Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odbudowa KTM 520 sx 2002 rok
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas88




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cahir

PostWysłany: Nie 12:29, 23 Kwi 2017    Temat postu: Odbudowa KTM 520 sx 2002 rok

Jestem nowy u was wiec Dzień dobry. Sprawa wygląda tak że kupiłem 520sx po zerwaniu łańcucha rozrządu
Rama,zawieszenie ogólny stan mot dobry. Pierwszy właściciel, nic w nim nie wymieniał od nowości , mówił tylko że łańcuch drugi raz mu pękł i nie ma zamiaru go robić bo utrzymanie tego Ktma to wydatek dość spory.
I teraz tak silnik był rozebrany, w częściach potrzebuje wszelkich info jak złożyć.Chce wymieni wszytko w silniku ale wszytko jest w bardzo dobrym stanie. Shocked

Jak zły temat czy coś to tylko moja nie wiedza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:55, 23 Kwi 2017    Temat postu:

po zerawaniu rozrzadu wszystko w dobrym stanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:09, 23 Kwi 2017    Temat postu:

i oczekujesz ze bedzie ktos krok po kroku opisywał co masz do czego przykręcic ? Very Happy

chyba ktos by sie musiał ostro nudzic Very Happy


sciagnij sobie ksiązke serwisową - forumowego kolegi kristofa kristofsx.com tu znajdziesz. albo na stronie ktm.com pobierz do swojego modelu service manual. i tam jest wszystko krok po kroku co robic. najpierw jak rozebrac silnik. potem praca na poszczególnych czesciach - czyli ocenia, itp. a potem składanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas88




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cahir

PostWysłany: Nie 22:45, 23 Kwi 2017    Temat postu:

W silniku zero uszkodzeń po zerwaniu rozrząd. Korowód nie ma luzu co mnie bardzo dziwi, cylinder tez ok. Aktualnie wyjełem wszystkie łożyska które i tak sa jak nowe. Wszytko mnie to dziwi bo od nowości oryginale części. Zaraz sobie obczaje te serwisówki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas88




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cahir

PostWysłany: Sob 19:31, 29 Kwi 2017    Temat postu:

Panowie nie wiem dokładnie z którego roku jest ten KTM daje numer vin

-VBKMXM4332M326948-

Dodam że mam dwie sprężyny na zaworach zwykłe nie stożkowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:01, 29 Kwi 2017    Temat postu:

wychodzi ze 2002. sx na pewno bo ma MX w vinie.

jak masz 2 sprezyny znaczy ze masz stalówki, ale tym sie nie ma co sugerowac, mógł ktos wrzucic od EXC zestaw zaworów, jakbys miał fabnrycznie tytany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas88




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cahir

PostWysłany: Śro 9:00, 03 Maj 2017    Temat postu:

Dziękuję Henio za info.
Kolejne pytanie odnośnie pierścieni tlokowych, czy ktoś orjetuje sie jakie wymiary ma nowy pierścień? Chodzi mi o szerokości ponieważ pomierzyli mi cylinder i nie ma jakiegoś znacznego zużycia ale gdy wkladam pierścień do cylindra to mam przerwe 1.20 mm dopuszczalne jest chyba 0.80 uważam że pierścień jest wytarty jednak nie mam porównania do nowego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kszyba




Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:07, 03 Maj 2017    Temat postu:

Piston ring end gap
compression ring . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .max. 0.80 mm
oil scraper ring . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .max. 1.00 mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:03, 03 Maj 2017    Temat postu:

niedawno mieżylem nowe pierscienie to wartosci byly o połowe mniejsze od dopuszalnego zuzycia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kszyba




Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:55, 03 Maj 2017    Temat postu:

Które wartości?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas88




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cahir

PostWysłany: Śro 18:03, 03 Maj 2017    Temat postu:

Waśnie nie chodzi mi o end gapy tylko o szerokość pierścienia nowego, nie wiem jak by to lepiej ująć.Albo po prostu najpierw kupię zestaw pierścieni i jak się zmieszczę w dopuszczalnym end gapie to wszystko ok, zgadza się?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:29, 03 Maj 2017    Temat postu:

szerokosc nie ma az takiego znaczenia jak ta szczelina tak na prawde. i jedno wiąze sie z drugim. jak szczelina za duza to pierscien do wymiany i tyle. jak sie miesci w normie to musi byc ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas88




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cahir

PostWysłany: Wto 16:44, 09 Maj 2017    Temat postu:

Dobra zmierzyłem dokładnie cylinder fabrycznie ma rozmiar 1 czyli od 95.00 do 95.012 i tak to wygląda:
góra 95,009
środek 95,008
dół 95,007
Owalnego kształtu nie ma


Tłok też rozmiar 1 powinno być 94,942 do 94,955 ma 94,92 czyli na śmieci

Pytanie jaki tłok powinienem pobrać do tego? Czy znów dać selekcie jeden?
Nie wiem już czy mi się w głowie nie mylą tę setki milimetrów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 16:57, 09 Maj 2017    Temat postu:

Wsadzaj pierwszą selekcje wszystko będzie w limitach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas88




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cahir

PostWysłany: Wto 17:38, 09 Maj 2017    Temat postu:

A możecie polecić jakąś firmę która jest dość dobra? Czy Prox lub Vertex będzie ok?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin