Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm sx 125 szarpanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mixser




Dołączył: 22 Gru 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:41, 01 Lut 2018    Temat postu: ktm sx 125 szarpanie

Witam mam problem z regulacją gaźnika PWK 39. Nastawy na chwilę obecną dysza główna 190 iglica opuszczona na maxa dysza wolnych obrotów standardowa. Poziom paliwa jest powyżej łączenia gaźnika z komorą pływakową ustawienie fabryczne na kąt pływaka. Czy ustawienie pływaka jest prawidłowe ? Moim zdaniem jest nie prawidłowe ponieważ pływak był pogięty przy bębenkach pływających. Objawy jakie teraz występują to szarpanie motocykla przy lekko otwartej przepustnicy i przy wejściu w rezonans podniesienie iglicy powoduje pogorszenie pracy silnika zmiana dyszy głównej nie przynosi rezultatu wolnych obrotów również. W silniku nowa korba tłok łożyska uszczelniacze zawór wydechowy ustawiony na fabrykę. Co sądzicie o tym problemie bo stanąłem w martwym punkcie ?? Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mixser dnia Czw 19:41, 01 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:56, 01 Lut 2018    Temat postu:

rozbierz gaźnik na częsci pierwsze odpal ksiazke serwisową, i porównaj dane z ksiązką, z doswiadczenia wiem, że fabryczne nastawy mogą mieć sens - zaleznie jeszcze od zuzycia motocykla i całego gaźnika. jak masz stare moto, to można zarzucic okienko uboższe nastawy - w ksiazce serwisowej masz tabele rozpisane pod względem wysokosc n.p.m/temperatura itp szukasz swoich danych, i dajesz okienko w strone uboższych nastawów. o ile masz fabryczne moto, jak masz np sportowe wydechy itd, to mozesz zotawic swoje oryginalne nastawy jak masz stare moto, jak masz swieże, to mozesz dac troche bogatsze zwykle iglica zabek wyzej zalatwia temat.

i od tego wyjdź powinno chodzic poprawnie, moze wymagac drobnych korekt


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mixser




Dołączył: 22 Gru 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:28, 01 Lut 2018    Temat postu:

A jak to jest dokładnie z poziomem bo pływak był masakrycznie pogięty. Pomiar dokonuje w miejscu zmiany dyszy głównej za pomocą wężyka i jest powyżej łączenia gaźnika z komorą prawidłowe ustawienie jest kiedy paliwo jest równe z łączeniem ? Na ustawieniach tych fabrycznych motor nie chodzi występuja objawy takie jak opisałem wcześniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:50, 01 Lut 2018    Temat postu:

najłatwiej sprawdzic czy poziom nie jest za wysoki przechylajac moto na bok, jak jest za wysoki to lekki przechył i zacznie walic odpływami.

sprawd w serwisówce do twojego modelu jak zalecaja sprawdzac, czasem jest to rzeczywiscie na poziom, a czasem trzeba na wyciagnietym gaxniku gi przechylac i sprawdzac w którym miejscu sie zamyka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mixser




Dołączył: 22 Gru 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:06, 02 Lut 2018    Temat postu:

U mnie jest na kat gaznik i ma sie w koncie prostym zamknac tylko u mnie plywak ktos zmasakrowal i okreslenie w taki sposob pozoomu doprowadza do przelewania gaznika dla tego mosze przez wezyk tak jak bylo pokazane gdzies na forum. Tylko w jakiej pozycji powinno odciac paliwo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:50, 02 Lut 2018    Temat postu:

nie wiadomo Very Happy skoro serwisowka tego nie podaje to skąd mamy wiedziec - chyba ze ktos ustawił wg serwisówki i potem sie bawił i sprawdził...

a skoro masz cos nie tak z pływakiem to go wymien bo moze nigdy nie dojdziesz do ładu ze sprzetem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mixser




Dołączył: 22 Gru 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:49, 02 Lut 2018    Temat postu:

Bo jak bedzie poziom nie odpowiedni to tez beda takie zachowanie igly nie moge ruszyc bo robi sie gorzej. Nastawy fabryczne tez nie pomagaja korekty nie wnosza duzo zostal jedynie ten poziom .Orjentuje sie ktos czy wystepuje plywak zaminika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:01, 02 Lut 2018    Temat postu:

a igłe masz odpowiednią ? oprócz wysokosci liczą sie srednice i kąty. moze wystarczy wrzucic inną igłe i bedziesz mogł całkowicie zmienic jej wysokość.

z zamiennika nie widziałem jeszcze nigdy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 23:15, 02 Lut 2018    Temat postu:

Nowy pływak, iglica, dysze (wszystko najlepiej oryginalne), gaźnik do czyszczenia (myjka ultradźwiękowa) i sprawdź czy króciec nie jest sparciały (łapanie lewego powietrza). Dodatkowo spr. w jakim stanie jest zawór membranowy. Jaki masz rocznik tego 125?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 9:47, 04 Lut 2018    Temat postu:

Typ iglicy i stan przepustnicy też jest ważny. Jak przepustnica wyjechana i zużyta to ciągle będzie źle pracował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mixser




Dołączył: 22 Gru 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:23, 05 Lut 2018    Temat postu:

Igla wedle tabeli gaznik wymyty w ultradzwiekach pływak i tak do wymiany rok 2003 listki w membranie nowe

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mixser dnia Pon 11:24, 05 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin