Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A zatarłem sobie ktm-a ;D za godzine itak w droge ..
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:12, 22 Lip 2013    Temat postu:

Do czego wy kupujecie te maszyny? Tym się nie ciśnie na maksa po prostej ludzie no...
Kupcie sobie streety i jeździjcie...

Na tulei się nie dziw że się tak dzieje jest gorąco i jak pałujesz na prostej jeszcze na zimnym silniku to wiadomo że spuchnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:23, 22 Lip 2013    Temat postu:

Dokładnie. Nie wiem czym kierujecie się przy wyborze motocykla. Jak lubicie cisnąć na prostych to polecam EXC500.
A potem jest gderanie że awaryjne, że się sypie... Jak się nie przestrzga podstawowego BHP to tak jest...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pon 17:25, 22 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:40, 22 Lip 2013    Temat postu:

Juz wielkie oburzenie ,napisałem chyba ze dojezdzaismy na spotkanie a po remoncie chcialem obczaic poprostu z ciekawosci v-max bo przed remontem w terenie nawet czasami na v-maxie wiec niebylem z niego zadowolony ,i nie "pałowałem na prostej" tylko wyczerpalem wszystkie przełozenia i odpuscilem ..a przyłapał jak juz mial zamknieta przepustnice jakis czas
Full cross to dlamnie dobry wybór ,bo ze znajomymi fakt ,wypadne czasen na jakies enduro ,ale od 15 zaczynam treningi na torze i na nast rok wyrabiam licencje zawodnika ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:51, 25 Lip 2013    Temat postu:

z ciekawości gdzie robiłeś tuleje ?Very Happy bo jak sobie przypomne moją sete na tulei to docierałem ją w lato upały po 30 stopni i jeździłem praktycznie normalnie starałem sie nie przeciągac na biegu i robic częste postoje, stopniowo coraz dłużej jeździłem aż po 3-4 bakach już piec cały czas i dłuugie jeżdżenie i szczerze aż się dziwiłem że tuleja a przy 30 stopniach i darciu na piaskowni praktycznie w miejscu na piecu non stop ani razu mi sie nie zagrzał tym bardziej nie przytarł więc problem może byc w źle wykonanej tulei/ złym spasowaniu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:27, 25 Lip 2013    Temat postu:

Ja teraz zlapalem klapcia i kolo do centrowania oddalem ale mam zrobione jakies 2 baki 5 mth i juz sie nie grzeje nawet zabardzo ;p tez juz go wkrecam troche bardziej i nie przeciągam i jest ok ,tak jak mowisz coraz dluzsze jazdy mniej postoi i będzie ok ;] ja tulejke wysyłąłem z motozony wrocław tam polecili mi kogos od siebie (nie powiem ci gdzie wysylali zeby niesciemniac ,przypomne sobie to napisze ;D ) cena jak u woryny ,a tuleja z twardszego zeliwa z tego co mówili ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin