Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm sx 125 muli
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:59, 30 Sty 2016    Temat postu:

Na dyszy 185 jest bardzo bogata mieszanka bo świeca cała czarna. Na 138 pojeżdze i zobaczę co z świecą. Może by tak celować w 165 dyszę główną jak coś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 18:14, 30 Sty 2016    Temat postu:

nie wsadzaj 138... zobacz sobie do serwisówki jakie mają być dysze! Podstawowy problem ludzi to jest brak umiejętności czytania ze zrozumieniem!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:20, 30 Sty 2016    Temat postu:

Przecież piszę, że na takich jak w serwisówce jest bardzo bogata mieszanka i ogólnie gorzej jeździ.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 18:55, 30 Sty 2016    Temat postu:

To w jakim zakresie powinny być dysze 125 w zależności od temp?
Druga sprawa - w jakim stanie masz filtr powietrza, łączenie gaźnika z air boxem oraz membranę? Na jakiej wysokości masz ustawiony poziom paliwa (pływak) i iglice?
Kiedy była wymieniana świeca i jaką ma przerwę na elektrodzie? (oznaczenie oczywiście takie jak przewiduje producent albo zamiennik a nie np. 4 elektrodowa z jakiegoś auta).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:02, 30 Sty 2016    Temat postu:

Filtr czysty nasączony, gaźnik czyszczony śruba mieszanki ok. 1.5 obr, nowe listki membrany nie wiem jaki jest poziom paliwa ale nic nie cieknie nie przelewa się, iglica na 3 rowku od góry, świeca nowa NGK BR9ES przerwa 0.5mm. Ogólnie jak kupiłem ktma to była ta dysza 138 a wolnych 45, w lecie 30 stopni na plusie lałem mieszanke 1:50 i nic się nie działo ale teraz po generalce mam wątpliwości co do takiej dyszy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez andrzej dnia Sob 19:04, 30 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 19:06, 30 Sty 2016    Temat postu:

Spróbuj czegoś takiego: zdejmij filtr i spr. jak się wkręca. Załóż filtr a następnie zakryj go reklamówką albo jakimś woreczkiem nylonowym i znowu spr jak się wkręca. Jeżeli będzie jakaś różnica to znaczy że coś na 100% jest z powietrzem/paliwem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:20, 30 Sty 2016    Temat postu:

No ale i tak jest coś na 100% z mieszanką paliwowo powietrzną. Ale jak na tej dyszy 138 będzie kolor świecy taki jak być powinien to co, zostawić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 19:28, 30 Sty 2016    Temat postu:

Jeżeli rzeczy które wymienił kolega Fourier będą ok, to teoretycznie tak.
W praktyce dysza 138 w secie nie ma miejsca bytu.
Nie powinna mieć.
I nie podawaj nam informacji typu model świecy, odległość od elektrody bo to możesz sobie sprawdzić sam.
Sprawdź czy pływak jest pod dobrym katem.
Ustawianie poziomu paliwa jest opisane w manualu,na forum innym sposobem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Sob 19:30, 30 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 19:29, 30 Sty 2016    Temat postu:

Tak. Ewentualnie Spróbuj załatwić od kogoś na test dyszę około 185 +/- 3. Możliwe że ta, którą masz jest coś walnięta. Miałem kiedyś nową, która prawdopodobnie miała inny wymiar niż nabity, natomiast inna złamała się przy wkręcaniu palcami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:41, 30 Sty 2016    Temat postu:

A jakby dać iglice na 2 rowek od góry to będzie dostawał mniej paliwa? Może w tym tkwi problem. Teraz jest na 3.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 21:38, 30 Sty 2016    Temat postu:

Tak, dostanie mniej paliwa w pewnym zakresie ruchu manetką gazu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:11, 31 Sty 2016    Temat postu:

Jeszcze jedno, podgięcie blaszki pływaka w dół obniży poziom paliwa? Bo ogólnie to zalewa go na średnich obrotach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 13:30, 31 Sty 2016    Temat postu:

Za średnie obroty odpowiada iglica.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:35, 31 Sty 2016    Temat postu:

Dałem iglice na 2 rowek od góry i jest prawie idealnie. Jeszcze jakby minimalnie go przylewało przed otwarciem zaworu. Może by tak wsadzić dyszę główną z 185 na 180 lub 175? Naprawiły się też obroty na zagrzanym silniku bo wcześniej nie trzymał a teraz jest ok. A i jeszcze coś, większe dysze główne zakłada się w cieplejsze dni(wiosna, lato)? Bo w tych tabelkach ktma wychodzi na to, że mniejsze.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez andrzej dnia Nie 14:41, 31 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 15:04, 31 Sty 2016    Temat postu:

Im cieplej tym powietrze bardziej zwiększa swoją objętość, czyli w jednostce objętości masz mniej tlenu. Aby zachować stałą proporcję ilości tlenu i paliwa dajesz mniejsze dysze. (im zimniej tym większe). W instrukcji strzałka pokazuje ci wzrost temperatury/wysokości. Dysze dajesz wg. niej. Co do rozmiaru ja mam u siebie 3 sztuki: 185, 182 i 188. Przeważnie śmigam jak jest powyżej 16 stopni więc dyszy praktycznie nie zmieniam.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin