  | 
				Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 15:17, 08 Lut 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    do sprzęgła:
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
do silnika ja leję ten:
 
[link widoczny dla zalogowanych]
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  wujek_stunt 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 12 Lis 2010 
		      Posty: 12 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 18:21, 09 Lut 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    ja osobiście castrola odradzam... odkąd zaczęli rozlewać go w Polsce stracił parametry ;/
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 18:56, 09 Lut 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | wujek_stunt napisał: | 	 		  | ja osobiście castrola odradzam... odkąd zaczęli rozlewać go w Polsce stracił parametry ;/ | 	  
 
heh, też sie zastanawiam nad zmianą, ale mam jeszcze troche zapasu, zreszta przy mojej pół-amatroskiej jeździe i wymianach co 10mth to nie ma prawa nic się stać.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 20:18, 09 Lut 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    co do castrola poszedłem do sklepu motoryzacyjnego i gosc mówi jak motocykl to tylko castrol..... i wcisnął mi niby sytetyka castrol gps. potem dopiero po 2 zmianie zobaczyłem że to półsyntetyk ;/ popytałem w 2 serwisach moto i powiedzieli że jak do motocykla to tylko motul lub to co pisze w serwisówce do w miare świeżego moto. bo na pewno jak ma sie 10 letni sprzęt i pisze w serwisówce motorex jakiśtam   to po 10 latach jednak technika wytwarzania olejów poszła w góre i jest pełno lepszych   wiec serwisówce tez nie ma co na słowo wierzyć   ale oczywiscie jak sie leje nawet tanszy syntetyk a regularnie wymienia i półamatorsko używa to na pewno nic nie ma prawa się stać   ja na tym półsyntetyku latałem i było tez wszystko ok poza sprzęgłem bo czasem słabe było ;/
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  wujek_stunt 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 12 Lis 2010 
		      Posty: 12 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 15:33, 10 Lut 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    jeśli chodzi o motula zrobiliśmy test na przytartym silniku (panewki) w r6, na 300V jeszcze pochodził ten piec   na castrolu zajebałem 2 razy ten sam silnik ;/ po przejściu na motula zero problemów  
 
 
a testowany był w ekstremalnych warunkach, na wyścigach  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 18:10, 10 Lut 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | wujek_stunt napisał: | 	 		  jeśli chodzi o motula zrobiliśmy test na przytartym silniku (panewki) w r6, na 300V jeszcze pochodził ten piec   na castrolu zajebałem 2 razy ten sam silnik ;/ po przejściu na motula zero problemów  
 
 
a testowany był w ekstremalnych warunkach, na wyścigach   | 	  
 
 
 
 
    wooaaahh wreszcie jakiś wiarygodny test , great job  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  sebastuss 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 62 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pią 0:18, 11 Lut 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Dzisiaj kupowalem olej do swojego SXa i nawet facet w sklepie powiedzial ze mi Castrola nigdy nie sprzeda do KTMa 450 SX hehhe... ale tak tylko zartem to powiedzial bo chwile z nim zagadalem o olejach podczas kupna Motula   
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Cristiano177 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 27 Lut 2011 
		      Posty: 18 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 12:25, 10 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    No tak panowie....
 
 
Nie każdy olej jest taki sam
 
   
 
 
ale jak ktoś śmiga amatorsko to  przejdzie  
 
No chyba zę ktos walczy na torze  
 
a nie jeździ i zajmuje ogony  
 
 
 
 
   Kwestia gustu  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  mentor 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 06 Gru 2010 
		      Posty: 830 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 19:22, 10 Mar 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam, ja kupiłem swojego kata w 2010 roku w wakacje rocznik motocykla 2000. Stan optyczny żal.pl motocykl skatowany. W dodatku kopniak przyspawany zeby bylo zabawaniej   Ale kupiłem ten motocykl za 5 koła. Olej lany był castrol. Zimą rozebrałem silnik i jak zobaczyłem w srodku to błysk. Zębatki nie wyżarte, łożyska to chyba jeszcze z fabryki, oringi wszystko cacy. Jedyne co było zjechane to sprzęgło. Nie jestem zawodnikiem a raczej lamerem na swoim pierwszym motocyklu w zyciu i to jeszcze 520   Teraz leje pełen syntetyk i po remoncie motocykl cyka jak dziki. Lej tylko pełen syntetyk ten motocykle to lubią  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  sebastuss 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 62 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 12:50, 24 Maj 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    odświeze troche temat  
 
mam wyciek oleju z tego otworu przy pompie wodnej ale jak sie okazuje z tego co czytałem na forum to pewnie oringi i simeringi na wałku pojda do wymiany
 
Mam pytanie odnośnie płynu chłodzącego czy tam idzie taki zwykły samochodowy (zielony mam w układzie) czy też jakiś specjalny płyn motocyklowy?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 14:54, 24 Maj 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    można lac specjalny(generalnie dosyc drogi - [link widoczny dla zalogowanych]), ale nie ma sensu dopuki nie jesteś zawodnikiem  , ja leję samochodowy (Prestone - bez rozrabiania  - [link widoczny dla zalogowanych]), niektórzy leją nawet wodę (!!) i jeżdżą , znam jednego co jeździł na wodzie i nie wypuścił na zimę - no i rozsadziło głowicę
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 20:30, 24 Maj 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    ja mysle ze bez sensu pchac sie w bardzo drogie płyny. co z tego że chroni do -40 jak u nas takich zim nawet nei ma ;P a jak gdzieniegdzie są to raczej nikt moto nie trzyma w takich warunkach   a chłodzenie nie zalezy od płynu tylko od chłodnic pompy itp. jedynie co to temp wrzenia moze sie odrobine róznic. ale jak masz przegrzać to przegrzejesz i taki płyn ;D juz bez róznicy czy płyn zacznie wrzeć bo i tak nie ma co pałować dalej bo to grozi zatarciem.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  sebastuss 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 62 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 6:45, 25 Maj 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    No to naleje samochodowy.
 
Wczoraj rozebrałem pompe i jak sie okazało segera wogóle nie było, wirnik sie zsunął i pompa praktycznie nie pracowała dlatego ostatnio po jezdzie na podjazdach szybko sie gotował :/ Musze tez oringi pozmieniac bo ktos wsadził na silikon poscinane zamiast załozyc nowe no i simeringi.
 
Zastanawiam się nad uszczelką pokrywy pompy, potargała się. Stosował ktos kiedyś patent z dorabianiem uszczelki? Bo kiedyś dorabiało się z kartonu po butach i na silikon kładło taki do 350 stopni i smigało ale nie wiem czy przy tego typu motorze to zadziała, no chyba że gdzieś luzem tą uszczelkę dostane?
 
Ma ktoś moze jakiegos linka z namiarem na takie podzespoły?
 
Z góry dzieki
 
Pozdro
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  KristofSX 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 21 Lip 2008 
		      Posty: 5679 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 8:59, 25 Maj 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    hej, ja robiłem patent z dorabianą - z cienkiego klingieritu + dobry silikon i dało radę , a samą uszczelkę też mozna dostac, tylko musisz podzwonić bo na ktmsklep.pl nie mogę znaleźć
 
 
pozdro
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  henio12323 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 02 Lut 2011 
		      Posty: 13977 
		      Przeczytał: 8 tematów
  Pomógł: 274 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 18:21, 25 Maj 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    u mnie w lublinie takie rzeczy w serwisie ktma maja od ręki   i czasem lepiej dac te 10 zł za mala uszczelke niz samemu kombinowac. przykład - wycinałem pod alternator uszczelke z materiału na uszczelki - cieknie. musze wymienic na oryginalna bo one są tak zrobione ze nia ma praktycznie prawa ciec   to samo na sprzegło kosztuje sporo bo 40 zł za uszczelke jedną ale one jest pokryta jakby klejem. i jak złapie to nie ma prawa ciec
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
              |