Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 125 sx dysze, iglice gaźnika: zmieniać?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:03, 16 Gru 2013    Temat postu:

Położenie iglicy głównie wpływa na średnie obroty.
Na wysokich tak minimalnie, że nie odczujesz i nie jest to adekwatne do jednego rozmiaru dyszy.

Ogólnie trzeba sprawdzać kolor świecy i wsłuchiwać się w pracę silnika.
Jak silnik wydaje głuchy dźwięk, mozolnie reaguje na gaz to za bogato.
Jak silnik robi prze straszne rin din din, wkręca się super szybko na obroty ale nie jedzie adekwatnie do obrotów, grzeje się, nie schodzi z obrotów to ma za ubogo.
Jeżeli będziesz mieć potrzebę zmiany położenia iglicy to raczej możesz też już liczyć, że trzeba dać większą dyszę główną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 19:09, 16 Gru 2013    Temat postu:

Jak wygląda to w praktyce? Jeżeli za ubogo to większa dysza i iglica, a klips niżej? Czy sie myle?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:16, 16 Gru 2013    Temat postu:

Na logikę.
Iglica to jest stożkowaty drut który zatyka dziurę przez którą leci paliwo.
Im wyżej dasz iglicę tym mniej zatykasz dziurę. Mniej zatkana dziura więcej paliwa przez nią ucieka.
Więcej paliwa - bogatsza mieszanka.
Aby dać wyżej iglicę musisz niżej dać zawleczkę. Iglica opiera się na zawleczce, czyli im niżej zawleczka tym wyżej zawieszasz iglicę.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 19:17, 16 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 19:23, 16 Gru 2013    Temat postu:

I wszystko jasne. Wielkie dzięki!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin