Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odbudowa KTM 520 sx 2002 rok
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 18:08, 09 Maj 2017    Temat postu:

jak najbardziej.
vertex, prox, wossner to można powiedzieć liderzy. najlepszy będzie oczywiście oryginał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:04, 10 Maj 2017    Temat postu:

raczej proxa sobie daroj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas88




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cahir

PostWysłany: Pon 10:49, 26 Cze 2017    Temat postu:

Mam mały problem przy montaży łożysk od wałka balansu.Problem w tym że nie zbyt się obracają . łożyska nowe,dobrej jakości z luzem c3 . Nie daje mi to spokoju,tak nie powinno być za nic w świecie, strasznie ciężko było je wbić w otwór.Kartery rozgrzane a łożyska z zamrażarki i nadal był bardzo ciężko.
Poza tym czy smarować czymś kartery przy składaniu? Czy tylko uszczelka i będzie ok?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 13:40, 26 Cze 2017    Temat postu:

One zawsze wchodza dosyc ciezko ale rzeczywiscie dziwne ze ciezko sie obracaja. Pokrec troche daj oleju na nie i zobacz

Ja daje odrobine smaru dookola polaczen przy filtrach oleju


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:23, 26 Cze 2017    Temat postu:

w jakim celu dajesz henio12323 ten smar dookoła połączeń przy filtrach oleju na uszczelke?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:50, 26 Cze 2017    Temat postu:

na pewno chodzilo mu o silikon, fabrycznie nawet daja tam troche silikonu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas88




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cahir

PostWysłany: Pon 22:17, 26 Cze 2017    Temat postu:

Dobrze jest łożyska po dwóch nocach się chyba ułożyły i obracają .Kartery złożyłem na smar. Kolejnym zagadnieniem jest wał korbowy.Mianowicie ciasno siedzi ,musiałem magneto użyć żeby obracać wałem ,ciasno tam ma.... Czy tak musi być?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:34, 27 Cze 2017    Temat postu:

A jaki ustawiles luz osiowy walu ?

Kartwry na smar ? A co to wsk ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas88




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cahir

PostWysłany: Wto 9:58, 27 Cze 2017    Temat postu:

Silnik był rozebrany, nie wiem jaki luz osiowy powinien być, nie wiem też jak zwiększyć ten luz. Kartery oczywiście smar plus uszczelka, tak zaleca serwisowka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 11:05, 27 Cze 2017    Temat postu:

To doczytaj jak serwisowka kaze ustawic luz osiowy walu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas88




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cahir

PostWysłany: Wto 12:59, 27 Cze 2017    Temat postu:

Mam info,wszystko jest w serwisówce.Nie mogłem znaleźć na szybkiego. Luz musi wynosić między 0.25 - 0.35 mm W razie potrzeby dołożyć lub odjąć podkładek dystansowych tylko od strony zapłonu. W moim przypadku muszę odjąć dwie podkładki co da mi 0.30 mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin