Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A zatarłem sobie ktm-a ;D za godzine itak w droge ..
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:26, 20 Lip 2013    Temat postu: A zatarłem sobie ktm-a ;D za godzine itak w droge ..

Siema mam dla was newsa ;D
Dzisiaj dojezdzając z kumplem na spotkanie z 3 mój kacior niebyl zabardzo nagzany ,ale jest na dotarciu niby kocnowe juz ale no .. dałem mu w pizde i tylko tylne koło blok ,instynkt mi kazał dojebac tylny hebel zeby niehamowało tłokiem w cylku bo domyslilem sie ze spuchł -OPŁACIŁO SIE
zdjełem cylinder wszystko okazało sie ze na tulei są slady ale pod kanałami dolotowymi ,na plaszczu tłoka w sumie tez ,ale nieduze ,wszystko to delikatnym papierem starlem zeby niebylo zadziorów zlozyłem i od kopa zapalił ,zadnych dzwieków ,kompresja i moc .. az zadórza ,jednymi slowy niema różnicy ;]] ekipa pomogła złozyć i z 45 min z zatartego na sprawny i w traske ;D obróciłem ładne 40/50 km z przestojami i 0 problemów moc jest jak byla ,jezdzi elegancko ;]
Morał z tego taki ze niezawsze jak tłok spuchnie musi narobic bidy ;] ale dobrze jest wbic tylny hamulec neich niehamuje tlok
Jedyny minus to chyba to ,ze 1 pasek kostek na tylnej oponie przestał istnieć ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 22:07, 20 Lip 2013    Temat postu:

Haha, no to ładna przygoda. Dobrze że moto hula Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:23, 20 Lip 2013    Temat postu:

Wiesz ..niby są rysy i na tloku na plaszczu i na cylu znaczące ,ale na logike jak kompresje trzymają pierscienie i górne slizgi na cylindrze to co to przeszkadza ? zatarł sie a postój pod garazem wyglądał jak przerwa w jezdzie na maly odpoczynek ;DTeraz pali od kopa jak wczesniej moc ta sama wszystko tak samo ,ale pytanie teraz moje -mam najechane juz 3,5 mth ,jak sie zatarł miał koło 2, 5/6 i kiedy moge go juz spuszczać ze smyczy ;D ? bo jazda na nizszycz partiach obrotowych to nie zabawa ,a z 2 strrony sie boje ze znowu tosamo będzie .. teraz mam jakies uprzedzenie zeby go wgl wkrecac wyżej ..jak sie przytarł to ladnie juz lecialem dokońca na 5 ale niedzulej niz 5 s napewno a itak mimo to sie przytarł (ale sie musze pochwalic ;D ze ma wyjebany v-max kolega 90 leciał ja koloniego chyba ze 120 .. niewiem czy to w sx mozliwe ) no ale dodam ze niebylo trzymania ponad 5 s nawet tyle chyba niebylo .. ile jeszcze popyrkać zeby chociac te biegi do 1,2,3,4 dokonca go wkrecic i na wyzszy wskakiwac ? bo zajebiscie wyrywa mocy ma z 2x wiecej niz wczesniej ;D wrażenie jakbym siedzial na malej rakiecie ;p
Sie rozpisałem ,no ale cuż ;D mam wątpliwosci sporo .. i straszne uprzedzenie do krecenia mooto wiec jest zle w mojej glowie taki minus calego zajscia mimo to ze silnik chula .;c


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 7:31, 21 Lip 2013    Temat postu:

żadna nowość. mi z 5 X puchł tłok, ale wszystko latało i to bez rozbierania zadnego. on sie nie zatarł tylko przytarł. nie da sie powiedziec kiedy - masz tuleje to sie z nią męcz. w tym cały proiblem że trzeba tak docierać żeby w końcu móc odkręcać i żeby tłok nie puchł. a to zalezy od spasowania, jazdy oleju czy nawet pogody. docieraj na róznych partiach obrotów kontrolując temperaturę i lej troche wiecej oleju, mieszanke tez mozna na bogatszą ustawić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:53, 21 Lip 2013    Temat postu:

Mieszanke mam bogatszą ,olej ipone stroker czyli najlepszy .. ile to jeszcze docierać zeby móc odkrecic ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 8:55, 21 Lip 2013    Temat postu:

jak pisałem wyżej - nie ma dla tuleji jakiegos okreslonego czasu bo to zalezy od wielu czynników. na wyczucie trzeba jeździc - ot uroki oszczędzania Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:29, 21 Lip 2013    Temat postu:

No ale kiedys dajmy nato za jakies 2 baki docierania dodatkowe będe mu mógł odkrecac ze spokojna głową ? czy juz tak zawsze będzie -,-

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 21:07, 21 Lip 2013    Temat postu:

I tak i nie Razz.
Kupując robiąc tuleje wiedziałeś co robisz, czyli powiedzcmy na dworze będzie upał, ty staniesz w jakimś błotku na chwilkę i dasz mu w pizdę to tłok może spopuchnąć i tak bo nie bedzie miał chłodzenia i ciepła jak odprowadzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:40, 21 Lip 2013    Temat postu:

jak jest odpowiednie spasowanie, smarowanie i obciązenie. po 2 bakach możesz już na tyle dotrzeć moto że sie wszystko spasuje, ułozy uszczelni ale z takim luzem by w przypadku zwiekszenia objętosci przez temp nic sie nie zacznie zacierac. ale jak czynniki są nieodpowiednie mozesz wyjeździc 5 baków i mieć nadal nie dotarte moto na tyle by palnikować w upalny dzień.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:23, 21 Lip 2013    Temat postu:

piszesz czynniki -jakie ;D niejestem jasnowidzem bez obrazy ;] bo niewiem naco zwracać uwagę ,i wiem tez chyba dlaczego spuchł .. jak go rozpedzilem do tej zarobistej predkosci ;D (popiszcie ile wg was moze taki sx wyciagnac na moje oko lekkko 120 .. ;D ) to chcialem zwolnic juz zeby neikatowac i przyłapał chwile po zamknieciu przepustnicy ,czyli brak smarowania +duze obroty ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 22:26, 21 Lip 2013    Temat postu:

takie jak pisałem -obciązenie spasowanie czy nawet pogoda to są czynniki które mają wpływ na docieranie jak i samo zuzycie. mogło i tak być jak piszesz. nie napisałes jaka to pojemność

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:02, 21 Lip 2013    Temat postu:

Myslalem ze juz sie trochu znamy z tego forum ,pełno pisałem o remoncie mojej SETKI ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:06, 21 Lip 2013    Temat postu:

Sory ze 2 naraz ,ale docierałem i docieram do na różnych partiach obrotowych ,raczej jest gorąco a tłok był chyba ciasno spasowany skoro sie przypiekł ,+dochodzi fakt ze sie przypiekł i został neico papierkiem podtarty jak i cyllinder .mieszanke lalem 30 na litr = do calosci na oko troszke wiecej oleju mam juz 3,5 mth ,niecale 2 baki , wczasie przytarcia mial kolo 2,5 mth .Dodam jeszcze ze chodzi jak zegarem poali zimny cieply od kopniaka niestuka nie puka az sie żyć chce haha ;D naprawde traktuje go jak czlonka rodziny i bardzo sie doneigo przywiozałem ,ale denerwuje mnie fakt ze niemoge sie wyszaleć na spokojnie bez rozmyslania i hamowania sie umysłowo ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:08, 22 Lip 2013    Temat postu:

no niestety takie uroki tulei. co do prędkosci wątpie zeby tyle wycisnął. to że sie tobie zdawało że leciałes tyle to nie znaczy że taką prędkosc miałeś Razz takie bzyki koło stówki wyciskają. zalezy jeszcze wszystko od przełożen.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 8:29, 22 Lip 2013    Temat postu:

Moją dobitą setka jechałem 115 na drodze przy przełożeniach 13/52 i potem też 12/48 co ciekawe 250 2t przy 14/48 lecę 120 choć to chyba wina dyszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin