postu:

henio12323 - pod magnet ja za oryginał płaciłem 35zł a pod dekiel sprzęgła 70zł. Uszczelki oryginalne są dużo grubsze (no i chyba nie trzeba przypominać że jak raz skręcisz pokrywę już tej samej uszczelki sie nie używa). Jak równomiernie skręcasz to ładnie ci sie układa. Ale ja i tak dodatkowo pod uszczelkę dawalem loctite 510 delikatną warstekę i trzyma jak trzeba.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mentor dnia Śro 20:14, 25 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Śro 10:34, 01 Cze 2011    Temat postu:

Mam pytanie czy dobrze oringi na tuleje założę pod pompę wody. Oringi były założone tak jak na rysunku (poz. 1i2), czyli w rowkach tulei ale zastanawiam sie czy ten drugi oring(poz.2) nie powinien być na brzegu tuleji ( poz. 3) a nie w rowku gdzie bedzie zatykał kanalik odprowadzajacy ewentualny wyciek oleju lub płynu na zewnatrz?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 10:39, 01 Cze 2011    Temat postu:

oringi idą na pierwszym i trzecim, środkowy jest na smarowanie,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Śro 10:52, 01 Cze 2011    Temat postu:

na smarowanie? tzn że składając powinienem tam dać smaru między simeringi i w ten rowek ? Poskładałem oringi na poz 1 i 3 i delikatnie na silikon do 350 stopni ale nie dawałem smaru tylko delikatnie nawilżyłem olejem szyjki simeringów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 11:31, 01 Cze 2011    Temat postu:

nie nie, żadnego smaru, w głowicy jest otwór przez który smarowany jest wałek napędzający pompę (dlatego w tej tulei jest otwór), no , o takie smarowanie mi chodziło Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Śro 12:24, 01 Cze 2011    Temat postu:

heheh ok, ale skoro tam idzie olej do smarowania wałka to potem normalne jest że dalej spływa rowkiem w tulei i otworkiem w głowicy pod pompą się sączy na zewnątrz?
Nie pamietam w ktorym miejscu jest kanał olejowy o ktorym piszesz do smarowania wałka ale chyba powinien byc od góry nad otworem w tulei, bo tulejka ma byc otworkiem do gory (gdzies na forum czytałem).


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sebastuss dnia Śro 12:40, 01 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 13:00, 01 Cze 2011    Temat postu:

nie może się sączyc na zewnątrz (jeśli tak jest to simering na wałku nie trzyma, a co do otworu - - nie pamiętam czy góra czy dół, dawno nie rozbierałem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frojtek




Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:25, 07 Cze 2011    Temat postu:

Witam
Podepnę się pod temat ,bo niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem sxf-a 450 z 09 roku.
Mam takie techniczne pytanko odnośnie wolnych obrotów. Mianowicie jak się moto dobrze nagrzeje to trzyma wysokie obroty , jak by był na ssaniu.
To kwestia regulacji obrotów, czy może coś sie dzieje z przesłoną przepustnicy(na którymś forum było napisane że przy tym jest taki objaw)
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 21:24, 18 Cze 2011    Temat postu:

hej, a jak sie zachowuje po dodaniu gazu? szybko zchodzi z obrotów i pracuje równo, czy schodzi do pewnego momentu i później powoli?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frojtek




Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:33, 20 Cze 2011    Temat postu:

Czasem ma tak jak piszesz, schodzi z obrotów do pewnego momentu i potem powoli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 15:15, 20 Cze 2011    Temat postu:

ja miałem tki objaw jak przytarł mi sie wózek od membrany, sprawdź jak odbija linka, może starczy tylko przesmarować mechanizm naciągający, albo rolgaz, zdejmij bak, osłonę linki i sprawdź co tam się dzieje.

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frojtek




Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:10, 21 Cze 2011    Temat postu:

linkę wymieniłem na nową , narazie jest ok.
a jak dokładnie manewrować pokrętłem od obrotów?
jak to ustawić?
bo jak kręcę w lewo czy prawo, to nic się nie dzieje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Pon 22:12, 06 Lut 2012    Temat postu:

Odświeże trochę temat Smile
Zima w pełni wiec chciałem się zająć problemem z zapalaniem z rozrusznika. Muszę czasami kilka razy naciskać starter żeby rozrusznik w ogóle tyknął a co dopiero zapalił. Wygląda na to że ta czarna kostka, przekażnik(chyba) w której wpięty jest bezpiecznik, wtyczka 4ro pinowa i przykręcone dwa przewody. Umieszczona jest obok akumulatora na przewodzie do rozrusznika. Połączenia wszystkie sprawdziłem, masę itp. więc stawiam że to w tym jest problem bo wygłąda jakby się ktoś do tego dobierał i próbował rozebrać a poza tym jest zaśniedziałe i częściowo styki skorodowane.

Może mi ktoś opisać co to dokładnie jest bo w schematach nie moge tego wypatrzec a numeru części na tym nie ma żeby sprawdzic ile to cudo kosztuje i gdzie mogę dostać
Byle do wiosny, pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:33, 06 Lut 2012    Temat postu:

juz była o tym mowa kolega wójo rozbierał i regenerował przekaźnik. przed tym sprawdź jeszcze styk, u mnie odlutował sie jeden przewód i tez raz łączył a raz nie - wystarczyło dolutować i smiga jak trzeba. co do samego przekaźnika to dosyc ciezka i precyzyjna robota Very Happy wiec jak nie lubisz sie w takie cos bawic lepiej chyba bedzie kupic przekaźnik bo pasują chinczyki które kosztuja grosze ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Wto 15:52, 07 Lut 2012    Temat postu:

skoro grosze to chetnie wymienie zwłaszcza że widac po nim że ktoś juz się z nim siłował tylko w serwisówce tego nie widze i nie mam nr czesci, wtedy bym szybciej cos znalazł przez internet

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin