Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierwszy KTM SX 450
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 15:17, 08 Lut 2011    Temat postu:

do sprzęgła:
[link widoczny dla zalogowanych]

do silnika ja leję ten:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek_stunt




Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:21, 09 Lut 2011    Temat postu:

ja osobiście castrola odradzam... odkąd zaczęli rozlewać go w Polsce stracił parametry ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 18:56, 09 Lut 2011    Temat postu:

wujek_stunt napisał:
ja osobiście castrola odradzam... odkąd zaczęli rozlewać go w Polsce stracił parametry ;/

heh, też sie zastanawiam nad zmianą, ale mam jeszcze troche zapasu, zreszta przy mojej pół-amatroskiej jeździe i wymianach co 10mth to nie ma prawa nic się stać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:18, 09 Lut 2011    Temat postu:

co do castrola poszedłem do sklepu motoryzacyjnego i gosc mówi jak motocykl to tylko castrol..... i wcisnął mi niby sytetyka castrol gps. potem dopiero po 2 zmianie zobaczyłem że to półsyntetyk ;/ popytałem w 2 serwisach moto i powiedzieli że jak do motocykla to tylko motul lub to co pisze w serwisówce do w miare świeżego moto. bo na pewno jak ma sie 10 letni sprzęt i pisze w serwisówce motorex jakiśtam Razz to po 10 latach jednak technika wytwarzania olejów poszła w góre i jest pełno lepszych Very Happy wiec serwisówce tez nie ma co na słowo wierzyć Very Happy ale oczywiscie jak sie leje nawet tanszy syntetyk a regularnie wymienia i półamatorsko używa to na pewno nic nie ma prawa się stać Very Happy ja na tym półsyntetyku latałem i było tez wszystko ok poza sprzęgłem bo czasem słabe było ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek_stunt




Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:33, 10 Lut 2011    Temat postu:

jeśli chodzi o motula zrobiliśmy test na przytartym silniku (panewki) w r6, na 300V jeszcze pochodził ten piec Very Happy na castrolu zajebałem 2 razy ten sam silnik ;/ po przejściu na motula zero problemów Very Happy

a testowany był w ekstremalnych warunkach, na wyścigach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 18:10, 10 Lut 2011    Temat postu:

wujek_stunt napisał:
jeśli chodzi o motula zrobiliśmy test na przytartym silniku (panewki) w r6, na 300V jeszcze pochodził ten piec Very Happy na castrolu zajebałem 2 razy ten sam silnik ;/ po przejściu na motula zero problemów Very Happy

a testowany był w ekstremalnych warunkach, na wyścigach Wink




Shocked wooaaahh wreszcie jakiś wiarygodny test , great job Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Pią 0:18, 11 Lut 2011    Temat postu:

Dzisiaj kupowalem olej do swojego SXa i nawet facet w sklepie powiedzial ze mi Castrola nigdy nie sprzeda do KTMa 450 SX hehhe... ale tak tylko zartem to powiedzial bo chwile z nim zagadalem o olejach podczas kupna Motula Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cristiano177




Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw 12:25, 10 Mar 2011    Temat postu:

No tak panowie....

Nie każdy olej jest taki sam
Sad

ale jak ktoś śmiga amatorsko to przejdzie Very Happy
No chyba zę ktos walczy na torze Very Happy
a nie jeździ i zajmuje ogony Very Happy



Smile Kwestia gustu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Czw 19:22, 10 Mar 2011    Temat postu:

Witam, ja kupiłem swojego kata w 2010 roku w wakacje rocznik motocykla 2000. Stan optyczny żal.pl motocykl skatowany. W dodatku kopniak przyspawany zeby bylo zabawaniej Smile Ale kupiłem ten motocykl za 5 koła. Olej lany był castrol. Zimą rozebrałem silnik i jak zobaczyłem w srodku to błysk. Zębatki nie wyżarte, łożyska to chyba jeszcze z fabryki, oringi wszystko cacy. Jedyne co było zjechane to sprzęgło. Nie jestem zawodnikiem a raczej lamerem na swoim pierwszym motocyklu w zyciu i to jeszcze 520 Smile Teraz leje pełen syntetyk i po remoncie motocykl cyka jak dziki. Lej tylko pełen syntetyk ten motocykle to lubią Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Wto 12:50, 24 Maj 2011    Temat postu:

odświeze troche temat Smile
mam wyciek oleju z tego otworu przy pompie wodnej ale jak sie okazuje z tego co czytałem na forum to pewnie oringi i simeringi na wałku pojda do wymiany
Mam pytanie odnośnie płynu chłodzącego czy tam idzie taki zwykły samochodowy (zielony mam w układzie) czy też jakiś specjalny płyn motocyklowy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 14:54, 24 Maj 2011    Temat postu:

można lac specjalny(generalnie dosyc drogi - [link widoczny dla zalogowanych]), ale nie ma sensu dopuki nie jesteś zawodnikiem Razz, ja leję samochodowy (Prestone - bez rozrabiania - [link widoczny dla zalogowanych]), niektórzy leją nawet wodę (!!) i jeżdżą , znam jednego co jeździł na wodzie i nie wypuścił na zimę - no i rozsadziło głowicę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:30, 24 Maj 2011    Temat postu:

ja mysle ze bez sensu pchac sie w bardzo drogie płyny. co z tego że chroni do -40 jak u nas takich zim nawet nei ma ;P a jak gdzieniegdzie są to raczej nikt moto nie trzyma w takich warunkach Very Happy a chłodzenie nie zalezy od płynu tylko od chłodnic pompy itp. jedynie co to temp wrzenia moze sie odrobine róznic. ale jak masz przegrzać to przegrzejesz i taki płyn ;D juz bez róznicy czy płyn zacznie wrzeć bo i tak nie ma co pałować dalej bo to grozi zatarciem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Śro 6:45, 25 Maj 2011    Temat postu:

No to naleje samochodowy.
Wczoraj rozebrałem pompe i jak sie okazało segera wogóle nie było, wirnik sie zsunął i pompa praktycznie nie pracowała dlatego ostatnio po jezdzie na podjazdach szybko sie gotował :/ Musze tez oringi pozmieniac bo ktos wsadził na silikon poscinane zamiast załozyc nowe no i simeringi.
Zastanawiam się nad uszczelką pokrywy pompy, potargała się. Stosował ktos kiedyś patent z dorabianiem uszczelki? Bo kiedyś dorabiało się z kartonu po butach i na silikon kładło taki do 350 stopni i smigało ale nie wiem czy przy tego typu motorze to zadziała, no chyba że gdzieś luzem tą uszczelkę dostane?
Ma ktoś moze jakiegos linka z namiarem na takie podzespoły?
Z góry dzieki
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 8:59, 25 Maj 2011    Temat postu:

hej, ja robiłem patent z dorabianą - z cienkiego klingieritu + dobry silikon i dało radę , a samą uszczelkę też mozna dostac, tylko musisz podzwonić bo na ktmsklep.pl nie mogę znaleźć

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:21, 25 Maj 2011    Temat postu:

u mnie w lublinie takie rzeczy w serwisie ktma maja od ręki Very Happy i czasem lepiej dac te 10 zł za mala uszczelke niz samemu kombinowac. przykład - wycinałem pod alternator uszczelke z materiału na uszczelki - cieknie. musze wymienic na oryginalna bo one są tak zrobione ze nia ma praktycznie prawa ciec Very Happy to samo na sprzegło kosztuje sporo bo 40 zł za uszczelke jedną ale one jest pokryta jakby klejem. i jak złapie to nie ma prawa ciec

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin